TW Classic

Dit onderwerp bevat 300 reacties, heeft 67 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Loveless 2 maanden, 1 week geleden.

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 301)
  • Auteur

RM

op de website stond 10, voor ik naar de wachtrij zat te staren met Paradise City aan op Radio Veronica

0

SanderA

Hopla, 2 tickets binnen! Hopelijk lukt het de rest hier ook, of in het Goffert.

2+

RM

Joehoe! Het is gelukt

2+

Pieperke

al tijden in het koopscherm, verkoop start maar niet. en op ander apparaat eeuwige wachtrij. top!

0

ChiquitaChaser

Zou eens F5 doen, totaal geen wachtrij meer….

0

SanderA

Precies, wachtrij is compleet weg. Komt helemaal goed dus!

0

Paddy

You know where you are?

In the f# wachtrij, baby.

LL 98 / RW 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
    FoR 03, 05 / PP 08 / Sonisphere 09 / WB 12 / Forta 12, 13, 14, 16

1+

pretparkfan

3 tickets voor golden circle zijn binnen, woehoew! 😀

2+

Everyknight

9 tickets binnen! Coma!

2+

Pieperke

in de pocket!

2+

Everyknight

Prophets of Rage heeft een iets té exclusief gehalte om op TW Classic te staan denk ik.

The Cult zie ik er inderdaad zeker staan. Ik zie The Sore Losers zeker de dag openen. Misschien Manic Street Preachers nog. Of Airbourne.

0

Christiaan

Zou eens F5 doen, totaal geen wachtrij meer….

Als je eenmaal door de wachtrij heen bent, krijg je hem niet meer terug. Hoeft niet te betekenen dat er geen wachtrij meer is.

0

bcmrmaybe

Bijna iedereen van Festileaks is er door geloof ik..

To short, to tall
    Doesn't matter, one size fits all
    Zu groß, zu klein
    Der Schlagbaum sollte oben sein
    Schönes Fräulein, Lust auf mehr
    Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
    Schnaps im Kopf, du holde Braut
    Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

0

Bjorn

Heb ook mijn tickets! Zou idd prophets of rage niet kunnen?

0

WeckoJ

Ja ja ik ga er ook bij zijn. Ben benieuwd wat we nog meer voorgeschoteld krijgen 🙂

Pinkpop 2009, 2010, 2011, 2012; Lowlands 2013, 2016, 2017; Rock Werchter 2014, 2016, 2017; Paaspop 2012, 2013; Rockin' Park 2012; Blues Peer 2016; Appelpop 2016

0

EddieVerder

In Australia staat Wolfmother als voorprogramma. Misschien dat die ook naar Europa komen.

0

Pieperke

POR helaas die dag op Download Madrid, jammer! Airbourne is ook geen optie, staan dan op Tons of Rock in Noorwegen. jammer, jammer!

0

Martin

Normaal speelt de headliner van TW Classic gewoon z’n normale set. Geen idee waarom Bruce Springsteen at afgelopen jaar niet gedaan heeft.

Bruce speelt normaal zijn gewone sets van minimum 3,5uur en op TW Classic kreeg hem normaal gezien maar 2,5uur maar hij heeft toch iets langer doorgespeeld. Het blijft een festivaldag wat in Gofferpark een volwaardig concert is (zie ook Bruce in Goffertpark in 2013, een volwaardige show 3,5uur en een maand later op TW Classic maar 2,5uur…)

0

jefferke

Normaal speelt de headliner van TW Classic gewoon z’n normale set. Geen idee waarom Bruce Springsteen at afgelopen jaar niet gedaan heeft.

Bruce speelt normaal zijn gewone sets van minimum 3,5uur en op TW Classic kreeg hem normaal gezien maar 2,5uur maar hij heeft toch iets langer doorgespeeld. Het blijft een festivaldag wat in Gofferpark een volwaardig concert is (zie ook Bruce in Goffertpark in 2013, een volwaardige show 3,5uur en een maand later op TW Classic maar 2,5uur…)

Niet goed op je klok gekeken dan, heeft meer dan een halfuur langer dan gepland gespeeld op TW.

Rock Werchter: 10-11-12-13-14-15-16-17- 18
    Pukkelpop: 2012/ Couleur Café: 2013

0

scheep

Tickets in the pocket!

0

Martin

Niet goed op je klok gekeken dan, heeft meer dan een halfuur langer dan gepland gespeeld op TW.

In 2013 niet maar dit jaar bijna 3uur maar dat is nog geen volwaardige set zijn kennende 🙂

0

BatMutsje

Opsomming van de opties die tot nu toe genoemd zijn:

Prophets of Rage (Staan op Download Madrid)
    Alice in Chains (Voorprogramma voor VS shows)
    The Cult (Voorprogramma voor VS shows)
    Billy Talent (Voorprogramma voor VS shows & in de zomer optredens in Duitsland)
    Lenny Kravitz (Voorprogramma voor VS shows)
    Wolfmother (Voorprogramma voor Australië Shows)
    Sore Losers
    Manic Street Preachers
    Airbourne(Staan op Tons of Rock Noorwegen)

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 6 maanden geleden door  BatMutsje.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 6 maanden geleden door  BatMutsje.
    0

Pieperke

Sore Losers
    Manic Street Preachers

@batmutsje PoR en Airbourne vallen dus helaas af, waren 2 goede opties geweest. Wolfmother zou ook goed passen, maar weet of zij mee naar Europa komen voor een volledige tour als support? Is dat niets iets beneden de stand van WM? Wat denken we trouwens van Alter Bridge als optie?

edit: ik krijg die lijn door de tekst niet er in, doel van de reactie was PoR en Airbourne doorstrepen.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 6 maanden geleden door  Pieperke.
    0

BatMutsje

Sore Losers
    Manic Street Preachers

@batmutsje PoR en Airbourne vallen dus helaas af, waren 2 goede opties geweest. Wolfmother zou ook goed passen, maar weet of zij mee naar Europa komen voor een volledige tour als support? Is dat niets iets beneden de stand van WM? Wat denken we trouwens van Alter Bridge als optie?

edit: ik krijg die lijn door de tekst niet er in, doel van de reactie was PoR en Airbourne doorstrepen.

@pieperke, dat probeerde ik dus ook te doen in mijn lijst. Helaas ook niet gelukt..
    Alter Bridge lijkt me ook een optie inderdaad, staan tot midden mei in de VS ingepland. Kunnen daarna mooi deze kant op komen 😉

0

Pieperke

@batmutsje Ze worden voor meer Europese festivals als gerucht genoemd dacht ik, zou dus goed kunnen dat ze vanaf juni Europa aandoen. zou een lekkere opwarmer zijn voor Guns! Verder dacht ik aan Deep Purple, maar ik denk dat dit een wat minder realistische naam is. Triggerfinger zou ook meer dan prima passen, hebben een uitstekende live-reputatie en hebben al eens op TW Classic gestaan. TF heeft echter nog niets staan voor volgend jaar volgens hun eigen site (die overigens ook aangeeft dat ze niets hebben gedaan in 2016?), dus weet niet of ze bezig zijn met nieuw materiaal voor een tour. Rival Sons is wat mij betreft ook een lekkere optie om (wellicht wat vroeger op de dag) te spelen, touren nu als voorprogramma mee met Black Sabbath en lijken net als Alter Bridge in mei klaar te zijn in de VS, waarna een komst naar Europa natuurlijk meer dan mogelijk is.

hier doe ik het voor hoor! dromen mag 😉

Rival Sons
    Triggerfinger
    Alter Bridge
    Guns N’ Roses

0
25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 301)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.