Technici bij Rock Werchter

larsk

Nieuw lid
3 jun 2020
1
0
Dag allemaal,

Voor mijn opleiding Podiumtechnicus op het Deltion College te Zwolle moet ik een onderzoek doen naar een festival, mijn keuze was dus Rock Werchter
Nou hoop ik dat er iemand is die mij iets kan vertellen over de techniek op Rock Werchter. Welke bedrijven leveren de techniek? Hoe is de veiligheid geregeld? Hoe lang duurt de opbouw eigenlijk? En de voorbereiding? Hoeveel mensen werken er eigenlijk aan mee? Zijn dat vrijwilligers, of mensen in vaste dienst..

Alvast bedankt!

-Lars
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.151
5.454
Mail eens naar prg. Zij staan in voor de productie op RW, en delegeren stageco, safegroup, power shop...
Hun site is duidelijk.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.018
2.623
Dag allemaal,

Voor mijn opleiding Podiumtechnicus op het Deltion College te Zwolle moet ik een onderzoek doen naar een festival, mijn keuze was dus Rock Werchter
Nou hoop ik dat er iemand is die mij iets kan vertellen over de techniek op Rock Werchter. Welke bedrijven leveren de techniek? Hoe is de veiligheid geregeld? Hoe lang duurt de opbouw eigenlijk? En de voorbereiding? Hoeveel mensen werken er eigenlijk aan mee? Zijn dat vrijwilligers, of mensen in vaste dienst..

Alvast bedankt!

-Lars

Mijn reactie is 10 maanden te laat, maar op deze site vind je technische info van Werchter 2019.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken