Rock Werchter 2019 – Nieuws & Geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Rock Werchter Forum Rock Werchter 2019 – Nieuws & Geruchten

Dit onderwerp bevat 741 reacties, heeft 106 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Lynette 3 uur, 5 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 451 tot 475 (van in totaal 742)
  • Auteur

Yannick

Na Na Na Na
    Na Na Na

Is het niet..

Na Na Na Nanananaaaaaa
    Heeeey Juuuuude 😆

https://www.concertarchives.org/arcuse // https://rateyourmusic.com/~arcuse
    Rock Werchter: 16-17-18 / Pukkelpop: 14-15 / Mad Cool: 18 / NOS Alive: 17 / Lolla Berlijn: 16

3+

Dr. Hannibal

Na Na Na Na
    Na Na Na

The most famous na-na-nas in history

Speculeert u maar. Pink? McCartney? Will Smith? Beach Boys?

1+

Joslittel

Na Na Na Na
    Na Na Na

Is het niet..

Na Na Na Nanananaaaaaa
    Heeeey Juuuuude 😆

Nee, dat is het nummer van Kaiser Chiefs – Na Na Na Na Naa

Rock Werchter 16-17-18 / Pukkelpop 13-14-15-17 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Rock am Ring 14-19 / Graspop 17-18 / Fortarock 18

1+

neracroft

Na Na Na Na
    Na Na Na

Yes! Hij is er weer 😀

Ik denk/vrees Coldplay (zie 3.42)

2+

Joslittel

Na Na Na Na
    Na Na Na

Jeeh, welkom terug Greg. We hebben je gemist.

7 keer een Na, kan niets anders zijn dan A7x natuurlijk. Als sub natuurlijk voor Iron Maiden. Wat een mooie zaterdag wordt dat op RW!

Rock Werchter 16-17-18 / Pukkelpop 13-14-15-17 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Rock am Ring 14-19 / Graspop 17-18 / Fortarock 18

2+

bcmrmaybe

Niet die Belg met zijn Radio’s…She goes nanananaaaa

@Greg Coldplay please

To short, to tall
    Doesn't matter, one size fits all
    Zu groß, zu klein
    Der Schlagbaum sollte oben sein
    Schönes Fräulein, Lust auf mehr
    Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
    Schnaps im Kopf, du holde Braut
    Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

0

neracroft

Maar hoop Led Zeppelin (zie 2.15)

0

mattman
    Moderator

Pink? Coldplay?

(Voel me ff in het Pinkpop topic zitten)

3+

bakvetje

Donderdag
    Main: Coldplay – Pink
    Barn: kygo

Vrijdag
    Main: The Cure – Mumford and Sons
    Barn: Lana del Rey

Zaterdag
    Main: FATM – Tame Impala
    Barn: Lorde

Zondag
    Main: Muse – Royal Blood
    Barn: ?

Iets in deze trend?

0

sledgehammer

Hopen mag natuurlijk, en dit is niet persoonlijk bedoeld, maar ik snap niet waarom Led Zeppelin jaar op jaar bij de kanshebbers wordt genoemd. Led Zeppelin bestaat niet meer. Hoe vaak moet Robert Plant nog in interviews antwoorden dat hij geen interesse heeft in een hereniging? En ALS Led Zeppelin tegen alle verwachtingen in toch weer zou gaan touren, gaan ze vast niet op festivals spelen, want die band kan met gemak op eigen kracht stadions en grote parken uitverkopen.

0

Everyknight
    Rock Werchter Orakel

Na Na Na Na
    Na Na Na

The most famous na-na-nas in history

Speculeert u maar. Pink? McCartney? Will Smith? Beach Boys?

P!nk kan met de hint het duidelijkst gelinkt worden vind ik. Klopt ook met het aantal na’s en de twee regeltjes.

1+

bcmrmaybe

Maar is Greg zo betrouwbaar??????? Dat merken we gauw genoeg!!!! 🙂 Hoop ik!!!

Als Pink hier op RW staat dan staat ze ook Pinkpop

To short, to tall
    Doesn't matter, one size fits all
    Zu groß, zu klein
    Der Schlagbaum sollte oben sein
    Schönes Fräulein, Lust auf mehr
    Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
    Schnaps im Kopf, du holde Braut
    Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

0

neracroft

Hopen mag natuurlijk, en dit is niet persoonlijk bedoeld, maar ik snap niet waarom Led Zeppelin jaar op jaar bij de kanshebbers wordt genoemd. Led Zeppelin bestaat niet meer. Hoe vaak moet Robert Plant nog in interviews antwoorden dat hij geen interesse heeft in een hereniging? En ALS Led Zeppelin tegen alle verwachtingen in toch weer zou gaan touren, gaan ze vast niet op festivals spelen, want die band kan met gemak op eigen kracht stadions en grote parken uitverkopen.

Ja, geloof het ook niet echt zelf hoor, een beetje ijdele hoop omdat ik niet echt blij word van de headliner geruchten dit jaar. + het feit dat ze toch ‘iets’ zouden doen voor hun verjaardag.

0

neracroft

Maar is Greg zo betrouwbaar??????? Dat merken we gauw genoeg!!!! Hoop ik!!!

Heeft hij vorig jaar echt wel al bewezen hoor, heeft altijd insider info over verschillende Belgische festivals, die altijd blijkt te kloppen.
    Veronderstel dat die iets in de media sector (radio of magazine ofzo) doet, daarom dat hij aankondigingen misschien iets op voorhand weet om de aankondiging voor te bereiden.

1+

cenzo

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Zondag

Iets in deze trend?

Ben ik de enige die dit na vorig jaar een enorme terugval zou vinden? Veel van deze groepen vind ik toch maar matig, zeker in vergelijking met het afgelopen jaar.
    Tame Impala, Royal Blood en Coldplay zou ik wel naar uitkijken. Al is het bij de laatste ook vooral omdat ik hen nog niet live gezien heb.
    Lana Del Rey in The Barn kan ook nog interessant zijn.

Bij de rest heb ik wel meer bedenkingen.
    Muse vond ik in 2015 wel echt goed, al ben ik niet zo’n fan van het nieuwere werk. Ik ben er wel vrij zeker van dat zij er sowieso zullen staan, ofwel op donderdag ofwel als afsluiter.
    The Cure wil ik nog wel een kans geven, al vond ik hen in 2012 niet super en qua populariteit zullen zij toch niet gestegen zijn? De sub zou dan wel de moeite mogen zijn.
    Mumford & Sons zie ik net als jullie alleen in een co-headline constructie. Zouden zij ook hun hoge plek op de affiche behouden, terwijl ze na hun tweede album zich niet meer verbeterd hebben? Persoonlijk vind ik dat jammer.
    P!nk, F&TM zou ik al helemaal zonde vinden van headlinerspots. F&TM is al weer geleden van in 2016, dus zij zullen uit gewoonte weer ingepland worden, terwijl P!nk toch niets relevant meer heeft.

RW - '12, '15, '16, '17, '18 PKP - '09, '10, '11

0

neracroft

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Zondag

Iets in deze trend?

Ben ik de enige die dit na vorig jaar een enorme terugval zou vinden? Veel van deze groepen vind ik toch maar matig, zeker in vergelijking met het afgelopen jaar.
    Tame Impala, Royal Blood en Coldplay zou ik wel naar uitkijken. Al is het bij de laatste ook vooral omdat ik hen nog niet live gezien heb.

Muse vond ik in 2015 wel echt goed, al ben ik niet zo’n fan van het nieuwere werk. Ik ben er wel vrij zeker van dat zij er sowieso zullen staan, ofwel op donderdag ofwel als afsluiter.
    The Cure wil ik nog wel een kans geven, al vond ik hen in 2012 niet super en qua populariteit zullen zij toch niet gestegen zijn? De sub zou dan wel de moeite mogen zijn.
    Mumford & Sons zie ik net als jullie alleen in een co-headline constructie. Zouden zij ook hun hoge plek op de affiche behouden, terwijl ze na hun tweede album zich niet meer verbeterd hebben? Persoonlijk vind ik dat jammer.
    P!nk, F&TM zou ik al helemaal zonde vinden van headlinerspots. F&TM is al weer geleden van in 2016, dus zij zullen uit gewoonte weer ingepland worden, terwijl P!nk toch niets relevant meer heeft.

Vind het ook wat zwak, heel poppy/braafjes ook. Maar Muse, The Cure en Coldplay zijn tegenwoordig wel een paar van de grootste namen dat zo’n festival kan vast krijgen. Dus kan is zeker niet onrealistisch.

0

cenzo

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Zondag

Iets in deze trend?

Vind het ook wat zwak, heel poppy/braafjes ook. Maar Muse, The Cure en Coldplay zijn tegenwoordig wel een paar van de grootste namen dat zo’n festival kan vast krijgen. Dus kan is zeker niet onrealistisch.

Inderdaad, het zouden ergens wel logische keuzes zijn en grote namen, maar zoals je zegt, in mijn ogen is het ook wat braaf en zwak.

RW - '12, '15, '16, '17, '18 PKP - '09, '10, '11

1+

Paddy

Hoezo heeft pink niks relevants meer?
    Heeft recentelijk (2017) weer nieuwe liedjes uitgebracht, die het niet slecht deden. Wat mij betreft zeker welkom. Haar vorige show was ook erg goed en zij spreekt een breed publiek aan. Logischerwijs wel als coheadliner of als sterke sub.

Ben wel eens met de conclusie dat het allemaal wat braafjes is. En ook wat veel pop.

• Deze reactie is gewijzigd 5 dagen, 14 uur geleden door  Paddy.

LL 98 / RW 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
    FoR 03, 05 / PP 08, 18, Sonisphere 09 / WB 12 / Forta 12, 13, 14, 16, 18

2+

Paddy

Na Na Na Na
    Na Na Na

Toch niet Ryan Lewis en Macklemore ? 🤨😒

LL 98 / RW 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
    FoR 03, 05 / PP 08, 18, Sonisphere 09 / WB 12 / Forta 12, 13, 14, 16, 18

0

Lynette

Na Na Na Na
    Na Na Na

Ik gok toch echt dat dit op Pink slaat, aangezien er nu ook geruchten gaan dat ze 3 juli in parijs zou spelen. Komt qua data dan perfect uit!
    Wat mij betreft zeeeeer welkom, is nog altijd mijn persoonlijke favoriet en nog geen andere live act die ik heb gezien stijgt boven haar uit (mijn mening of course).

Pinkpop '11, '14 - North Sea Jazz '11, '15 - Lowlands '15 - Rock Werchter '16, '17 - Rock Am Ring '18 - Concert At Sea '18

0

HollandiaFCB

Ik hoop het toch niet zeg…
    Was er dit jaar niet wegens combinatie werk en vriendengroep die andere dingen hadden; pearl jam en arctic monkeys heel graag gezien en qots ook wel.

En dan nu als eerste namen The Cure en Pink!? Dan wordt het hem volgend jaar (ook) niet, maar dan omdat ik/we dan wel wat anders uit gaan zoeken

LL: 2011
    PP: 2012, 2016
    RW: 2015, 2017

0

Oh Well

God nee … Pink …
    Kan zeker als aanvullende co-headline, maar toch niet als 2e naam op de affiche bekendmaken …

0

Lynette

Ik heb het idee dat jullie haar echt onderschatten. Ze is al meer dan 20 jaar relevant in de muziekindustrie! Dat doen de meeste artiesten haar niet na. Dr shows zijn altijd live en altijd zuiver, om nog maar niet te spreken over het spektakel wat ze er van maakt.
    Dat haar muziek je stijl niet is dat kan, das ieders goed recht, maar om haar absolute-headliner-onwaardig te noemen slaat echt nergens op. Ik ben dan misschien lichtelijk biased als fan maar ik zie haar eerder als echte headliner dan M&S of FATM.

Pinkpop '11, '14 - North Sea Jazz '11, '15 - Lowlands '15 - Rock Werchter '16, '17 - Rock Am Ring '18 - Concert At Sea '18

2+

mattman
    Moderator

Pink was de vorige keer een prima voorprogramma voor Rammstein, maar is ondertussen nog wat van haar pluimen verloren. Er zijn veel frissere namen in het pop segment te bedenken.

3+

visdave34
    Moderator

Pink? Coldplay?

(Voel me ff in het Pinkpop topic zitten)

Matt, even compleet off topic, maar leg je nieuwe avatar even uit… De connectie Thom Yorke – Nick Cave – chihuahua kan ik even niet leggen…

Lowlands 01-05-06-07-08-09-10-11-13-17 // Rock Werchter 07-08-11-12-13-14-15-17-18 // NOS Alive 16 // Where The Wild Things Are 13-14-15 // Best Kept Secret 17-18-19

2+
25 berichten aan het bekijken - 451 tot 475 (van in totaal 742)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.