Rock Werchter 2019 – Nieuws & Geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Rock Werchter Forum Rock Werchter 2019 – Nieuws & Geruchten

Dit onderwerp bevat 4055 reacties, heeft 218 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  neracroft 7 uur, 9 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 2926 tot 2950 (van in totaal 4056)
  • Auteur

jarne

All Points east maakt net een hele hoop namen bekend waaronder The Raconteurs, The Strokes,… Denk dat dit het eerste festival is voor The Raconteurs in Europa.

RW: '11,'12,'14,'15,'16,'17,'18 NOS: '13
    PKP: '12',13,'14,'15,'16 MSQUARE: '11

Everyknight
    Rock Werchter Orakel

Dus The Strokes zitten begin juli in Europa al? Dan is het vreemd dat Rock Werchter ze niet zou boeken.

The Raconteurs overigens meer dan welkom!

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door  Everyknight.

Michiel

All Points east maakt net een hele hoop namen bekend waaronder The Raconteurs, The Strokes,… Denk dat dit het eerste festival is voor The Raconteurs in Europa.

Wat een prachtprogramma daar, op alle fronten!

Lowlands 02-03-04-05-06-07-08-09-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19 Rock Werchter 98-13-14-15-16-17-18-19 Pinkpop 94-99-14

Michiel

Hot Chip, Roisin Murphy, Raconteurs, Interpol, Parquet Courts, Connan Mockassin, Metronomy, Maribou State… Allemaal lekker.

Lowlands 02-03-04-05-06-07-08-09-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19 Rock Werchter 98-13-14-15-16-17-18-19 Pinkpop 94-99-14

neracroft

Dus The Strokes zitten begin juli in Europa al? Dan is het vreemd dat Rock Werchter ze niet zou boeken.

The Raconteurs overigens meer dan welkom!

Nee hoor… The Strokes zitten half juli voor meerdere data in Europa.

25 mei in Londen (en een week later alweer terug in NY). Denk dus dat All Points East ze even voor 1 show over en weer laat komen.

xydroh

TOTO is nog vrij op de werchter datums, zou ik eigenlijk wel een mooie naam vinden. En door de hele Africa hype op stubru zie ik het eigenlijk nog wel een pak volk trekken. Had deze band eerder op graspop verwacht maar die datums zijn niet meer vrij.

TettenVogel

TOTO is nog vrij op de werchter datums, zou ik eigenlijk wel een mooie naam vinden. En door de hele Africa hype op stubru zie ik het eigenlijk nog wel een pak volk trekken. Had deze band eerder op graspop verwacht maar die datums zijn niet meer vrij.

Die horen thuis op Rock Zottegem, niet meer dan dat.

GMM 11-12-13-15-17-18-19 // PKP 11-12-13-15-16-17-18 // RW 13-15-16-17 // DOUR 16 // ROCK HERK 17 // PLAY FESTIVAL 14-17 // C2C Turijn 18
    Ik heb geen bronnen.

Dr. Hannibal

Die horen thuis op Rock Zottegem, niet meer dan dat.

Ach, dat kan jouw mening zijn, denk niet dat het gemiddelde Werchter publiek er iets op tegen heeft hoor. En ik zelf ook niet moet ik eerlijk zeggen. Prima band voor eind van de middag/begin van de avond op main, herkenbare hits, Steve Lukather is toch wel een soort gitaarheld. Zie het best gebeuren.

Dr. Hannibal

Dus vrijdag een pakketje met The Strokes, Toto, The Racounteurs, Wolfmother en Parquet Courts? Pretty please? 😀

Paddy

Op Graspop?

LL 98 / RW 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
    FoR 03, 05 / PP 08, 18, Sonisphere 09 / WB 12 / Forta 12, 13, 14, 16, 18

mattman
    Moderator

North Sea Jazz heeft het gefixt om Janelle Monae, Lauryn Hill, Chance The Rapper en Kamasi Washington op één dag te krijgen.

Chance ook naar Werchter? Zou geweldig zijn.

xydroh

Op Graspop?

Had ze daar graag gezien maar zoals eerder vermeld zijn ze niet beschikbaar op die datums.

Joe

Jammer dat ze Skunk Anansie op TW Classic zetten.

Lynette

Jammer dat ze Skunk Anansie op TW Classic zetten.

Zeg dat wel zeg… Had ze erg graag langs zien komen!

Pinkpop '11, '14 - North Sea Jazz '11, '15 - Lowlands '15 - Rock Werchter '16, '17 - TW Classic '17 - Rock Am Ring '18 - Concert At Sea '18

Kirsch

Yep erg jammer dat deze powerlady niet op RW zal staan, vond ze in 16 als closer in de Klub erg sterk (en een heel goede reden om FatM over te slaan).

Zag net toerschema (met festivals) Wolfmother 21/23 juni Duitsland, 25-26 juni Nederland, dus RW ergens op zaterdag of zondag, welkome aanvulling lijkt me !!!

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door  Kirsch.

Veel wisselende contacten LL | RW junkie | PP >>> starting 1989 (onderweg de tel kwijt geraakt ergens)

neracroft

Stel je dat eens voor zeg… komende vrijdag deze namen:
    The Strokes (zondag sub voor Muse)
    Eddie Vedder (Barn headliner zaterdag)
    dEUS (Barn headliner donderdag)
    Wolfmother (Main zondag)
    Interpol (Barn zondag)
    Frank Turner & the Sleeping Souls (Main zondag)
    Courtney Barnett (Barn donderdag)
    Rolling Blackouts Coastal Fever (Barn zaterdag)

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door  neracroft.

EddieVerder

Wolfmother (Main zondag)
    Interpol (Barn zondag)

Mis vooral The Raconteurs in dit lijstje, maar verder sterke lijst! Lijkt me echter wel heel erg hoog gegrepen.

James

Wolfmother (Main zondag)
    Interpol (Barn zondag)

The Strokes zijn toch veel te duur om als sub te zetten?
    Wel mooi lijstje!

neracroft

Tuurlijk die 2 bovenste zie ik ook niet komen… maar dromen mag. En dan nog als dit lijstje allemaal zou komen zou dit verdeeld worden allemaal wat in het zelfse straatje. Daar moet sowieso wat hiphop of pop ofzo bij zitten ook. Denk wel dat het merendeel er zal staan. Maar die 2 bovenste blijft heel erge wishfull thinking hoor.

Dacht gewoon ‘met wat moet Werchter nog komen om mij te overtuigen een combi te kopen’ 😀

mattman
    Moderator

Wolfmother (Main zondag)
    Interpol (Barn zondag)

Zet Thommy Yorke bovenaan en we have ourselves a go.

HollandiaFCB

Zou mattman graag thom yorke op werchter hebben, weet iemand dat jongens?

LL: 2011
    PP: 2012, 2016
    RW: 2015, 2017

jackson

Zet the raconteurs daar ook maar bij!
    Mochten ze beschikbaar zijn, en werchter boekt ze niet door te hoge prijs zou dat toch wel een enorme teleurstellig zijn. Voor en band die, behoudens vergissing, nog nooit op werchter stond en zelden tourt zouden ze toch een extra inspanning mogen doen!

James

Voor en band die, behoudens vergissing, nog nooit op werchter stond

2008 🙂

neracroft

Mochten ze beschikbaar zijn, en werchter boekt ze niet door te hoge prijs zou dat toch wel een enorme teleurstellig zijn. Voor en band die, behoudens vergissing, nog nooit op werchter stond en zelden tourt zouden ze toch een extra inspanning mogen doen!

+ denk niet dat die nou zoooo duur zijn hoor.

mattman
    Moderator

Zou mattman graag thom yorke op werchter hebben, weet iemand dat jongens?

Ik blijf erop hameren tot de bevestiging binnen komt rollen. 😉

25 berichten aan het bekijken - 2926 tot 2950 (van in totaal 4056)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.