Website,

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.576
578
Ik vroeg me eigenlijk af of Festileaks ergens op de planning heeft staan om een festival overzicht te maken op de website???
Concurrent site Festivalinfo heeft per festival aangegeven wie er komt en wanneer de verschillende festivals zijn. Echter vind ik Festivalinfo niet erg overzichtelijk.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik vroeg me eigenlijk af of Festileaks ergens op de planning heeft staan om een festival overzicht te maken op de website???
Concurrent site Festivalinfo heeft per festival aangegeven wie er komt en wanneer de verschillende festivals zijn. Echter vind ik Festivalinfo niet erg overzichtelijk.

Zou inderdaad een toffe toevoeging zijn!
Die site van Festivalinfo is verder afschuwelijk trouwens.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">EddieVerder wrote:</div>
Ik vroeg me eigenlijk af of Festileaks ergens op de planning heeft staan om een festival overzicht te maken op de website???
Concurrent site Festivalinfo heeft per festival aangegeven wie er komt en wanneer de verschillende festivals zijn. Echter vind ik Festivalinfo niet erg overzichtelijk.

Zou inderdaad een toffe toevoeging zijn!
Die site van Festivalinfo is verder afschuwelijk trouwens.

Helemaal mee eens. Ik heb deze site eigenlijk standaard open staan als ik op mn laptop bezig ben, maar toen ik uit wilde zoeken welk festival ik ga bezoeken ipv RW en BKS dit jaar, moest ik naar festivalinfo. Is toch jammer
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken