Rock Werchter 2021 – Nieuws & geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Rock Werchter Forum Rock Werchter 2021 – Nieuws & geruchten

9 berichten aan het bekijken - 1,426 tot 1,434 (van in totaal 1,434)
  • Auteur
    Oh Well
    Bijdrager

Vanuit een (volgens mij) zeer goede bron … Geen megafestivals in 2021. Effectieve aankondiging zal iets voor maart worden.
    Er gaan vele alternatieve & kleinere dingen gedaan worden door de majors, maar geen main events.
    Dit om een doorstart te kunnen maken naar 2022.
    Indien ook de kleinere zaken volgende zomer niet door kunnen gaan zal het festivallandschap in 2022 er COMPLEET anders uitzien.

0
    mattman
    Sleutelbeheerder

Geen megafestivals in 2021. Effectieve aankondiging zal iets voor maart worden.

Dit slaat sowieso al nergens op. Nu al weten dat je niet doorgaat, om wel nog doodleuk tickets te verkopen tot in maart.

1+
    wenteldave
    Bijdrager

Dit slaat sowieso al nergens op. Nu al weten dat je niet doorgaat, om wel nog doodleuk tickets te verkopen tot in maart.

Verbaas je je daar echt over? Tuurlijk gebeurt dat. Misschien niet dat ze het nu al honderd procent zeker weten dat het volgende zomer niet doorgaat, maar ze houden er vast voor zeventig procent rekening mee. Ze proberen er nu nog een slaatje uit te slaan, zeg maar.

"Ein Mensch bleibt immer ein Mensch und wahrscheinlich bleibt ein Schwein immer ein Schwein."
    Concertgeschiedenis

2+
    ChiquitaChaser
    Bijdrager

Ik heb dat toch ook “horen waaien”

0
    DennisvdBr
    Sleutelbeheerder

Ik heb dat toch ook “horen waaien”

🙁 neeeeeeeeeeeeeeeee……….. 🙁

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 2019
    PP Classic - 2007, 08, 09, 10, 12, 2013 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018, 2019

0
    dinofest
    Bijdrager

Kan eigenlijk bijna niet anders als er geen algemene vaccinatie is voor de volgende zomer. Als je ziet dat er nu geen massa evenementen zijn en bijna geen evenementen zelfs en de cijfers scheren hoge toppen.. Dan kan je je niet inbeelden dat we volgende zomer met 80.000 mensen op mekaar gepakt staan. Mensen van verschillende landen, regio’s,… Zonder een wereldwijde vaccinatie lijkt t me ook kleinere dingen te worden volgende zomer. Al hoop ik van niet..

0
    dinofest
    Bijdrager

Ik vrees dat ’t volgend jaar mss weer een zomerbar editie wordt.. Net persconferentie van het crisiscentrum: De zomer van volgend jaar zal evenwel nog geen gewone zomer worden. “Het wordt een overgangsperiode”, klinkt het. “Alles zal niet plots goed zijn, zodat we alle maatregelen kunnen laten vallen. Er zal een bepaalde transitie nodig zijn. Maar het zal wel makkelijker worden, dat is duidelijk.

0
    mattman
    Sleutelbeheerder

Ik vrees dat ’t volgend jaar mss weer een zomerbar editie wordt..

Deze zin is zo donker.

0
    jimmywe
    Bijdrager

Ergens wel logisch, ze willen vanuit de overheden eerst de impact van het vaccin zien. Er liggen in elk geval verschillende scenario’s op tafel. Maar RW gaat niet meer gaan voor een droge zomerbar. RW kan dit nog wel aan, een jaartje zonder volle kracht. Maar het is zo belangrijk voor de partners.

0
9 berichten aan het bekijken - 1,426 tot 1,434 (van in totaal 1,434)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.