Tour de France 2014

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Zijn er naast het mensen die het WK volgen ook mensen die de tour volgen?

Ik ben meestal een fanatieke volger alleen ga ik door vakanties weinig tijd hebben, van wie verwachten jullie mooie dingen.

Ik denk dat Kittel wel voor een paar mooie sprints kan gaan zorgen en Mollema zou prima mee moeten kunnen in het klassement. Hopelijk kan Niki Terpstra ook voor iets moois zorgen. Ik vind zo'n aanval in de laatste kilometers altijd heerlijk om naar te kijken. Grootste kanshebbers voor het klassement zijn denk ik Froome, Contador en Rolland
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
553
Heb zelf ook vaak last gehad met vakanties en de tour, maar ben dit jaar gelukkig pas in augustus weg dus kan alles helemaal volgen :D.

Froome en Contador gaan een mooie strijd hebben om het geel denk ik. Rolland vind ik net als bijvoorbeeld De Clerq en Voeckler echt een etappewinnaar en geen klassementsrenner. Ik gok dat Sagan het geel pakt, maar ik heb het voorjaar niet echt gevolgd dit jaar dus moet nog eens een tourboek kopen deze week :).
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
ik neem aan dat je voor Sagan het groen bedoelt. Rolland is dit jaar wel al 4e in de Giro geworden, in 2012 8e in de Tour dus ik denk dat er zeker voor eigen publiek wel iets moois in zit. Het zal idd wel via een etappewinst komen waar hij minuten pakt, maar ik denk dat hij dicht tegen het podium aan kan gaan zitten en een 3e plek zeker mogelijk is, maar dat geld ook voor Mollema als het mee zit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken