Theme

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Ons forumthema heeft een update gekregen van de developer. Dat betekent dat we voor de keuze staan te updaten of niet. Aangezien de update nogal verschilt van het huidige thema vragen we graag naar jullie mening.

De functionaliteit zal niet veranderen. We implementeren (indien we updaten) enkel de functies die we nu ook gebruiken. Qua look en feel, responsiveness e.d. zal wel eea veranderen, iets meer 2015, zeg maar. Bekijk het mogelijke thema hier:

- http://www.buddyboss.com/product/boss-theme/
- http://demo.buddyboss.com/boss/

De vraag is simpel, updaten of niet? Jullie bepalen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Waarom niet? Een nieuw look in 2015, prima toch. Zover ik begrijp is de functionaliteit hetzelfde, alleen de nieuwe look zal wennen zijn.
Ik zeg, doe maar...
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik zou ook zeggen doen, het moet alleen niet ten kosten gaan van de snelheid.
Dit nieuwe thema zit er mooi en strak uit. lijkt me ook een fijnere dan de huidige.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Alle updates beginnen al goed, Spotify en YouTube kanalen.
Inclusief een te gek 'reclame' videootje, complimenten!
Wat nu nog ontbreekt is een tv-programma :)

Hoe staat het eigenlijk ervoor met de update?
Gaat die wel of niet door, met alleen een reactie van mij en Wessel kan je eigenlijk weinig concluderen?
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Alle updates beginnen al goed, Spotify en YouTube kanalen.
Inclusief een te gek ‘reclame’ videootje, complimenten!
Wat nu nog ontbreekt is een tv-programma
icon_smile.gif


Hoe staat het eigenlijk ervoor met de update?
Gaat die wel of niet door, met alleen een reactie van mij en Wessel kan je eigenlijk weinig concluderen?

Thanks!

De kogel is intern nog niet door de kerk. Thanks voor de feedback iig. Ik verwacht spoedig uitsluitsel te geven.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Het lijkt dan qua styling wat meer op de lay-out van de app, of heb ik dat verkeerd gezien ^^
Ik zou ook zeggen doen, maar het mag inderdaad niet de snelheid en gebruiksvriendelijkheid aantasten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken