Spotify

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Aangezien vele elkaar ook bevriend zijn op Last.FM
ben ik ook benieuwd of mensen hier elkaar op spotify willen volgen
Zo kunnen we nog makkelijker leuke liedjes/artiesten ontdekken van elkaar
Ik weet niet of mensen hiervoor open staan. Ik in iedergeval wel
Laat even je Spotify naam achter als je dit ook ziet zitten
Dan kan iedereen elkaar toevoegen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Oh da's wel een goed idee. Ik heet gewoon Jeroen Keers op spotify aangezien ie aan mijn Facebook vast zit :).
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
pwoperfishh

Mijne is ook met fb gekoppeld maar je gebruikersnaam is anders volgens mij. Als je rechtsboven naar je profiel gaat, en dan op die drie puntjes onder je naam de spotify url kopieert en ergens plakt kan je het zien als het goed is.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Volgens instructies van Pwoperfishh:

spotify:user:1160650196

Hij is gewoon met facebook gekoppeld dus jullie kunnen me waarschijnlijk vinden onder Kos van Erp

Edit: ik zal jullie proberen te vinden en volgen indien mogelijk

Edit 2: ik kan alleen Black Lies/Jeroen Keers niet vinden...
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
In jouw geval is 1160650196 dus je gebruikersnaam. Ik neem aan dat dat automatisch ingesteld is.. :')
Als je dat in de zoekbalk in spotify invult vind ik je gelijk.

Edit: Oh, gloeilamp vind ik gewoon wel op naam.. Raarr
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Oh dat staat toch wel als gebruikersnaam rechtsboven. Maar heb iedereen al gevolgd dus dan staat het ook bij notificaties denk ik.

spotify:user:1184530490
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Die manier gebruikte ik ook :p. Maar ik kan mezelf ook niet vinden, alleen maar met de HTTP-dinges;

http://open.spotify.com/user/1184530490

Als t goed is opent ie hem dan ook via spotify (als je het Google Chrome toestaat)
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Oh ik had je vorige post niet gezien. Ik had je al gevonden :). @Wessel/Wessel Joosten kan ik niet vinden
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Zijn er meer mensen waarbij de lokale bestanden helemaal door elkaar staan sinds de nieuwe update?
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik heb geen lokale bestanden geïmporteerd in Spotify dus helaas. Ik moet zeggen dat ik me wel erger aan de laatste update. Het kost een handeling meer om je muziek bij favorieten te zetten, en de balk aan de linker kant van het scherm met activiteiten van mensen die je volgt is verdwenen. De looks zijn dan misschien wat flitsender, maar het gebruikersgemak is er voor mij wel op achteruitgegaan.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik heb maar een paar albums bij lokale bestanden staan en die staan allemaal nog netjes op een rijtje.

de balk aan de linker kant van het scherm met activiteiten van mensen die je volgt is verdwenen.
Ik zat al een tijdje te zoeken hoe ik dit weer aan kon zetten, dacht dat het aan mij lag.. Jammer, vond het wel een leuke functie.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik heb vrijwel alles geïmporteerd, best wel zuur dit. Het positieve is dat ze er naar gaan kijken, maar daar is dan ook wel alles mee gezegd.

Als ik bijvoorbeeld naar t album Torches van Foster The People ga staat houdini opeens onderaan en dat is nog maar 1 van de voorbeelden. Daarnaast alles wat hij niet kent (1seconde afwijking in tijd of een aanhalingsteken dat er niet in staat) kent hij niet en zet hij bij de artiest bovenaan, ook al zijn de artiest, album en nummer wel goed ingevuld en ik op artiest daarna album en daarna nummer sorteer...
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>
de balk aan de linker kant van het scherm met activiteiten van mensen die je volgt is verdwenen.

Ik zat al een tijdje te zoeken hoe ik dit weer aan kon zetten, dacht dat het aan mij lag.. Jammer, vond het wel een leuke functie.

*ik bedoelde trouwens rechterkant, maar dat was denk ik duidelijk :). Inderdaad. Dat was toch het hele idee van iemand volgen? Bij voorkeuren/profiel kan ik het inderdaad niet vinden. Ik zal zo de FAQ eens door gaan spitten, maar ik betwijfel of het daar bij staat.

Edit: ik heb de FAQ en het community forum doorzocht. Ik kan niks vinden over die 'following-balk'. Ik zie ook niemand er over klagen, wat ik raar vind. Het gaat alleen maar over de leesbaarheid en over dat Spotify trager is geworden sinds de laatste update(qua klachten). Toch vreemd. Weten jullie geen manier om die update ongedaan te maken?(mijn kennis met computers is niet heel groot) Ik vond de vorige versie veel chiller.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Raar, ik heb alleen albums in m'm lokale bestanden staan die niet op spotify te vinden zijn. Een stuk of 10, en ik heb maar 1 nummer die bovenaan gezet wordt.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
zie edit, en ik kon trouwens ook niks vinden over geïmporteerde bestanden

Edit: Hola, toch iets gevonden:

http://community.spotify.com/t5/Help-Desktop-Linux-Mac-and/Activity-feed-is-gone/td-p/794333

Zo te zien dus niet terug te krijgen. Excuus voor het gespam.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken