Rock Werchter 2019 – Nieuws & Geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Rock Werchter Forum Rock Werchter 2019 – Nieuws & Geruchten

Dit onderwerp bevat 4055 reacties, heeft 218 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  neracroft 7 uur, 6 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 3026 tot 3050 (van in totaal 4056)
  • Auteur

nikita

Toch maar even snel mijn vrijdagticket gekocht…
    dat uitstelgedrag van me, wetende dat ik sowieso (en enkel vrijdag) wil gaan, ik leer het maar niet.
    Gelukkig zijn ze bij Werchter zo braaf om tijdig een alarmbelletje te laten afgaan!

Inderdaad geruststellend dat die prachtige dag ook algemeen het meest gesmaakt wordt.
    Laat ons hopen dat jaren zoals vroeger en vorig jaar daarmee ook in de toekomst een mogelijkheid blijven.

GMM 06, 07, 08, 09, 11, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 // RW 03, 04, 16, 18 // PKP 05, 06, 08
    TW 02, 17 // MFVF 04, 05 // FR 18

neracroft

Ook mijn vrijdag ticket gekocht.

Must see’s: Weezer, The Cure, Tool, Kurt Vile (die laatste kan eventueel mits en clash weg gelaten worden wegens ook op Best Kept).
    Ook wel oké, maar minder vertrouwd mee: Khruangbin, Nothing But Thieves.

Hoop nog op Rolling Blackouts Coastal Fever, Parquet Courts, Biffy Clyro, Vampire Weekend, Wolfmother, The Twilight Sad of Frank Turner er bij op die dag.

xydroh

Net parkway drive gezien, een grote oproep aan Werchter, zet ddeze groep gewoon! Ze waren Ijzersterk, zo goed als alle staanplaatsen deden mee met klappen,springen als de band het vroeg. Dit was gewoon een show die af was!

Joslittel

Net parkway drive gezien, een grote oproep aan Werchter, zet ddeze groep gewoon! Ze waren Ijzersterk, zo goed als alle staanplaatsen deden mee met klappen,springen als de band het vroeg. Dit was gewoon een show die af was!

Ik verwacht het nog steeds niet, Parkway Drive is toch echt een tandje te hard voor de gemiddelde Werchter ganger en er staat te weinig andere harde rock/metal om fans een dag bezig te houden. Maar los daarvan, het zou wel een erg stoere boeking zijn!

Rock Werchter 16-17-18 / Graspop 17-18-19 / Pukkelpop 13-14-15-17 / Rock am Ring 14-19 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Fortarock 18-19

Everyknight
    Rock Werchter Orakel

Ik verwacht het nog steeds niet, Parkway Drive is toch echt een tandje te hard voor de gemiddelde Werchter ganger en er staat te weinig andere harde rock/metal om fans een dag bezig te houden. Maar los daarvan, het zou wel een erg stoere boeking zijn!

Ach, dan moeten ze ook maar Ghost, Greta Van Fleet, Dream Theater, Wolfmother, Papa Roach… boeken 🙂 En nog wat gitaren à la Parquet Courts.

EddieVerder

Ride en Michael Kiwanuka half juli in Griekenland op Ejekt festival. Volgens mij nog niet genoemd als kanshebbers voor RW.

ChiquitaChaser

Maar nog belangrijker, Hoe was Killswitch ???

pepijn

17 juni 2e festival van Vedder in Italië.
    Toch RW ?

xydroh

Ze waren best goed, maar voor mij blijft Howard nog steeds de beste killswitch zanger

Breinaard

Luister de laatste tijd veel Pinguin Radio, lekkere online zender. Daar hoor ik veel bandjes zoals the Chats, Badflower en Foxwarren welke me ook leuk lijken eens live te zien. Buiten o.a. The Raconteurs, Vampire Weekend en de Staat dan. (Heb je een beetje idee wat voor genre er gedraaid wordt).

DOA `95 `96 `97 `98 `99 `00 `02 PKP `94 `95 `02 `11 `12 `13 `16 PP `00 `01 `06 `07 '18 GP `98 `04 RW `03 `04 `05 `06 `07 `08 `09 `10 `11 `12 `13 `14 `15 `16 '17 '18 ...
    Meest memorabel; Slipknot Melkweg 14-12-'99 RHCP PKP '94 Type O Negative D

Rockbeer

Zet toch lekker Kink op 😉

Volledige festivals: Pinkpop '12 / Rock Werchter '13, '16, ‘17 / Rock Am Ring '14 / Rock Im Revier '15 / Nova Rock '17 / Graspop '18

Everyknight
    Rock Werchter Orakel

Toch RW ?

Ik ben ervan overtuigd, met de namen die circuleren, dat we nog zeer mooie namen in de breedte gaan krijgen op Werchter. Maar P!nk en Mumford/Florence verkiezen boven Vedder gekoppeld aan Neil Young (of The Who, al verwacht ik ze deze zomer nog niet veel in Europa) is toch jammer… Al weet ik ook lang niet alle factoren die meespelen natuurlijk.

Kereltje

Toch RW ?

Ik ben ervan overtuigd, met de namen die circuleren, dat we nog zeer mooie namen in de breedte gaan krijgen op Werchter. Maar P!nk en Mumford/Florence verkiezen boven Vedder gekoppeld aan Neil Young (of The Who, al verwacht ik ze deze zomer nog niet veel in Europa) is toch jammer… Al weet ik ook lang niet alle factoren die meespelen natuurlijk.

Vedder is (met alle respect) ook geen coheadliner voor een festival als RW.

ChiquitaChaser

Ze waren best goed, maar voor mij blijft Howard nog steeds de beste killswitch zanger

Ik deel die mening.

Dr. Hannibal

Ik stond gisterenavond bij Ghost, waarvoor precies dezelfde oproep 😉 superstrakke en theatrale show, hoge entertainment factor maar ook vooral gewoon muzikaal heel sterk. Hit na hit na hit, met veel plezier gebracht en goed uitgevoerd. Heb deze band inmiddels 5 keer gezien en zou met veel plezier een 6e keer gaan!

Parkway Drive is net zo welkom voor mij trouwens, daar niet van… Misschien iets om ons tijdens die uiterst saaie headlinercombi op zaterdag wakker te houden in de Barn? Kan Ghost mooi subben voor Muse. Ik zeg doen!

jefferke

Waarom zou het niet kunnen Werchter heeft toch ieder jaar wel wat zwaardere kleppers? Stone Sour, At the Drive-In, NIN, POR, SOAD, Rammstein, Faith no More, Enter Shikari, Metallica, Volbeat, Mastodon, Within Temptation, Iron Maiden, Channel Zero, Deftones, Tool, Slayer, … Ach ik kan nog verder gaan, Werchter is niet vies van wat zwaarder werk en de groei die bands als Parkway Drive en Ghost maken brengt hen ook gewoon in meer mainstream kringen.

Rock Werchter: 10-11-12-13-14-15-16-17-18
    Pukkelpop: 12-18/ Couleur Café: 2013/ Graspop: 18

Everyknight
    Rock Werchter Orakel

Toch RW ?

Vedder is (met alle respect) ook geen coheadliner voor een festival als RW.

Ik denk wel dat het kan werken als subheadliner. En trekt ook veel volk aan volgens mij. Maar goed, kans dat dit gebeurt is klein.

mattman
    Moderator

The Specials, Keane en Beach Boys een weekje na RW in Oxfordshire.

Vooral de Specials van harte welkom! Geweldige liveshow hebben die. En ze hebben wel een band met Werchter. Ook wel benieuwd naar Beach Boys, maar vrees dat die hun beste tijd gehad hebben. Helden wel.

Dat suffe Keane mag van mij ver, ver weg blijven van RW. Past perfect voor Snow Patrol op Boutique ofzo.

Sakke

Joe Jackson op zaterdag 6 juli naar Cactusfestival Brugge.
    Hoewel hij er in het verleden al meermaals gestaan heeft lijkt het mij anno 2019 niet echt nog iets voor Werchter.
    Nu kan er definitief een streep door.

Everyknight
    Rock Werchter Orakel

The Specials, Keane en Beach Boys een weekje na RW in Oxfordshire.

Vooral de Specials van harte welkom! Geweldige liveshow hebben die. En ze hebben wel een band met Werchter. Ook wel benieuwd naar Beach Boys, maar vrees dat die hun beste tijd gehad hebben. Helden wel.

Dat suffe Keane mag van mij ver, ver weg blijven van RW. Past perfect voor Snow Patrol op Boutique ofzo.

Het zijn niet The Beach Boys, maar Mike Love en Bruce Johnston onder de naam ‘The Beach Boys’. Iets heel anders dan enkele jaren terug op Lokerse Feesten. Gaan dus nooit geboekt worden.

neracroft

Geen idee in hoe verre de bron blijkt te kloppen, stond op een Pearl Jam forum

Eddie Vedder European Tour 2019:
    Amsterdam, NL – Ziggo Dome
    Florence, Italy – Firenze Rocks (confirmed)
    Barolo, Italy (confirmed)
    Pula, CR – Pula Arena
    Berlin, DE – Wulheide
    Antwerp, BE – Sportpaleis
    Norway
    Malmö, SE
    Dublin, IE – Aviva Stadium
    London, UK – Wembley Stadium (confirmed)
    Barcelona, ES
    Madrid, ES – MadCool Festival
    Oeiras, PT – NosAlive

Timmetje

Is Ziggo niet wat groot voor Vedder alleen?
    Stond vorige keer in AFAS.

Rick

You`re a funny guy!

Rick

Geen idee in hoe verre de bron blijkt te kloppen, stond op een Pearl Jam forum

Eddie Vedder European Tour 2019:
    Amsterdam, NL – Ziggo Dome
    Florence, Italy – Firenze Rocks (confirmed)
    Barolo, Italy (confirmed)
    Pula, CR – Pula Arena
    Berlin, DE – Wulheide
    Antwerp, BE – Sportpaleis
    Norway
    Malmö, SE
    Dublin, IE – Aviva Stadium
    London, UK – Wembley Stadium (confirmed)
    Barcelona, ES
    Madrid, ES – MadCool Festival
    Oeiras, PT – NosAlive

Gerucht is door Dimitris ontkracht inmiddels

Timmetje

You`re a funny guy!

Vond dat juist toen een mooie intieme kleine show. In Ziggo is dat meteen een pak minder.

25 berichten aan het bekijken - 3026 tot 3050 (van in totaal 4056)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.