Jack Antonoff, de man die mee verantwoordelijk is voor het feit dat Lana Del Ray, Taylor Swift en Lorde van goed naar geniaal zijn geëvolueerd, heeft twee nieuwe singles onder zijn soloproject Bleachers waarvan eentje met Bruce Springsteen!
De nieuwe single van BCNR is weer erg fijn vind ik. Het klinkt een beetje als een combinatie tussen het bekende geluid van de vorige singles, American Football en de jazz van Simcity 3000. Leuke verwijzing ook naar collega´s black midi.
Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 1 dag geleden door HunterRule.
Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 1 dag geleden door HunterRule.
Ik zit nu lekker de playlist van Eurosonic Noorderslag te luisteren. Altijd weer een mooi moment aan het begin van het jaar: nieuw talent ontdekken waar we hopelijk in de loop van het jaar meer van gaan horen. Liefst live 😉
Staat aardig wat fraais tussen!
Lowlands 10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-21 / Werchter 94-95-96 / Pinkpop 93-94-95-97-99-07-09 / DTRH 16-17-18-19-21 / Rockin Park 05-10-12
Ik zit nu lekker de playlist van Eurosonic Noorderslag te luisteren. Altijd weer een mooi moment aan het begin van het jaar: nieuw talent ontdekken waar we hopelijk in de loop van het jaar meer van gaan horen. Liefst live 😉
Staat aardig wat fraais tussen!
Zeker! En veel artiesten zijn ook op het online festival van ESNS te zien, tot en met zaterdag nog elke avond te volgen.
Queen’s Pleasure is idd wel tof. Speelden 2019 ook goed op de popronde toen ik ze daar zag. Vond daarnaast gisteren David Walters, Yin Yin en May the Muse wel leuk. Hoogtepunt van de avond was echter toch dit. Sneeuw staat in brand volgens mijn Estse collega.
Net Alicia Edelweiss en Lor gezien, was beiden best tof, vooral Lor. Straks nog zeker OSKA, SKAAR, Tea Sofia en Joe & The Shitboys kijken. Voor de rest vooral veel ontdekken. 🙂
0
Auteur
11 berichten aan het bekijken - 2,276 tot 2,286 (van in totaal 2,286)