Snow Patrol

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Het is nog erg rustig rondom hun nieuwe album. Er is nu wel een single uit, maar die komt van een film. Ook is er nog helemaal geen informatie over optredens. Ben toch wel erg benieuwd wanneer dat album uitkomt en uiteraard ook erg benieuwd naar de nummers op het album. Daarnaast hoop ik dat ze snel weer een optreden gaan geven in Nederland.

Nog andere mensen hier die fan zijn?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
547
Fan zou ik mezelf niet noemen, maar ik vind Snow Patrol wel een erg gave band en ik kijk zeker uit naar het nieuwe album. Ben benieuwd waar ze mee gaan komen. Waar ze me in het verleden echt mee verbaasd hebben is dat prachtige 16-minutendurende nummer 'The Lightning Strike'. Hoop dat ik die ook live mag zien :)
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Fan zou ik mezelf niet noemen, maar ik vind Snow Patrol wel een erg gave band en ik kijk zeker uit naar het nieuwe album. Ben benieuwd waar ze mee gaan komen. Waar ze me in het verleden echt mee verbaasd hebben is dat prachtige 16-minutendurende nummer ‘The Lightning Strike’. Hoop dat ik die ook live mag zien
icon_smile.gif

Wat een meesterlijk nummer is dat inderdaad. Daar sloten ze hun Pinkpop optreden in 2009 mee af, daarna heb ik ze nog 2 x gezien maar hebben ze het nummer niet meer gedaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken