Topics openen

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Er gaan hier geen 2 weken voorbij zonder dat iemand hier een account aanmaakt, speciaal om links naar enquetes te posten of reclame te maken voor een eigen initiatief. Is er daarom geen optie om topics aanmaken pas mogelijk te maken vanaf een bepaald aantal posts, of iets dergelijk?
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Thanks voor je tip. Ben het met je eens.

Binnen het standaard WP pakket bestaat deze functie niet. Ik zoek dus een plugin voor Wordpress / bbPress / Buddypress die dergelijke settings mogelijk maakt, dan wel een aangepast script. Ik ben nog niet geslaagd. Mocht je zin hebben om mee te zoeken, be my guest, dan hebben we het snel opgelost.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Misschien een mogelijkheid dat alleen Moderator's of Admin's een nieuw topic aan kan maken.
De rest moet in geval van (eventueel) gewenst nieuw topic maar ff een PM sturen of zo.
Is dat een mogelijkheid binnen je WP pakket @Ron ?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Misschien een mogelijkheid dat alleen Moderator’s of Admin’s een nieuw topic aan kan maken.
De rest moet in geval van (eventueel) gewenst nieuw topic maar ff een PM sturen of zo.
Is dat een mogelijkheid binnen je WP pakket @Ron ?

Dat lijkt me ook wel wat. Voor quasi alles is er al een bestaand topic, als het echt noodzakelijk is om een nieuw te openen kan een PM er wel af.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">DennisvdBr wrote:</div>
Misschien een mogelijkheid dat alleen Moderator’s of Admin’s een nieuw topic aan kan maken.
De rest moet in geval van (eventueel) gewenst nieuw topic maar ff een PM sturen of zo.
Is dat een mogelijkheid binnen je WP pakket http://forum.festileaks.com/members/ron/@Ron ?

Dat lijkt me ook wel wat. Voor quasi alles is er al een bestaand topic, als het echt noodzakelijk is om een nieuw te openen kan een PM er wel af.

Dat er voor alles een topic is, is volgens mij vooral bij Overige Festivals. Misschien is het daar handig om alles per land in een 'mapje' te doen. Dan daar gewoon niets meer per jaar aanmaken en alles dat een half jaar stil ligt weer verwijderen. Zou al veel schelen denk ik.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Er kan sowieso best veel worden opgeruimd denk ik. Die Battle of Songs topics staan ook nog steeds bovenaan gepind bijvoorbeeld
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.381
541
Volgens mij hebben we al te veel negativiteit op dit forum, dat hoeven we niet te stimuleren.

Bij deze topic gesloten.

Dit is een erg rare reden om een topic te sluiten. Staat er in de forumregels dat je alleen berichten met positieve inhoud mag posten? Zo ja, zou ik dat erg sturend en vrijheidsbeperkend vinden, zo nee, vraag ik me af waarom het topic dan wel gesloten is?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Niet janken, het is een debiel topic. Net als het forumleden met een goede muzieksmaak topic, die mag ook worden gesloten.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Dit is een erg rare reden om een topic te sluiten. Staat er in de forumregels dat je alleen berichten met positieve inhoud mag posten? Zo ja, zou ik dat erg sturend en vrijheidsbeperkend vinden, zo nee, vraag ik me af waarom het topic dan wel gesloten is?

Als je het ergens niet mee eens bent kan je dat in het topic zelf zeggen. Het topic wat je geopend hebt is gewoon een beetje om te pesten. Nergens voor nodig, dus daarom is die gesloten.



Net als het forumleden met een goede muzieksmaak topic, die mag ook worden gesloten

Ondanks dat het een beetje een raar begin had vind ik dit persoonlijk nog wel een leuk topic om te kijken wie ook naar die artiest luistert. Best interessant en je leert misschien ook nog wat nieuwe artiesten kennen waar de rest wel/of niet naar luistert. Misschien dat de titel aangepast kan worden ;)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Fair enough, in de praktijk is het minder erg. Maar inderdaad, zou fijn zijn als de titel wordt veranderd naar 'wie luistert er naar...' oid.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Fair enough, in de praktijk is het minder erg. Maar inderdaad, zou fijn zijn als de titel wordt veranderd naar ‘wie luistert er naar…’ oid.

Prima, gooi ik er ook een LastFm account namen overzichtje in.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.381
541
Black Lies wrote:
Dit is een erg rare reden om een topic te sluiten. Staat er in de forumregels dat je alleen berichten met positieve inhoud mag posten? Zo ja, zou ik dat erg sturend en vrijheidsbeperkend vinden, zo nee, vraag ik me af waarom het topic dan wel gesloten is?

Als je het ergens niet mee eens bent kan je dat in het topic zelf zeggen. Het topic wat je geopend hebt is gewoon een beetje om te pesten. Nergens voor nodig, dus daarom is die gesloten.

Kijk, deze reden kan ik het mee eens zijn. Maar dat is anders dan in het gesloten topic werd gezegd.



Fair enough, in de praktijk is het minder erg. Maar inderdaad, zou fijn zijn als de titel wordt veranderd naar ‘wie luistert er naar…’ oid.

Prima.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken