The Rolling Stones

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
De geruchten gaan dus dat ze wel naar Europa komen en de kans is dan ook aanwezig dat ze naar Nederland komen. Nog mensen hier die er ook naar toe gaan mocht het zo ver komen?
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ik sowieso, hoop alleen dat ze niet in de ArenA spelen. Iets als Goffertpark lijkt me wel wat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
"Aktuell sieht Jaggers Live-Plan dafür wie folgt aus: Tour-Ankündigung im März, Proben im April, Tourstart im Mai. In Europa wollen die Stones in mindestens 14 Städten auftreten. Amsterdam, Paris, Oslo, Antwerpen und Deutschland steht am Plan. Dazu wollen die Stones auch zwei Mal in der Wiener Stadthalle aufspielen!"
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Mijn Duits is niet geweldig, eerder slecht moet ik zeggen maar als ik het goed begrijp heeft iemand het tour plan gezien en staan ze dus in mei/juni in de ArenA. Beter dan geen show natuurlijk maar misschien dat ik ze dan ergens anders ga bekijken afhankelijk van waar ze nog meer spelen. Had ze als ze in juni spelen wel op Werchter Boutique verwacht eigenlijk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Amsterdam, hoeft niet per se ArenA te zijn, ik meen nog altijd dat het 3x ZiggoDome gaat zijn, maar ik kan me vergissen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Correctie, ik heb geruchten opgevangen 2x ArenA (ivm bezoekersaantallen, dus niet 1x Landgraaf of 3x ZiggoDome), kaartprijzen worden geschat vanaf mimimaal 100 euro.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Minimaal 100? Gatverdamme zeg, te belachelijk voor woorden.
Ja, schijnt te maken te hebben met de gages die aangeboden worden door bookers om The Stones te halen. Hierdoor dient er ook weer terug verdient te worden, wat eigenlijk een sneeuwbaleffect is. Let wel, het probleem ligt niet zo zeer bij The Stones zelf, het begint met de aanbiedingen die hoog genoeg is om mogelijk niet te weigeren.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Minimaal 100? Gatverdamme zeg, te belachelijk voor woorden.

Ja, schijnt te maken te hebben met de gages die aangeboden worden door bookers om The Stones te halen. Hierdoor dient er ook weer terug verdient te worden, wat eigenlijk een sneeuwbaleffect is. Let wel, het probleem ligt niet zo zeer bij The Stones zelf, het begint met de aanbiedingen die hoog genoeg is om mogelijk niet te weigeren.

Begrijp ik hoor. Ik vind het gewoon jammer, ik wil The Stones echt nog wel eens zien namelijk. Maar 100 euro gaat me te ver. Maar als ik het zo zie is het ook niet heel erg. Slecht geluid in de ArenA, The Stones zijn ook niet meer heel sterk live, en 100 euro. Dit zal ik dan toch aan me voorbij moeten laten gaan. Jammer.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Dusssss.... Gezien de actualiteit van dit moment, deze link:
http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/rolling-stones-naar-pinkpop
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.377
522
Hier nog een keer de discussie oplaaien lol. Nee maar opzich lijkt Rolling Stones me best gaaf. Er zijn gewoon een paar van die klassieke acts (Queen, The Who, The Beatles, The Rolling Stones) die je eigenlijk toch wel een keer gezien wilt hebben. Al zijn het nu vier opa's, ik kan me toch slechtere headliners voorstellen :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Andrew Zweck de nieuwe Europeese tour coordinator van The Rolling Stones en er komen meerdere tour data aankomende zomer.
http://www.pollstar.com/news_article.aspx?ID=809399
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Ze zijn aangekomen in Parijs om al in te spelen. Waarschijnlijk komt er 10 februari een "rehearsing" show. Bij de geruchten kan ik deze buitenlandse (fan-)Quote delen: "Ziggodome awaits the Stones eagerly, and Pinkshite also." Het nieuws zoemt dus wel rond inmiddels.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
pssssst, de nummers die tot nu toe ingespeeld zijn (en daarmee grote kanshebbers voor de setlist) zijn volgens geruchten:
Who do you love
Route 66
It's all over now
Get off of my cloud
The last time
Paint it black
Ruby Tuesday
Street fitghting man
Live with me
Let it bleed
Midnight rambler
Honky tonk women
Bitch
Dead flowers
Sway
Wild horses
All down the line
Rocks off
Shine a light
Tumbling dice
Loving cup
Angie
Silver train
Iorr
Ain't too proud to beg
If you can't rock me
Just my imagination
Respectable
Beast of burden
When the whip comes down
Miss you
Shattered
Some girls
She's so cold
Emotional rescue
Worried about you
Start me up
Waiting on a friend
You got me rocking
Out of control
Doom & Gloom
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
mogelijk 1 show 10 juni 2014 in Israel Ramat Gan Stadion.
The Rolling Stones will perform on June 10 at Ramat Gan Stadium, according to a source close to the production. According to the source, the show will be promoted by Shuki Weiss. Weiss's office responded to a query by saying, "When there's something to announce, we'll announce it."

http://www.jpost.com/National-News/Rolling-Stones-to-rock-Ramat-Gan-Stadium-June-10-340936
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Geruchten over Stones gigs stapelen langzaam op. Nu ook geruchten over Aviva stadion in Dublin Ierland...
http://www.thestar.ie/star/rolling-stones-roll-in-to-aviva-this-could-be-the-last-time-41550/
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
10 juni Tel Aviv bijna officieel!!!
http://www.jpost.com/National-News/Rolling-Stones-to-rock-Ramat-Gan-Stadium-June-10-340936
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Van de geruchten is de eerst volgende vannacht officieel gemaakt: "Sat Mar 15 2014 Sands Grand Ballroom Singapore" Dat is eigenlijk een vrij late aankondiging, normaal doen ze het 2 a 3 maanden van te voren. Sjanghai is ook nog niet uitverkocht, ik denk dat de Europese tour nog 1 a 2 weken op zich laat wachten.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.377
522
Poeh ze mogen zichzelf nu onderhand wel eens aankondigen hoor! Sowieso een domme move van Pinkpop om Editors op dit moment bekend te maken denk ik. Iedereen zit te hopen op de Stones en dan kondigen ze wel een grote naam aan, maar die wordt ondergesneeuwd door alle Stonesverwachtingen. Hadden ze beter nog een 3FM-naampje kunnen geven deze week. Anyway, ik hoop op de Stones!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Ze hebben het in ieder geval erg naar de zin:
@MickJagger "Really looking forward to playing Singapore on the 15th March. Rehearsals are going great, can't wait to see you all!"
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken