Rock Werchter 2019 – Nieuws & Geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Rock Werchter Forum Rock Werchter 2019 – Nieuws & Geruchten

Dit onderwerp bevat 4055 reacties, heeft 218 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  neracroft 7 uur, 20 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 3651 tot 3675 (van in totaal 4056)
  • Auteur

colint

Mainstage donderdag 27 juni:

Kid Cut Up – Bang Bang Romeo- Vance Joy- Bastille – P!NK

ehhh…tja….

Kid Cut Up, Bang Bang Romeo, en Vance Joy zijn allemaal support acts bij de tour van P!nk. Misschien was dit een eis van P!nk’s management? Deze donderdag lijkt meer op een los P!nk concert met wat extra opvulling.

mattman
    Moderator

Heel blij dat we op dit forum het allemaal eens zijn over iets: die halve donderdag is schandalig.

Nee serieus: wie gaat er voor Bastille staan? Staat tot nu toe toch niemand op de lineup die daar ook maar een klein voor in aanmerking komt?

bcmrmaybe

Dit is gewoon met voorsprong de slechtste Werchter ooit, heb dan wel al mijn combi ticket maar ik zie mezelf die zaterdag de wei zelfs niet op gaan.

Om dit even positief te heretiketteren. Wel heerlijk veel tijd om te eten en te drinken.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 3 dagen geleden door  bcmrmaybe.

Eine Stimme aus dem Licht
    Fällt dem Himmel vom Gesicht
    Reißt den Horizont entzwei
    Wohin gehst du, hier ist nichts mehr frei
    Das ist mein Land!

Aike

Dit is gewoon met voorsprong de slechtste Werchter ooit, heb dan wel al mijn combi ticket maar ik zie mezelf die zaterdag de wei zelfs niet op gaan.

Om dit even positief te heretiketteren. Volgend jaar kan het niet veel slechter worden toch?

Breng ze nou niet op ideëen, het is bijna alsof ze het erom doen met zo’n line-up namelijk. Kijken hoe zwak we sommige dagen kunnen maken en toch geld kunnen verdienen.

Vestrock 2017
    Rock Werchter 2014 - 2016 - 2017 - 2018 - 2019
    Appelpop 2013 - 2017

warriorandweirdo

P!NK in de Johan Cruijff Arena: €66
    Bastille in Sportpaleis: €39,7
    Samen €105,7

Dan ga je als fan toch gewoon naar de losse shows van deze artiesten ipv een festivalshow? Wat een drama 😕

Joe

ehhh…tja….

Kid Cut Up, Bang Bang Romeo, en Vance Joy zijn allemaal support acts bij de tour van P!nk. Misschien was dit een eis van P!nk’s management? Deze donderdag lijkt meer op een los P!nk concert met wat extra opvulling.

Dan gooi je dat toch gewoon in de Klub C en zet een waardig programma neer op de Main Stage. Of nog beter: je boekt Pink niet en komt met een normale dag.

Benjamin

Ook ik ben echt teleurgesteld in Werchter, en om maar een open deur in te trappen.. Vooral die donderdag.. Echt heel triest 🙁

Vrijdag is by far de beste dag !
    Iedereen die gaat veel plezier en iedereen die zijn kaartje kwijt wil… Succes 😉

Muziek en ritme vinden hun weg tot in de geheime plaatsen van de ziel.

Joe

Die Kid cut up is blijkbaar gewoon een ordinaire dj die opwarming voor Pink doet.

Main Stage Rock Werchter?

Zoiets als DJ Rashida bij Bruno Mars op Pinkpop vorig jaar… maar ja daarnaast had je wel Jessie J/ Editors/ Greta Van Fleet/ Oscar And The Wolf/ Triggerfinger/ Years& Years/ Milky Chance/ Ronnie Flex

Afgrijselijk dat dit kan op Werchter.

Paddy

Om dit even positief te heretiketteren. Wel heerlijk veel tijd om te eten en te drinken.

Ik ben al niet de lichtste, na die donderdag ben ik obese.

LL 98 / RW 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
    FoR 03, 05 / PP 08, 18, Sonisphere 09 / WB 12 / Forta 12, 13, 14, 16, 18

Timmetje

ehhh…tja….

Dan gooi je dat toch gewoon in de Klub C en zet een waardig programma neer op de Main Stage. Of nog beter: je boekt Pink niet en komt met een normale dag.

P!nk is en blijft een fantastische headliner imo…. vooral het programma eromheen op die dag is gewoon erg zwak.

Thijs

Jeetje dit is snel in een nachtmerrie veranderd. Inderdaad die gevreesde halve donderdag, een schande gewoon! En waar zijn de noemenswaardige middencategorie namen? Oke Robyn en Richard Ashcroft zijn mooi maar wat is er misgelopen met al die inkoppers? Vampire Weekend die geen Belgische show doet, Foals enkel in de AB, geen Thom Yorke, geen dEUS. Ik begrijp het gewoon niet.
    Eerste reacties die ik nu vooral hoor: kaartjes verkopen

Om positief te eindigen: Robyn, Swmrs, Lizzo, Denzel Curry en Amyl & The Sniffers wil ik wel sowieso zien.

RW 15-16-17-18-19 // PKP 15
    Concert archive

Aike

Is er eigenlijk ooit zo’n unaniem slechte dag geweest als die Donderdag?

Iemand al een lijstje met acts die er hadden kunnen staan en ook qua data hadden gekund?

Vestrock 2017
    Appelpop 2013 - 2017

RubenFrusciante

Zal ik anders gewoon mijn gitaar meenemen en vragen of ik die donderdag op de main wat mag spelen? 🙂

Bospop 2016 // RW 2018

mattman
    Moderator

ehhh…tja….

P!nk is en blijft een fantastische headliner imo…. vooral het programma eromheen op die dag is gewoon erg zwak.

Man toch. Laat die pink dan toch in het sportpaleis aan een koord bengelen, voor de fans.

Good luck met die combi’s uit te verkopen, Werchter, met dat veredelde pink concert voor je driedaagse.

Joe

ehhh…tja….

Ik kan begrijpen dat sommigen Pink een leuke artiest vinden maar wanneer Pink boeken zoveel ruimte uit het budget neemt dat dit het gevolg is (waar zou het anders aan liggen?) dan laat je ze beter links liggen, dit is gewoon geschift.

Dennis1808

De barren op The Hive zullen overuren draaien op donderdag vrees ik.

Klomppop 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 / Vestrock 14 15 16 17 18 19 / Paaspop 16 17 18 19 / LL 17 18 19 / DTRH 18 19 / RW 14 15 / TW Classic 18

Aike

Van de positieve kant, ik zie maar 4 Barn namen. Zou dat kunnen betekenen dat acts als BROCKHAMPTON, Richard Ashcroft en Elbow misschien gewoon 1,5 uur spelen?

Vestrock 2017
    Appelpop 2013 - 2017

Dennis1808

BROCKHAMPTON

1,5 uur spelen

Alleen dit kan mij naar Werchter halen.

Klomppop 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 / Vestrock 14 15 16 17 18 19 / Paaspop 16 17 18 19 / LL 17 18 19 / DTRH 18 19 / RW 14 15 / TW Classic 18

dinofest

Die donderdag verkoopt toch nooit uit. Slechtste affiche in jaren… Ik ga naar sziget en dat wordt geen werchter voor het eerst in 26 jaar..

EddieVerder

Kleine krenten uit de pap zijn The Murder Capital, Sports Team, John J Presley. Die donderdag is inderdaad belachelijk. Verder nog niet eens zo slecht affiche, mijn inziens dan.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 3 dagen geleden door  EddieVerder.

Thijs

Die donderdag verkoopt toch nooit uit. Slechtste affiche in jaren… Ik ga naar sziget en dat wordt geen werchter voor het eerst in 26 jaar..

Nochtans rond Nieuwjaar stond hier op het forum dat de Pink dag het beste aan het verkopen. Lijkt me dat ze paar grote namen voor die dag hebben misgelopen en niets anders mee gezocht hebben omdat het toch goed verkocht. Ik vraag me gewoon af wanneer die beslissing juist is gevallen want dit lijkt me niet de originele bedoeling.

RW 15-16-17-18-19 // PKP 15
    Concert archive

festivalddictsam

Als ik dan toch ga kijken hoeveel artiesten ik per dag wil zien dan zijn het er toch meer dan ik had gedacht…
    Meh…net niet of net wel bij mij nu.
    Het begon eigenlijk zo mooi maar het eindigde slecht 🙁

Pinkpop: 15/16/17/18 Werchter:17/18 Parkcity Live: 14/15/16/17/18

Yannick

Van de positieve kant, ik zie maar 4 Barn namen. Zou dat kunnen betekenen dat acts als BROCKHAMPTON, Richard Ashcroft en Elbow misschien gewoon 1,5 uur spelen?

Nee, later beginnen en een pak vroeger eindigen. Elbow zie ik ze wel 1,5u geven.

Sim Mey

Nog een triestig feitje: amper 5 Belgische artiesten/bands dit jaar op Rock Werchter…

Joslittel

Op deze manier geef je ook veel munitie als RW om te zeiken op de boeking van Pink. Met een mooie programmering eromheen is het te accepteren maar deze dag is een aanfluiting. Je moet zin hebben in die eerste dag en niet kunnen wachten om de wei op te gaan. Nu kan je net zo goed bij de tent blijven. Als ik wel zou gaan was ik serieus teleurgesteld geweest. Het kan verkeren in 6 maanden. Van euforie over het hoge aantal topconcerten op RW 2018 naar dit. Nooit verwacht.

Rock Werchter 16-17-18 / Graspop 17-18-19 / Pukkelpop 13-14-15-17 / Rock am Ring 14-19 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Fortarock 18-19

25 berichten aan het bekijken - 3651 tot 3675 (van in totaal 4056)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.