Een parade van de beste popmuziek met Niels Destadsbader, Erasure, Stan Van Samang, Marco Borsato, Emeli Sandé en headliner Robbie Williams.
Ik moet zeggen dat best wel een behoorlijke drol van een affiche is. (ik vind Emeli Sandé wel een goede zangeres)
Nu Borsato op WB staat ben ik bang hem ook tijdens Pinkpop tegen te komen.
Wenn das Blut die Tinte küsst
Wenn der Schmerz das Fleisch umarmt
Ich zeige meine Haut
Bilder, die mir so vertraut
Aus der Nadel blaue Flut
In den Poren kocht das Blut
The first ever Werchter Boutique mobile app presented by Proximus is now available from the Apple App Store or Google Play! Get the app now and stay connected with Werchter Boutique: https://t.co/RxpxTsTDx2#WB18pic.twitter.com/KMTtNFN7Ip
Eva, of iemand anders bij StuBru heeft wellicht de mail van LiveNation verkeerd geïnterpreteerd. Daarin staan die 3 acts na elkaar aangekondigd maar wel duidelijk op een andere datum en plaats.
Stel je voor, zo’n kermiszanger ald opwarmer voor Fleetwood…
Eva, of iemand anders bij StuBru heeft wellicht de mail van LiveNation verkeerd geïnterpreteerd. Daarin staan die 3 acts na elkaar aangekondigd maar wel duidelijk op een andere datum en plaats.
Stel je voor, zo’n kermiszanger ald opwarmer voor Fleetwood…
Subject van de Live Nation mailinng/persbericht was: Werchter Boutique | Niels Destadsbader | H.E.R. + meer
Was dus gewoon verschillend nieuws over deze 3 onderwerpen
Werchter Boutique celebrates the best of modern pop and rock on Saturday 8 June 2019! Headliner Fleetwood Mac and Snow Patrol are joined on the bill by Triggerfinger & guests, The Pretenders, Arsenal and Novastar. Read more on https://t.co/ZABApWIzwi. #WB19pic.twitter.com/TAkJAfgM4f
Ik vind het dit jaar een ‘mwa’ affiche. Fleetwood Mac is sterk en Snow Patrol altijd vermakelijk. Triggerfinger inmiddels genoeg gezien en denk dat Arsenal hier misplaatst staat. The Pretenders waren wel goed op RW enkele jaren geleden evenals Novastar. Veel prima bands maar zitten weinig echte hoogtepunten tussen (naar mijn smaak) om een kaartje te rechtvaardigen.
Rock Werchter 16-17-18 / Graspop 17-18-19-21 / Pukkelpop 13-14-15-17-21 / Rock am Ring 14-19 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Fortarock 18-19 / Bospop 19 / Alcatraz 21
Voor mij net wel een mooie affiche. Arsenal overdag in de zon kan zeker een mooi concert worden. Triggerfinger & guests, een uurtje triggerfinger is altijd goed. Nu nog mooi weer en zit goed
Vind dit een behoorlijk fijn affiche. Het is dat ik op deze datum niet kan (RAR bijvoorbeeld); anders zou ik wel een ticket overwegen.
Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door Rockbeer.
Volledige festivals: Pinkpop '12 / Rock Werchter '13, '16, ‘17 / Rock Am Ring '14, '19 / Rock Im Revier '15 / Nova Rock '17 / Graspop '18, '19 / Pukkelpop '19
Werchter gaat de komende jaren nog niet overschakelen op de verharde bekers.
Zonde. In de recensie van RaR in dat topic heb ik hier ook nog aandacht aan besteed. Ik blijf dit een ideaal systeem vinden. Als bezoeker ervaar ik het niet als vervelend om die paar bekers bij je te hebben. Bovendien was het terrein bijzonder schoon, ook veel minder etensresten op de grond. Ik ben er van overtuigd dat dit mensen aanspoort om minder zooi op de grond te gooien als het terrein schoon is en blijft. Tuurlijk kost het als organisatie meer logistiek maar die bekers gaan jaren mee (op RaR bekers gezien van editie 2017) maar zou dit niet opwegen tegen de lagere schoonmaakkosten?
Rock Werchter 16-17-18 / Graspop 17-18-19-21 / Pukkelpop 13-14-15-17-21 / Rock am Ring 14-19 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Fortarock 18-19 / Bospop 19 / Alcatraz 21
0
Auteur
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 87)