The Hive Vs A1 en aankomsttijd

Markzer

Playlistbediener
29 mei 2015
16
0
Ik hoor veel gemengde reacties over the Hive en ook over andere Campings. Las eerst voornamelijk positieve dingen over A1 waardoor ik van plan was daar heen te gaan maar las daar toch ook weer wat negatiefs over. Dus ik vroeg me af: kunnen we het beste proberen om op de Hive te komen nog op donderdagochtend of op A1 en waarom?

Verder is het plan nu waarschijnlijk om toch met het openbaar vervoer te gaan. Hoe laat zouden wij moeten mikken om in Leuven aan te komen zodat we gewoon de tent op kunnen zetten en op tijd het festivalterrein op kunnen? is 10.18 of 11.18 vroeg genoeg? Ik las over lange wachttijden bij het opkomen van het terrein.

Hoop dat iemand me wat goede tips kan geven om eerste keer werchter geslaagd te laten beginnen.
 

Pietje93

Nieuw lid
17 jun 2015
1
0
Ik ga ook voor t eerst en heb een andere vraag die ik hier graag aan toevoeg. Hoe zit het met Wietcontrole bij Rock Werchter en in Belgie in het algemeen? Kom uit NL en hier weet ik t allemaal wel. Kan best zonder en wil niet het risico lopen dat ze mn bandje afknippen. Toch als ze niet moeilijk doen wel jammer als iedereen t doet en ik niks bij heb.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
The Hive is gestructureerder en groter (veel groter) dan A1.
Zoek je nog een grote afterparty na het laatste optreden? Ga dan naar the Hive.
A1 kom je zo binnen met te veel bier.
A1 is minder georganiseerd. Wij Vinden dat een pluspunt, maar anderen juist niet.
Vanuit A1 sta je in 5 minuten op het festivalterrein (of in ieder geval in de rij).
A1 is relaxter.
The Hive heeft betere faciliteiten als ik het zo hoor.

Hangt dus vooral ook af wat je zelf fijn vindt.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Het nadeel van het XL-ticket is dat je op woensdag alleen op de Hive kan gaan staan.
Vorig jaar daar geweest, niet direct iets negatiefs, maar het was wel heel massaal
en je moest toch een klein eindje lopen, want als je achterop het terrein stond, kon je
er zo 5 a 10 minuten bijtellen (of leek dat nu zo ...)

Dit jaar eerst een nacht in een hotel in Leuven, zodat we 's ochtends vroeg naar
camping A1 kunnen. De sfeer die je vanaf de weg kon zien (kan dat?) was een relaxte,
minder streng gestructureerde sfeer dan de Hive.
Je bent inderdaad ook sneller bij de hoofdingang van het festivalterrein.

We zullen zien of dit een goede keuze is.
 

Markzer

Playlistbediener
29 mei 2015
16
0
Mijn voorkeur gaat op t moment uit naar A1. Uit verhalen die ik hoorde was er waarschijnlijk donderdagochtend nog wel plek daar dus ik ga dr vanuit dat dat wel moet lukken nog aangezien meeste mensen voor the hive zullen gaan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken