TW Classic

5 berichten aan het bekijken - 451 tot 455 (van in totaal 455)
  • Auteur
    Everyknight
    Bijdrager

Macca moet het gezien zijn leeftijd en dergelijke jaar per jaar zien. Het was nog te vroeg om dat al in te plannen.

Dit dus. Hij laat zich de laatste jaren steeds pas enkele maanden tevoren boeken dacht ik.

0
    Raoul
    Bijdrager

Vind het nogal vreemd dat we na 30 juni voor dit losse Werchter evenement helemaal niks meer vernomen hebben. Vind het ook niet bepaald sterk van de organisatie dit gebrek aan communicatie ..

0
    Joe
    Bijdrager

Vind het nogal vreemd dat we na 30 juni voor dit losse Werchter evenement helemaal niks meer vernomen hebben. Vind het ook niet bepaald sterk van de organisatie dit gebrek aan communicatie ..

Optreden is geannuleerd, wat valt er dan nog op te zeggen?

1+
    Raoul
    Bijdrager

De Freshen Up! Tour is gecancelled, TW Classic, het evenement dus, is in principe naar zomer 2021 verplaatst, maar tot op heden blijft een datum uit. Daarom vind ik het vreemd dat we over het evenement nog niks vernomen hebben ..

0
    jefferke
    Bijdrager

De Freshen Up! Tour is gecancelled, TW Classic, het evenement dus, is in principe naar zomer 2021 verplaatst, maar tot op heden blijft een datum uit. Daarom vind ik het vreemd dat we over het evenement nog niks vernomen hebben ..

TW Classic en zijn bekendmaking hangt vaak af van de artiest zelf die zen tour bekend maakt. Dit hebben ze zelf niet in de hand. Ik denk niet dat je daar veel achter moet zoeken.

Rock Werchter: 10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-...-
    Pukkelpop: 12-18/ Couleur Café: 2013/ Graspop: 18-19

0
5 berichten aan het bekijken - 451 tot 455 (van in totaal 455)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.