Rock Werchter 2019 – Nieuws & Geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Rock Werchter Forum Rock Werchter 2019 – Nieuws & Geruchten

Dit onderwerp bevat 4383 reacties, heeft 227 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Everyknight 2 uur, 43 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 4226 tot 4250 (van in totaal 4384)
  • Auteur

Paddy

Klinkt een beetje Cruijffiaans. Of om in festivalstermen te blijven als Smeets.[/quote]
    Snap niet zo goed wat je daarmee bedoelt.[/quote]

Johan Cruijff staat bekend om zijn typische uitspraken, vol met open deuren en cirkelredeneringen. Zoals “Je moet schieten, anders kun je niet scoren.” of “Voordat ik een fout maak, maak ik die fout niet.”

Smeets staat ook bekend om zijn typische uitspraken. Die zijn vaak voorbarig, onterecht ambitieus en enigszins arrogant.

Daar deed het statement van Ken mij aan denken.

LL 98 / RW 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
    FoR 03, 05 / PP 08, 18, Sonisphere 09 / WB 12 / Forta 12, 13, 14, 16, 18

arwen

Op deze clashfinder staat nu plots dat er de donderdag toch nog twee artiesten staan op de slope, namelijk RHEA en Jaguar Jaguar.
    Ook zou die dj enkel spelen tussen Bastille en P!nk.
    En deze clashfinder is trouwens ook nog maar onlangs gewijzigd, ongeveer 11 dagen geleden.
    Dus zouden ze de Slope dan toch openen de donderdag? Of denken jullie van niet?

Hier is trouwens de link naar die clashfinder:
    https://clashfinder.com/m/rw19j/?user=0itslc.d1

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door  arwen.

Yannick

Jarne, je geeft mensen valse hoop. 😆

jarne

Op deze clashfinder staat nu plots dat er de donderdag toch nog twee artiesten staan op de slope, namelijk RHEA en Jaguar Jaguar.
    Ook zou die dj enkel spelen tussen Bastille en P!nk.
    En deze clashfinder is trouwens ook nog maar onlangs gewijzigd, ongeveer 11 dagen geleden.
    Dus zouden ze de Slope dan toch openen de donderdag? Of denken jullie van niet?

Hier is trouwens de link naar die clashfinder:
    https://clashfinder.com/m/rw19j/?user=0itslc.d1

Haha dat is mijn clashfinder. Is denk ik een heel realistische wijziging die mij wel mogelijk lijkt. Maar is gebaseerd op hoop 🙂 Volgens iemand op e-festivals zijn ze bezig met onderhandelen. Als het zo moeilijk is lijkt het mij wel dat ze iets grotere wijzigingen willen proberen dan wat ik hier voorstel.

RW: '11,'12,'14,'15,'16,'17,'18,'19 NOS: '13
    PKP: '12',13,'14,'15,'16 MSQUARE: '11

James

La Jungle als Slope opener op donderdag lijkt me wel een fijne!

Als The Slope uberhaupt alsnog opengaat, natuurlijk..

jarne

Ken19 op eFestivals zegt dat er snel nieuws komt. Maar waarschijnlijk niet morgen want dan komt Lokerse Feesten met groot deel line-up. Maar er komt dus nieuws. Hopelijk blijft het niet enkel bij de uren.

RW: '11,'12,'14,'15,'16,'17,'18,'19 NOS: '13
    PKP: '12',13,'14,'15,'16 MSQUARE: '11

xydroh

Ken19 op eFestivals zegt dat er snel nieuws komt. Maar waarschijnlijk niet morgen want dan komt Lokerse Feesten met groot deel line-up. Maar er komt dus nieuws. Hopelijk blijft het niet enkel bij de uren.

ben wel benieuwd wat er precies gaat aangekondigd zijn, kan een timetable zijn, kan een reeks nieuwe namen zijn.

ChiquitaChaser

ben wel benieuwd wat er precies gaat aangekondigd zijn, kan een timetable zijn, kan een reeks nieuwe namen zijn.

affiche is “volledig” dus kan niet anders dan timetable zijn.
    Zal al zeker ni zijn dat ze aan de opbouw gaan beginnen dusja…

Everyknight
    Rock Werchter Orakel

affiche is “volledig” dus kan niet anders dan timetable zijn.
    Zal al zeker ni zijn dat ze aan de opbouw gaan beginnen dusja…

Ik verwacht ook ‘enkel’ de timetable. Zal er wel binnen de week komen gok ik, mei begint volgende week.

jefferke

Jazebel geeft aan dat het voor volgende week is op efestivals.

Rock Werchter: 10-11-12-13-14-15-16-17-18-19
    Pukkelpop: 12-18/ Couleur Café: 2013/ Graspop: 18-19

HollandiaFCB

Zou de zondag nog uitverkocht raken?

Wij willen die dag wel gaan, als het via ticketswap kan al helemaal. Lekker plekje bij een bar bij de main; de staat, balthazar, greta van fleet en muse

LL: 2011
    PP: 2012, 2016
    RW: 2015, 2017

ChiquitaChaser

Wij willen die dag wel gaan, als het via ticketswap kan al helemaal. Lekker plekje bij een bar bij de main; de staat, balthazar, greta van fleet en muse

“normaal gezien” gaan de dagtickets voor zondag nog wel uitverkopen…

xydroh

normaal krijgen we wel een mail of melding als er een dag of combi’s dicht bij uitverkopen zijn. Voorlopig nog geen woord gelost over combi tickets.

mattman
    Moderator

normaal krijgen we wel een mail of melding als er een dag of combi’s dicht bij uitverkopen zijn. Voorlopig nog geen woord gelost over combi tickets.

Ja, die dagtickets (vooral zondag) zie ik wel makkelijk uitverkopen.

De combi’s daarentegen… Pink zal er wel voor zorgen dat meer mensen een los dagje uitkiezen ipv de 4 dagen (en daarmee dus ook Pink) te trotseren.

Gok ik. 🙂

I am not in Kansas
    Where I am, I don't know where

ChiquitaChaser

enkele maanden terug gingen de dagtickets heel goed en combi’s slecht (om die Pink reden zoals al aangehaald)
    Toen was er sprake op dagtickets te verhogen en combi’s te verlagen maar of dat gebeurd is weet ik niet…

nikita

enkele maanden terug gingen de dagtickets heel goed en combi’s slecht (om die Pink reden zoals al aangehaald)
    Toen was er sprake op dagtickets te verhogen en combi’s te verlagen maar of dat gebeurd is weet ik niet…

Als dat gebeurd is, moet dat toch gedaan zijn voordat vrijdag uitverkocht was, want anders zouden daar op een later tijdstip opnieuw dagtickets voor vrij gekomen zijn.

GMM 06, 07, 08, 09, 11, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 // RW 03, 04, 16, 18 // PKP 05, 06, 08
    TW 02, 17 // MFVF 04, 05 // FR 18

ChiquitaChaser

Als dat gebeurd is, moet dat toch gedaan zijn voordat vrijdag uitverkocht was, want anders zouden daar op een later tijdstip opnieuw dagtickets voor vrij gekomen zijn.

Kan perfect op een latere tijdstip ook gebeuren.
    Zou niet de eerste keer zijn dat er terug tickets beschikbaar zijn

nikita

Dat kan zeker. Maar bedoelde enkel dat dat tot op heden nog niet gebeurd is,
    dus ofwel hebben ze nog geen extra tickets vrij gegeven
    ofwel is het gebeurd voordat de eerste dag uitverkocht was.

Indien er in de komende weken plots weer een hoeveelheid tickets voor vrijdag en zaterdag beschikbaar komt,
    kunnen we er alleszins uit afleiden dat het gevoel dat de combi’s slecht verkopen juist blijkt te zijn.

Edit: tenzij er zoveel mensen op de wachtlijst staan dat ze die subtiel onder de radar kunnen releasen

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken geleden door  nikita.

GMM 06, 07, 08, 09, 11, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 // RW 03, 04, 16, 18 // PKP 05, 06, 08

ChiquitaChaser

Dat kan zeker. Maar bedoelde enkel dat dat tot op heden nog niet gebeurd is,
    dus ofwel hebben ze nog geen extra tickets vrij gegeven
    ofwel is het gebeurd voordat de eerste dag uitverkocht was.

Indien er in de komende weken plots weer een hoeveelheid tickets voor vrijdag en zaterdag beschikbaar komt,
    kunnen we er alleszins uit afleiden dat het gevoel dat de combi’s slecht verkopen juist blijkt te zijn.

Edit: tenzij er zoveel mensen op de wachtlijst staan dat ze die subtiel onder de radar kunnen releasen

Is in het verleden zeker al gebeurd en zoals je zelf aangeeft, volledig onder de radar 😉
    Zullen het altijd mooi “verbloemen”…

nikita

Ik kan me precies ook nog wel shout-out posts herinneren zoals soms bij concertzalen gebeurt, redelijk puur dat er opnieuw tickets beschikbaar zijn. Maar ik kan me voorstellen dat ze elk type communicatiemethode zeer bewust kiezen.

Rock Werchter heeft trouwens net een post de wereld ingestuurd dat de ‘officiële poster beschikbaar is en dat je die kan aanvragen’. Ik hoop voor jullie dat dat niet het verwachte nieuws uit het Werchter-kamp is en al evenmin dat dit betekent dat er echt geen toevoegingen meer komen.

daanvandingenen

Ik kan me precies ook nog wel shout-out posts herinneren zoals soms bij concertzalen gebeurt, redelijk puur dat er opnieuw tickets beschikbaar zijn. Maar ik kan me voorstellen dat ze elk type communicatiemethode zeer bewust kiezen.

Rock Werchter heeft trouwens net een post de wereld ingestuurd dat de ‘officiële poster beschikbaar is en dat je die kan aanvragen’. Ik hoop voor jullie dat dat niet het verwachte nieuws uit het Werchter-kamp is en al evenmin dat dit betekent dat er echt geen toevoegingen meer komen.

Dit is heel zeker het nieuws niet. En ik denk ook niet dat dit eventuele toevoegingen in de weg staat. Want tegen dat de poster worden verzonden en aangekomen zijn zit weeral minstens een week tussen dus daartegen kunnen ze de toevoegingen hebben gegeven. Sterker nog, het feit dat ze er niet bij hadden staan hoe de poster eruit ziet duidt er misschien wel op dat ze hem speciaal niet laten zien om de laatste toevoegingen niet vrij te geven.

Rock Werchter 14, 16, 17, 18, 19 / Pukkelpop 12, 13, 14, 15, 16, 17 / Dour 18 / Arras Main Square 11 Crammerock 14, 16, 17

Everyknight
    Rock Werchter Orakel

Jazebel geeft aan dat het voor volgende week is op efestivals.

Toch wel spannend!

HOPELIJK nog iets erbij op donderdag, clashen Miles Kane en Strand of Oaks niet, spelen New Order en Underworld niet vlak na mekaar en hopelijk is het mogelijk om wat leuke Slope-bands te kunnen zien zoals SWMRS, The Twilight Sad, Amyl & the Sniffers, Zeal & Ardor, The Murder Capital, The Slow Readers Club…

Ik vrees voor vele van deze zaken, vandaar dat ik er ‘het meest op hoop’.

mattman
    Moderator

Grootste zorgen/vraagtekens:
    – Of Janelle Monae en Weezer clashen. Zou héééél jammer zijn, omdat ik dat Weezer zou missen. Wat me nog een leuk rock optreden lijkt.
    – Hoelang The Cure speelt, en hoelaat (please, gewoon 2h20min!)
    – Of The Good The Bad & The Queen en Florence clashen.
    – Of er een eventuele clash tussen Mac Demarco/Balthazar/New Order is. 3 must-sees. En of Rosalia daar nog na komt, of toch ervoor.
    – Om hoelaat de festivaldag op donderdag begint.

I am not in Kansas
    Where I am, I don't know where

xydroh

ready for disappointment vrijdag:

melding van Jazebel op efestivals als reactie op mensen die een mogelijkheid van placebo en editors bespreken.
    The optimism in you guys… like anything the size of Editors or Placebo would be added in this phase.

Everyknight
    Rock Werchter Orakel

Ja uiteraard komt er niets van zulke grootte meer bij! Erkomt denk ik niets meer bij. Indien toch wel, kleine namen voor in het begin van de dag.

25 berichten aan het bekijken - 4226 tot 4250 (van in totaal 4384)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.