Sziget 2019 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270


Sziget 2019 - Nieuws en geruchten

Datum: 7 - 13 augustus
Locatie: Hajógyári Island, Boedapest (HU)
Genre(s): Pop, rock, alternatief, dance, elektronisch, hiphop, R&B, metal, indie, punk, gipsy, folk, wereldmuziek.

Alle info over de line-up & kaartverkoop: http://nl.szigetfestival.com/
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.146
4.337
Godsamme, hoorde net op de radio dat Sziget wel even gaat uitpakken. FatM, Foo Fighters, The 1975, Richard Ashcroft, 21 pilots en nog heel wat fijne namen.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Dit zijn ze de nieuwe namen:
- Foo Fighters
– Florence + The Machine
– twenty one pilots
– The 1975
– Martin Garrix
– Richard Ashcroft
– Catfish and the Bottlemen
– CHVRCHES
– Jungle
– Kodaline
– The Blaze
– Maribou State
– IDLES
– Superorganism
– PALE WAVES
– Parcels
– boy pablo
– Frank Turner & The Sleeping Souls
– Of Mice & Men
– Frank Carter & The Rattlesnakes
– Gang of Youths
– ALMA
– Yungblud
– Tamino
 

petersen18

Nieuw lid
27 nov 2018
1
0
En dan te bedenken dat dit nog maar een deel van de lineup is. Ligt het aan mij of moet er in ieder geval voor de zaterdag en zondag nog een headliner bekend gemaakt worden?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
918
79
Prima namen voor Sziget, zijn namen die goed op het festival passen.
Ik ga zelf naar LL maar namen als: Twenty one pilots , The 1975, Richard Ashcroft . CHVRCHES , Maribou State , IDLES , Pale Waves en Tamino mogen wel doorkomen hoor :)
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
En dan te bedenken dat dit nog maar een deel van de lineup is. Ligt het aan mij of moet er in ieder geval voor de zaterdag en zondag nog een headliner bekend gemaakt worden?

Ik zeg: Toch Coldplay? En grote kanshebber is denk ik Eminem.
 

lucvanrooi

Nieuw lid
7 nov 2018
3
0
Beste Szitizens!

Voor een historisch onderzoek naar de verhouding tussen Hongarije en Nederland zou ik jullie graag via onderstaande enquête (link) aantal vragen willen stellen over het Sziget-festival. Dit zijn vooral vragen over de saamhorigheid en jullie ervaringen met Szitizens uit andere landen. Alle respons is welkom!

Alvast bedankt!!

Luc

https://www.enquetesmaken.com/s/004387c
 

NvL

Playlistbediener
16 dec 2014
43
0
Ja ja ja. Gisteren kaarten gekocht voor een eerste keer Sxiget!!
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
531
395
Eerste groep namen was wel stukke beter, maar inderdaad, al met al een dikke line-up dit jaar.

Iemand enig idee wie de laatste headliner zal zijn?
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
531
395
Ik zat nog met een vraag.

Misschien dat mensen die vaker naar sziget zijn geweest wel van de 'secret party' hebben gehoord.
Dit is een feestje ergens op het eiland, verstopt achter een dixi (of een toitoi zoals de wc's daar heten)
Heeft iemand dit feestje ooit gevonden? Of weet iemand waar het is?
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
531
395
Deze week is het programma van de Europa stage bekend gemaakt.

Zou de hele line-up nu compleet zijn? 8-O
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Toegevoegd aan line-up Sziget: Macklemore, Michael Kiwanuka, 6LACK, Colin Benders, Kayzo, Virtual Riot, Tyla Yaweh, Jean Tonique, Hospital Records presents High Contrast (DJ-set), Metric, Danny Byrd en Dynamite MC.

En het blokkenschema is bekend:
https://szigetfestival.com/nl/programma/#!/s

Dit is de mainstage


Ik heb zelf een 5-daags ticket (9 tot en met 13 augustus). Was eerst niet erg te spreken over de line-up, maar inmiddels is er toch wel meer dan genoeg wat ik wil zien. Kijk het meest uit naar de 13e met Johnny Marr, Twenty One Pilots en Foo Fighters. Wat een dag!

Wat is jullie mening over de gehele line-up?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
918
79
Ik ga zelf dit jaar niet naar Sziget, maar ben de afgelopen jaren wel een paar x geweest. Op basis van het mainstage schema vind ik donderdag 8 en dinsdag 13 toch wel de 2 beste dagen dit jaar. Maar heb de line-ups van de andere stages nog niet (goed) gezien.

Ik denk zelf dat de de algemene line up dit jaar een stuk beter is als vorig jaar. Erg divers en denk voor iedereen wel wat wils :)
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
732
435
Ik vind het ook een goede line-up. Ben er zelf in 2017 geweest, maar de line-up van 2019 is veel beter vind ik.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Nog meer mensen hier die naar Sziget gaan komende week? Of ben ik de enige :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken