Wat vul je in als je een treinticket wil downloaden

B69

Playlistbediener
27 feb 2016
9
0
Ik ben bezig om een treinticket te dowloaden

http://imgur.com/JB1Epuu maar ik ...an Rotterdam kom? Wie kan me hierbij helpen?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.278
Dan ga je bij Roosendaal de grens over. Je zou dan Essen -Leuven in kunnen voeren. Vanuit Nederland moet je dan een ticket Rotterdam - Essen kopen.

Je kunt ook kijken of Roosendaal (NL) als beginpunt wordt geaccepteerd.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ik ben bezig om een treinticket te dowloaden

http://imgur.com/JB1Epuu

maar ik heb geen idee welke haltes te moeten invullen als ik van Rotterdam kom?

Wie kan me hierbij helpen?

Wij vullen altijd Essen in. Eerste halte in Belgie, ook al stop je daar niet. Nooit een probleem gehad.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Als je onder de 27 bent kan je binnen België van waar dan ook naar waar dan ook voor 6 euro reizen met een Go-pass. Ik denk dat niet alle Nederlanders dat weten, dus bij deze.
 

B69

Playlistbediener
27 feb 2016
9
0
Dan ga je bij Roosendaal de grens over. Je zou dan Essen -Leuven in kunnen voeren. Vanuit Nederland moet je dan een ticket Rotterdam – Essen kopen.

Je kunt ook kijken of Roosendaal (NL) als beginpunt wordt geaccepteerd.
Essen Leuven wordt het dan, bedankt!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.871
6.031
Ik had via ticketswap 2x combi's gekocht, nu blijkt de code voor de treintickets niet meer te werken en heb ook een beetje schrik dat t misschien wel een scam is ofso? Heb RW gemaild en dan uiteindelijk zo'n bevestiging ding ingevuld naar Ticketmaster maar iemand een idee met wat ik nog zou kunnen doen want als wij zouden aankomen op de camping/terrein en het blijkt dat die mensen bv al binnen zijn, zijn wij wel gejost? Ik wil nu niets incinueren maar ik hou het gewoon open want het is de eerste keer dat ik daarvan iets kocht en ik vind het gewoon vreemd.. Nog een ding dat ik heel vreemd vond is dat mijn aankoop niet tussen diegene staat die al verkocht zijn terwijl wanneer ik zaken verkocht daar die er wel opkwamen..??
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.871
6.031
Vergeet je niet ook de * voor en na de code in te vullen ?
Nee, daar krijg je een duidelijke melding van als je dat niet hebt gedaan (had ik nl. voor eerst) maar ik krijg de melding dat het een onjuiste code is ofzoiets (terwijl ik gewoonweg letterlijk deze gewoon had ge copy paste)
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
893
304
Dan weet ik het even niet.
In ieder geval goed dat je contact met Werchter hebt gezocht.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.871
6.031
Ik denk dat die site last heeft van de zon want nu werkt het opeens wel? Ik heb het letterlijk 3x geprobeerd en nu opeens wel, zorgen voor niets.. --' Toch dankje voor het helpen @chiel
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
893
304
Helemaal mooi! Kan me je wantrouwen voorstellen.
In het verleden ook wel problemen gehad met de codes.

We kunnen langzaam gaan inpakken !
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Niet om je te laten schrikken, maar Ticketswap is niet waterdicht. Ik check daarom ook altijd even of het facebookprofiel betrouwbaar/echt is. Eventueel kan je met de verkoper of ticketswap contact opnemen?
Edit: nevermind, mooi dat het gelukt is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken