TW Classic

25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 455)
  • Auteur
    Rock Torhout
    Bijdrager

Vind het inderdaad ook wel bijzonder dat ze een naam als The Killers maar 65 minuten geven. Ik had persoonlijk gedacht dat ze anderhalf uur gingen hebben. Vind ik toch wat een afknapper. Maar goed, dat is Kaiser Chiefs in die line-up ook wel ?

Kaiser Chiefs heeft anders een erg goede livereputatie, heb ze wel eens gezien en is altijd een feestje!

Bwaa .. Heb ze zelf al wel enkele keren aan het werk gezien. Eerste keer is het leuk (toen hadden ze ook enkel nog maar Employment uit, veruit hun beste plaat), maar 2e en volgende keren gewoon niet boeiend. Veel heen-en-weer geloop, veel gebrul, met momenten weinig zang te bespeuren … Nogal over the top met momenten. En vooral: hebben zich echt kapot getourd, ook in België. Die waren op zowat ieder festival al wel eens te gast, dus er is een serieuze Kaiser Chiefs moeheid opgetreden. Maar goed: zal inderdaad wel voor een feestje zorgen hoor, maar die band is toch ver over haar hoogtepunt heen.

PKP: '02 - '03 - '04 - '05 - '06 - '07 - '08 - '13 - '15 | MSQ: '11 | RW: '10 - '12 - '14 - '15 - '16 - '17 | GMM: '18
    Meest memorabele concerten: Nine Inch Nails (Lotto Arena '14) & Tool (Brabanthal '06)

0
    Raoul
    Bijdrager

Vind het inderdaad ook wel bijzonder dat ze een naam als The Killers maar 65 minuten geven. Ik had persoonlijk gedacht dat ze anderhalf uur gingen hebben. Vind ik toch wat een afknapper. Maar goed, dat is Kaiser Chiefs in die line-up ook wel ?

Kaiser Chiefs heeft anders een erg goede livereputatie, heb ze wel eens gezien en is altijd een feestje!

Bwaa .. Heb ze zelf al wel enkele keren aan het werk gezien. Eerste keer is het leuk (toen hadden ze ook enkel nog maar Employment uit, veruit hun beste plaat), maar 2e en volgende keren gewoon niet boeiend. Veel heen-en-weer geloop, veel gebrul, met momenten weinig zang te bespeuren … Nogal over the top met momenten. En vooral: hebben zich echt kapot getourd, ook in België. Die waren op zowat ieder festival al wel eens te gast, dus er is een serieuze Kaiser Chiefs moeheid opgetreden. Maar goed: zal inderdaad wel voor een feestje zorgen hoor, maar die band is toch ver over haar hoogtepunt heen.

Oh hier sluit ik me echt wel op aan hoor, ze touren in NL en België écht continu. Toen ik ze in Appelpop voor het eerst zag in 2014 als headliner toen heb ik ze op RW’16 of RW’17 bewust niet opgezocht op main maar ben ik naar The Barn gegaan (ik geloof met Guy Garvey zo uit m’n hoofd gezegd). Heb er opzich wel zin in om ze weer eens te zien maar ik begrijp je kritiek absoluut.

Vind het wel een pracht van een programma, ik koop voor McCartney alleen al een kaartje maar om daar The Killers, Kaiser Chiefs, Connor en Crowded House bij te krijgen is toch wel echt te gek hoor. Ik heb er al onwijs veel zin in. Leuke bijkomstigheid, het is enkele dagen nadat ik nét ben afgestudeerd!

0
    ChiquitaChaser
    Bijdrager

Lopen twee line-ups door elkaar zo. The Killers-Kaiser Chiefs-Sons voor de ’00 rock liefhebbers en Sinead, Crowded House en Paul voor de knuffelrock mensen (heel erg kort door de bocht, I know). Interessante combi.

een combi dat zal verkopen

0
    Heemstock
    Bijdrager

Mijn vriendin en ik overwegen om naar TW Classic te gaan. De combi The Killers – Paul McCartney voor 96 euro is redelijk onweerstaanbaar. Wij willen graag overnachten in een hotel (zaterdag en zondag). Iemand goede ervaringen met hotels in de buurt? Denk dat je dan al snel op Leuven uitkomt?

Pinkpop '12 '20 (vrijdag) / Rock Werchter '13 '14 '15 '17 '18 / TW Classic '20 / Down the Rabbit Hole '16 / Dauwpop ‘08 ‘09 ‘10 ‘14 ‘19 '20 / Lowlands '19

0
    slyke
    Bijdrager

Mijn vriendin en ik overwegen om naar TW Classic te gaan. De combi The Killers – Paul McCartney voor 96 euro is redelijk onweerstaanbaar. Wij willen graag overnachten in een hotel (zaterdag en zondag). Iemand goede ervaringen met hotels in de buurt? Denk dat je dan al snel op Leuven uitkomt?

Verbinding Leuven-Werchter is ideaal met de lijnbussen.
    Overnachten in Leuven, maar wacht niet meer te lang met boeken.
    En helaas… de hotelprijzen in Leuven liggen in de zomerperiode veel hoger dan op gewone dagen (en sommigen doen er nog een schepje bovenop tijdens festivaldagen, vooral bij RW).

0
    Heemstock
    Bijdrager

Verbinding Leuven-Werchter is ideaal met de lijnbussen.
    Overnachten in Leuven, maar wacht niet meer te lang met boeken.
    En helaas… de hotelprijzen in Leuven liggen in de zomerperiode veel hoger dan op gewone dagen (en sommigen doen er nog een schepje bovenop tijdens festivaldagen, vooral bij RW).

Thanks! Lijnbussen rijden ook ruim na de laatste act terug neem ik aan?

• Deze reactie is gewijzigd 9 maanden, 3 weken geleden door Heemstock.

Pinkpop '12 '20 (vrijdag) / Rock Werchter '13 '14 '15 '17 '18 / TW Classic '20 / Down the Rabbit Hole '16 / Dauwpop ‘08 ‘09 ‘10 ‘14 ‘19 '20 / Lowlands '19

0
    tom93
    Bijdrager

Tickets inmiddels binnen. Echt een heerlijk programma. McCartney ga ik gewoon 2x zien dit jaar! (ook in het Goffertpark). The Killers, Crowded House en Kaiser Chiefs vind ik ook geweldig en bovendien nog nooit live gezien allemaal. Enige jammere is dat The Killers maar iets meer dan een uurtje spelen, anderhalf uur was ideaal geweest wat mij betreft. Sinead O’ Connor ken ik niet heel goed, op het prachtige Nothing Compares 2 U na natuurlijk. Ben benieuwd of ze verder ook weet te boeien.

0
    Everyknight
    Bijdrager

Tickets inmiddels binnen. Echt een heerlijk programma. McCartney ga ik gewoon 2x zien dit jaar! (ook in het Goffertpark). The Killers, Crowded House en Kaiser Chiefs vind ik ook geweldig en bovendien nog nooit live gezien allemaal. Enige jammere is dat The Killers maar iets meer dan een uurtje spelen, anderhalf uur was ideaal geweest wat mij betreft. Sinead O’ Connor ken ik niet heel goed, op het prachtige Nothing Compares 2 U na natuurlijk. Ben benieuwd of ze verder ook weet te boeien.

Ja, ik hoop dat dat van The Killers nog aangepast wordt. 65 minuten is toch te weinig voor zo’n act… 75 minuten is het minimum vind ik.

0
    Brian
    Bijdrager

Mijn vader heeft haar een paar jaar terug in de melkweg nog gezien en volgens hem was ze nog wel goed. Nukkig, apart en onvoorspelbaar, maar goed bij stem. Bovenstaande vind ik haar beste nummer. Nothing Compares 2 U speelt ze dacht ik niet meer live.

1+
    tom93
    Bijdrager

Wat een prachtige stem en emotie, prachtig. Bedankt voor het delen! Ben wel nieuwsgierig geworden naar haar.

0
    Raoul
    Bijdrager

Tickets zijn inmiddels binnen! Heb er onwijs veel zin in om een dag puur te genieten! Nog 4 maanden en een dag (aftellen dan maar?)!

0
    Chiel
    Bijdrager

Ze speelt Nothing compareer 2 u dus nog steeds.
    En het klinkt nog steeds mooi.

Werchter 97-14-15-16-17-18-19 - Pukkelpop 12-13-15-16-17-18-19 - Pinkpop 95-02 - Fortarock 13 - Rockin' Park 12 - Arrow Rock Festival 04-05-06-07-08 - Sonisphere 09 - Fields of Rock 03-05 - Symforce 07-08 - Waldrock 08-09 - Hello Festival 19

0
    warriorandweirdo
    Bijdrager

Wat een prachtige stem en emotie, prachtig. Bedankt voor het delen! Ben wel nieuwsgierig geworden naar haar.

Een maand geleden heeft ze nog in Het Depot gespeeld, en hoorde niet anders dan lovende commentaren. Ben zelf ook zeer benieuwd.

0
    PJ
    Bijdrager

Persoonlijk niets mis mee alleen hoor ik zoiets liever in een groot theater of bij een festival in de tent.
    Op een weide met 60.000 man is toch altijd net wat anders…….

1+
    warriorandweirdo
    Bijdrager

Persoonlijk niets mis mee alleen hoor ik zoiets liever in een groot theater of bij een festival in de tent.
    Op een weide met 60.000 man is toch altijd net wat anders…….

Ga volledig akkoord, vraag me ook af of het wel gaat overkomen op de Main.

0
    Heemstock
    Bijdrager

Tickets binnen 🙂 We combineren het met een dagje Pinkpop (vrijdag). Ik ben benieuwd of het uitverkocht raakt.

1+
    DennisvdBr
    Sleutelbeheerder

uit Pinkpop topic

Crowded House verschuift de hele tour naar 2021. Zoek en vind het gat voor Pinkpop 2021:

June 16 2020 > June 12 2021 – Cardiff UK, Motorpoint Arena
    June 17 2020 > June 09 2021 – Glasgow UK, The SSE Hydro
    June 18 2020 > June 11 2021 – Birmingham UK, Arena Birmingham
    June 23 2020 > June 22 2021 – Berlin Germany, Tempodrom
    June 24 2020 > June 23 2021 – Cologne Germany, Live Music Hall
    July 04 2020 > June 14 2021 – London UK, Roundhouse
    July 05 2020 > June 15 2021 – London UK, Roundhouse
    July 06 2020 > June 16 2021 – London UK, Roundhouse

als Pinkpop naar 18-19-20 juni 2021 gaat, en ze nemen de zaterdag, zou zaterdag 19 juni zijn.
    CaS zou ook passen, vrijdag 25 juni 2021 trouwens

datum TW kan zondag 20 juni 2021 worden???
    past voor Berlijn 2021

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 2019
    PP Classic - 2007, 08, 09, 10, 12, 2013 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018, 2019

0
    cloudyshoes
    Bijdrager

Geen terugbetaling, maar een krediet voor eender welk Werchter festival in 2021 en 2022 dus. Ik denk dat veel tickethouders van TW Classic hier niet tevreden mee gaan zijn. Een groot deel zal een ticket gekocht hebben puur omdat ze Paul McCartney willen zien, die hebben misschien helemaal geen interesse in Rock Werchter en als Paul McCartney niet terugkeert hebben ze helemaal pech.

0
    Raoul
    Bijdrager

Tsja en zo heb je mensen die kaarten gekocht hebben voor Kendrick Lamar, als die niet terugkeert …

Uiteindelijk is het onwijs vervelend voor iedereen maar lijkt dit mij toch echt een prima oplossing? Ik keek onwijs uit naar deze dag maar het is niet anders, hopelijk momt Sir Paul volgend jaar nog een fantastische set bomvol geweldige en meeslepende hits spelen!

0
    DennisvdBr
    Sleutelbeheerder

The Killers hebben de UK data verschoven naar 2021.
    Direct na deze data passen perfect de festivals, zoals ook eventueel data TW als ze “zelfde” zondag blijven.

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 2019
    PP Classic - 2007, 08, 09, 10, 12, 2013 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018, 2019

0
    T. Roses
    Bijdrager

Paul McCartney heeft zijn hele tour geannuleerd helaas. Voorlopig geen nieuwe datum voor zijn tour.

• Deze reactie is gewijzigd 7 maanden geleden door T. Roses.
    0
    cloudyshoes
    Bijdrager

De pagina van Paul McCartney postte in elk facebookevenement van de tour dat alles afgelast is en niet opnieuw ingepland wordt. Geen McCartney dus in 2021!

Geen terugbetaling mogelijk dus. Ik heb voor de rest nooit interesse gehad in RW, TW Classic of Boutique, dus dat wordt mijn voucher verkopen. Ik kan me inbeelden dat er heel veel mensen zijn die in hetzelfde schuitje zitten. Mensen van iets oudere leeftijd die speciaal voor McCartney kwamen maar nul interesse hebben in een dagje Rock Werchter.

Van de regering moeten we blijkbaar verplicht allemaal solidair zijn met grote multinationals zoals Livenation en Ticketmaster die de sector al jaren op slinkse wijze kapotmonopoliseren en moeten we onze rechten als consument maar af staan. Ik vraag met plezier mijn geld bewust niet terug van kleine zalen en organisaties, maar dit is toch een andere zaak.

0
    mattman
    Sleutelbeheerder

Wat een dag!

Hier baal ik heel hard van. Had een ticket voor Macca… Ik ben bang dat we ‘m nooit meer op een podium gaan zien. De man is 78…

0
    jimmywe
    Bijdrager

Macca moet het gezien zijn leeftijd en dergelijke jaar per jaar zien. Het was nog te vroeg om dat al in te plannen.

1+
    Raoul
    Bijdrager

Ergens had ik goede hoop dat Sir Paul volgend jaar terug zou keren .. Hij lijkt nog zo gigantisch fit! Maar ik hoop op een goede vervanging van hetzelfde kaliber .. Anders, als het aanbod voor terugbetaling uitblijft, ga ik het gebruiken voor consumptievouchers van Rock Werchter …

0
25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 455)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.