Rock Werchter 2018 – Nieuws & Geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Rock Werchter Forum Rock Werchter 2018 – Nieuws & Geruchten

Dit onderwerp bevat 4776 reacties, heeft 232 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Pascal 7 uur, 39 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 4576 tot 4600 (van in totaal 4777)
  • Auteur

pretparkfan

Er zijn overigens nog wel wat sets gewijzigd. Bij deze de volledig correcte clashfinder: https://clashfinder.com/s/werchter2018/

0

mattman
    Moderator

Er zijn overigens nog wel wat sets gewijzigd. Bij deze de volledig correcte clashfinder: https://clashfinder.com/s/werchter2018/

Sow. Ook netjes naar de mensen met een vrijdagticket toe. :-/

Vraag me af of ze nu nog één ticket voor die dag nog last-minute gaan verkopen.

0

ChiquitaChaser

Ik zie het probleem niet ?
    optredens Main, KlubC en Barn blijven toch gewoon

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 1 dag geleden door  ChiquitaChaser.
    0

mattman
    Moderator

Ik zie het probleem niet ?
    optredens Main, KlubC en Barn blijven toch gewoon

Ja, idd. Maar je maakt het als organisatie niet echt aantrekkelijk op die manier. Wetende dat je als concertganger een dagticket voor 100euro koopt voor een dag die in het teken van de voetbal zal staan. En vooral het feit dat ze gewoon acts opzettelijk weghalen uit die dag, vind ik redelijk ongepast. Hoe klein die acts ook zijn. Dat ze op een andere dag staan, daar heb je als vrijdagtickethouder ook niks aan.

En als voetbalfan blijf je ook thuis natuurlijk. Dus wetende dat de enige potentiële ticketkopers geen voetbalfans zijn, vind ik dit een rare zet. Had gehoopt dat ze geleerd hadden uit de vorige keren.

0

ChiquitaChaser

Sorry maar gaat geen haan naar kraaien.
    In 2014 en in 2016 was dat ook zo, weet je toch op voorhand als je een ticket koopt.

De meeste festivalgangers vinden dit net een leuk “tussendoortje”.
    Kijk vrijdag maar gewoon eens hoeveel mensen iets Belgisch aan hebben

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 1 dag geleden door  ChiquitaChaser.
    1+

mattman
    Moderator

I know. Gaat gewoon volledig rond die voetbal draaien vrees ik.

0

apocalyptica

Ik heb zelf enkel maar een vrijdag ticket … Ik kan er pas om 17U zijn
    Wil sowieso de match zien, dus echt veel bands zal ik niet zien

0

Dr. Hannibal

Ik vind het wel logisch dat de organisatie veel doet om voetbal kijken te faciliteren, als daar veel vraag naar is. We wisten toch al vanaf het begin dat die Slope acts en gaten in het schema gebruikt gingen worden om plaats te maken voor eventuele voetbal perikelen? Het zou niet mijn keuze zijn, voetbal kijken doe ik thuis wel weer. Blijkbaar denken veel mensen daar echter anders over…

0

pretparkfan

Voor alle duidelijkheid, de wijzigingen waar ik over spreek gaan over een handvol acts verspreid over alle dagen, en dan gaat het vooral om timing en in één geval de volgorde.
    Faces en Todiefor zijn de enigen die echt van dag gewisseld zijn.

0

visdave34
    Moderator

Voor alle duidelijkheid, de wijzigingen waar ik over spreek gaan over een handvol acts verspreid over alle dagen, en dan gaat het vooral om timing en in één geval de volgorde.
    Faces en Todiefor zijn de enigen die echt van dag gewisseld zijn.

Wat is er precies veranderd dan?

Lowlands 01-05-06-07-08-09-10-11-13-17 // Rock Werchter 07-08-11-12-13-14-15-17-18 // NOS Alive 16 // Where The Wild Things Are 13-14-15 // Best Kept Secret 17-18-19

0

Dweezzill

Sorry maar gaat geen haan naar kraaien.
    In 2014 en in 2016 was dat ook zo, weet je toch op voorhand als je een ticket koopt.

De meeste festivalgangers vinden dit net een leuk “tussendoortje”.

Precies, ze zouden het maar eens NIET moeten doen, dan had je wat gezien. Dit is gewoon slim gezien door Altsien/LN

0

Dr. Hannibal

Op donderdag zijn Keir en Tom Grennan blijkbaar omgewisseld, en op vrijdag is de set van IAMDDB een kwartier ingekort. Geen idee waar dat voor nodig was maar ik wordt er niet echt warm of koud van eerlijk gezegd.

1+

HollandiaFCB

4 dagen voor 156 eurotjes op swap…

0

Rudy190

Ik kijk al helemaal uit naar mijn eerste editie RW! Morgen nemen we de trein zodat we in de middag al lekker een biertje kunnen open kraken nadat de tent is opgezet. Mijn spoorboekje is alsvolgt:

Donderdag:
    Rival Sons – Gang of Youths – Kali Uchis – Steven Wilson – The Vaccines – BRMC – Alice in chains – Vince Staples – James Bay – QOTSA – Gorillaz

Vrijdag:
    Courteneers – Isaac Gracie/Tom Walker – Wolf Alice – The Kooks – Sam Fender – Curtis Harding – The White Buffalo – Snow Patrol – Ben Howard – Franz Ferdinand – Anderson Paak – The Killers

Zaterdag:
    Millionaire – The Last Internationale – Stereophonics – Stone Sour – MGMT – Jack Johnson – Jack White – Khalid – Pearl Jam

Zondag:
    Albert Hammond Jr. – Naaz – Post Malone – Sigrid – Kaleo – David Byrne – The Amazons – Nine Inch Nails – Nick Cave – Arctic Monkeys

Niet alles gaat lukken maar dat is ook geen ramp, allicht ga ik vrijdagavond mijn land aanmoedigen bij de Slope als ik moe word van het heen en weer lopen. Ik zal ook regelmatig te vinden zijn bij de Apero denk ik zo

Pinkpop 16-17 / Lowlands 17 / Appelpop 13-16 / Untold 16 / XO 17 / Paaspop 18 / Rock Werchter 18
    --- https://www.concertarchives.org/rudy190 ---

1+

Joslittel

Beste RW gangers. Bij deze wil ik jullie allemaal een geweldig weekend wensen! Met deze line-up en weersvoorspelling moet dat zeker lukken. Wij stappen morgen op tijd in de auto om hopelijk al rond drie uur het eerste biertje open te kunnen trekken op The Hive. Heb er echt ontzettend veel zin in!

Ik zal niet veel online zijn komende dagen maar hoop vele van jullie vrijdag om 14.10 uur bij de meeting te treffen.

Top 5 van acts waar ik het meest naar uit kijk, al doe je veel ander moois er mee tekort:
    1. Pearl Jam
    2. Nick Cave
    3. Jack White
    4. Steven Wilson
    5. Nine Inch Nails/ Stereophonics

Rock Werchter 16-17-18 / Pukkelpop 13-14-15-17 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Rock am Ring 14-19 / Graspop 17-18 / Fortarock 18

1+

Yannick

Ik zal niet veel online zijn komende dagen maar hoop vele van jullie vrijdag om 14.10 uur bij de meeting te treffen.

Moesten er nog mensen zijn met voorstellen voor op andere dagen en uren, drop maar. Het is niet omdat er bepaalde mensen niet zouden kunnen bij zijn omdat ze bepaalde acts wel of niet zouden willen zien, dat ’t niet kan plaatsvinden hé 🙂 Misschien dagen er wel nog steeds een aantal mensen op etc

edit: acts waar ik het meeste naar uitkijk zijn uh..: Vince Staples, Gorillaz, CHVRCHES, .Paak, London Grammar, Jorja Smith, Jack White, Pearl Jam, IDLES, David Byrne en natuurlijk.. Nick Cave! 😀

https://www.concertarchives.org/arcuse
    Rock Werchter: 16-17-18 / Pukkelpop: 14-15 / Mad Cool: 18 / NOS Alive: 17 / Lolla Berlijn: 16

3+

korneel

Op donderdag zijn Keir en Tom Grennan blijkbaar omgewisseld, en op vrijdag is de set van IAMDDB een kwartier ingekort. Geen idee waar dat voor nodig was maar ik wordt er niet echt warm of koud van eerlijk gezegd.

Hoe kom je aan die info rond Tom Grennan? Vind dit nergens terug! 🙂

0

warriorandweirdo

Hoe kom je aan die info rond Tom Grennan? Vind dit nergens terug! 🙂[/quote]

https://www.rockwerchter.be/nl/line-up/overzicht

0

korneel

Hoe kom je aan die info rond Tom Grennan? Vind dit nergens terug! 🙂

https://www.rockwerchter.be/nl/line-up/overzicht[/quote]

Grennan stond tg al altijd op die tijd? Of ben ik nu zo in war :p ag doet er eig niet toe 🙂

0

Dr. Hannibal

Als je nou ff de oudere versies van die clashfinders checkt kun je het met eigen ogen zien @korre

0

Brian

Festileaks meeting Rock Werchter Vrijdag 6 juli 14:10!

Hopelijk zie ik zoveel mogelijk daar. Zal kijken of ik een festileaks meeting bordje kan maken. Anders kun je me herkennen aan mijn t-shirt met een combo van een luiaard, schildpad en slak erop (valt vast wel op 😉 ). Gezellig heb ik zin in.

Acts waar ik erg naar uit kijk, in willekeurige volgorde:

Steven Wilson, Pearl Jam, Gorillaz, London Grammer, Fleet Foxes & David Byrne.

Route boekje (dik gedrukt is must, anders is waarschijnlijk/hangt van het moment af):

Do:
    Rival Sons – Gang of Youths – Steven Wilson – Alice In Chains – Queens of the Stone Ag – Gorillaz

Vr:
    Courteeners – Isaac Gracie – Festileak Meeting – Wolf Alice – First Aid Kit – The White Buffalo – CHRVCHES – Ben Howard – London Grammar – Ben Howard

Za:
    The Last Internationale – Stereophonics/ The Breeders – Stone Sour – MGMT – Jack Johnson – Fleet Foxes – Jack White – Pearl Jam

Zo:
    Albert Hammond Jr. – Naaz – Sigrid – Kaleo – David Byrne – Nine Inch Nails – Nick Cave – Fever Ray/Arctic Monkeys/muntjes opmaken en auwhoeren ergens achterop het veld

Ik zal kijken of ik van elke dag een klein postje kan doen met hoogtepunten en dieptepunten. Uitgebreid verslag komt na het weekend! Veel plezier allen en tot vrijdag!

2+

pretparkfan

Klopt!
    En de sets van Faces on TV en Todiefor zijn ingekort, om in hun nieuwe slot te passen.

0

daanjo

Vanmiddag vertrek ik voor het eerst naar werchter. Ongelooflijk veel zin in!

Ik zit op the hive. Weet iemand of ik hier ook al mijn polsbandje voor het festival terein kan halen? Zodat ik donderdag sneller het terein op kan.

1+

Christiaan

Nog 1 dagje werken, en vanavond die kant op. Ik heb er zin in, vooral in QOTSA en de Gorillaz!

0

ChiquitaChaser

Vanmiddag vertrek ik voor het eerst naar werchter. Ongelooflijk veel zin in!

Ik zit op the hive. Weet iemand of ik hier ook al mijn polsbandje voor het festival terein kan halen? Zodat ik donderdag sneller het terein op kan.

Dat kan zeker

0
25 berichten aan het bekijken - 4576 tot 4600 (van in totaal 4777)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.