RW Festileaks Meeting

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.553
Afgekeken van het Pinkpop-topic, maar beter goed gejat dan slecht gevonden toch?

Het idee is dus om met een aantal Festileaks-leden af te spreken op RW even samen te gaan feesten. Dagen, tijden, plaatsen, artiesten? Roept u maar, ik ben het hele weekend van de partij...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik ben erbij! Verder geen idee naar welke artiest(en) we samen kunnen gaan. Biffy Clyro is nogal geliefd hier, misschien is dat iets? Dan moet ik wel een paar biertjes in mn mik gooien, dan kan ik er ook wel van genieten :) Ik ben er ook het hele weekend.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Goed idee maar liever niet bij Biffy, daar ga ik met mn vlaggetje vooraan staan. Misschien iets waar iederen op zich prim naar kan luisteren, maar niet op de verlanglijst heeft staan. Kings of Leon misschien. Volgens mij vinden veel de muziek wel ok, maar hoeven ze de show niet te zien.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Goed idee maar liever niet bij Biffy, daar ga ik met mn vlaggetje vooraan staan. Misschien iets waar iederen op zich prim naar kan luisteren, maar niet op de verlanglijst heeft staan. Kings of Leon misschien. Volgens mij vinden veel de muziek wel ok, maar hoeven ze de show niet te zien.

Misschien beter inderdaad, het was maar een voorstel :) Kings of Leon vind ik ook prima! Misschien even de podiumindeling afwachten. Dan is het wellicht wat makkelijker om iets uit te kiezen!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Goed idee maar liever niet bij Biffy, daar ga ik met mn vlaggetje vooraan staan. Misschien iets waar iederen op zich prim naar kan luisteren, maar niet op de verlanglijst heeft staan. Kings of Leon misschien. Volgens mij vinden veel de muziek wel ok, maar hoeven ze de show niet te zien.

ik vind het ook wel een goed idee en zal proberen erbij te zijn :) KOL wil ik dit jaar wel een keertje van dichtbij proberen te zien aangezien ik nu ook denk dat dat minder moeite gaat kosten. ik denk dan meer aan een act zoals Bastille, Imagine Dragons of Triggerfinger.
 
3 dec 2013
410
0
Goed idee maar liever niet bij Biffy, daar ga ik met mn vlaggetje vooraan staan. Misschien iets waar iederen op zich prim naar kan luisteren, maar niet op de verlanglijst heeft staan. Kings of Leon misschien. Volgens mij vinden veel de muziek wel ok, maar hoeven ze de show niet te zien.

Een nadeel is, dat het ongeveer op het laatst is van het festival. Dan kan je elkaar daarna ook niet meer tegen komen ofzo. En stinkt ondertussen iedereen naar bier :p
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik ben opzich ook wel voor, al ligt het er wel echt aan wanneer en waar de meeting komt. Lijkt me inderdaad beter/leuker als we het gewoon donderdag vroeg al doen, mochten we elkaar nog tegen komen daarna kan dat wel leuk zijn. Maar eerst even de podiumindeling en tijden afwachten lijkt me wel handig.

Wellicht is het beste bij een van de eerste bands ofzo mochten we al wat vinden wat niemand echt persee goed wil zien.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik ben van de partij. Misschien zelfs op het moment dat er een gat valt ergens, omdat we op dat moment toch nikhoeven te zien. Kun je elkaar een beetje fatsoenlijk spreken en daarna gwn bij een chille artiest gaan staan. Zal lastig te vinden zijn, zon moment, maar ik ben bereid me flexibel op te stellen ;).
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.553
Misschien bij Miles Kane ofzo? Donderdag middag op Main waarschijnlijk, volgens mij vind iedereen het wel leuk om te zien en kan je daar aardig makkelijk afspreken... Maar idd ff afwachten of hij daar daadwerkelijk staat enzo...
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
En een mainstage opener zou ook nog kunnen. Denk dat wr daar zelfs in t voorste vak kunnen meeten
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
En een mainstage opener zou ook nog kunnen. Denk dat wr daar zelfs in t voorste vak kunnen meeten

Wat denken jullie van The Temperance Movement? Geweldige band, en zou het hoofdpodium openen. Zelfde voor Reignwolf. Die acts zou ik allebei graag willen zien in het voorvak.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
bij The Temperance Movement ga ik sowieso vooraan staan, na afloop van hun promotie-concert in Ziggo Live tijdje met die gasten gepraat, vooral de drummer. echt super concert en super aardige kerels :)
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
Jaa leuk idee! :) Vroeg in het weekend is inderdaad leuker denk ik. Temperance Movement en Reignwolf klinken allebei goed!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Goed idee maar liever niet bij Biffy, daar ga ik met mn vlaggetje vooraan staan. Misschien iets waar iederen op zich prim naar kan luisteren, maar niet op de verlanglijst heeft staan. Kings of Leon misschien. Volgens mij vinden veel de muziek wel ok, maar hoeven ze de show niet te zien.

Sta ik dan met mijn Biffy shirt. heeft hij weer een vlaggetje.
Ik hou het hier even in de gaten en kijk of ik er ook nog bij kan zijn maar niet te laat op de dag denk ik
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Bij wijze van spreke he, alhoewel kijken of ik een schotse vlag kan regelen XD
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken