Rock Werchter 2016 – Geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Rock Werchter Forum Rock Werchter 2016 – Geruchten

Dit onderwerp bevat 4142 reacties, heeft 214 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  JB. 2 jaren, 8 maanden geleden.

25 berichten aan het bekijken - 3976 tot 4000 (van in totaal 4142)
  • Auteur

Christiaan

Hoe laat gaat de Hive eigenlijk open? Op de site staat 16:00, maar ik zag van vorig jaar ook een foto dat die om 15.30;30 al redelijk vol stond.

Yannick

Acts waar ik het meest naar uit kijk: sir Macca, Blackberry Smoke, Daughter, Oh wonder, Rammstein, Courntey Barnett, Tame Impala, Editors, Vintage Trouble, Iggy Pop, Beck en Skunk Anansie

Hier mijn clashfinder over welke route ik waarschijnlijk ga lopen. Groen = Zien Blauw = Waarschijnlijk meepakken Paars = twijfel

http://clashfinder.com/s/2016rockwerchter/?user=Chileera

Ik heb echt geen flauw benul hoe je zo’n clashfinder aanpast met kleurtjes, de enige die ik beschikbaar krijg is groen ://

Hoe laat gaat de Hive eigenlijk open? Op de site staat 16:00, maar ik zag van vorig jaar ook een foto dat die om 15.30;30 al redelijk vol stond.

Gewoon vroeg genoeg komen zeker? Of is dat niet echt nodig om bv daar al te zijn van om 14u? 🙂

Bert

Acts waar ik het meest naar uit kijk: sir Macca, Blackberry Smoke, Daughter, Oh wonder, Rammstein, Courntey Barnett, Tame Impala, Editors, Vintage Trouble, Iggy Pop, Beck en Skunk Anansie

Hier mijn clashfinder over welke route ik waarschijnlijk ga lopen. Groen = Zien Blauw = Waarschijnlijk meepakken Paars = twijfel

http://clashfinder.com/s/2016rockwerchter/?user=Chileera

Ik heb echt geen flauw benul hoe je zo’n clashfinder aanpast met kleurtjes, de enige die ik beschikbaar krijg is groen ://

rechts boven bij controles (staat deze er niet dan de trekpijl gebruiken) zijn de kleuren te veranderen bij de 1 2 3 4

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 10 maanden geleden door  Bert.

john

Is er aan de achterzijde van camping A1 ook een ingang naar de camping, of is die alleen aan de zijde van het festivalterrein? Aangezien je op de plattegrond daar ook een parkeerplaats hebt. (A8)

Everyknight
    Rock Werchter Orakel

Is er aan de achterzijde van camping A1 ook een ingang naar de camping, of is die alleen aan de zijde van het festivalterrein? Aangezien je op de plattegrond daar ook een parkeerplaats hebt. (A8)

Daar is inderdaad ook een ingang.

B69

Heeft er iemand trouwens een plattegrond van de huidige campings en parkeerplaatsen?
    Ik heb zelf gezocht maar het niet gevonden 🙁

B69

Zo en ook maar even de clashfinder ingevuld

clashfinder

Brian

Zijn er mensen die interesse hebben in een Rock Werchter Festileaks meeting 2016?
    Zoja, wat komt handig uit en waar? Ik heb hieronder een paar tijden uitgekozen die voor mij wel handig uitkomen.

Donderdag: 18:00 (Walk Off the Earth)
    Vrijdag: 15:15 (Jagwar Ma)
    Zaterdag: 17:00 (of na Glen Hansard want die willen volgens mij wel wat mensen zien, onder BadBadNotGood)
    Zondag: 13:45 (Aurora)

Zegt het maar, lijkt mij gezellig en dat was mijn vorige festileaks meeting ook 🙂

Meynen

Weet er iemand eigenlijk hoeveel drank je mag meenemen op The Hive? Want het zou zonde zijn om al die drank te kopen en dan afgepakt te worden

B69

Weet er iemand eigenlijk hoeveel drank je mag meenemen op The Hive? Want het zou zonde zijn om al die drank te kopen en dan afgepakt te worden

12 blikjes frisdrank of bier per
    kampeerder bij de eerste betreding op de camping. ————————————————

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 10 maanden geleden door  B69.

Yannick

koste me wel wat werk maar dit zal m zowat ongeveer worden 🙂
    clashfinder
    groen = must see
    geel = gewoon kijken
    rood = als er tijd is

Simon

Zijn er meer mensen die van plan zijn alleen naar RW te gaan? Of is er een FB groep o.i.d. hiervoor? Het andere topic wordt niet echt gelezen, dus laat ik het hier maar eens vragen 🙂

Paddy

12 blikjes pp per keer dat je binnenkomt.
    Dus op zaterdag even naar de supermarkt lopen, dan kom je zo weer binnen met een nieuwe lading. Of een deel in de auto laten liggen en later ophalen.

LL 98 / RW 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
    FoR 03, 05 / PP 08, 18, Sonisphere 09 / WB 12 / Forta 12, 13, 14, 16, 18

Robin

Het komt nu echt dichtbij! De komende dagen maar eens goed boodschappen doen en de auto inladen. Houden jullie nog rekening met het verzoek van de organisatie om toch vooral met het OV te komen? Heb in het verleden wel eens de trein gepakt richting Werchter, maar vond dat zoveel gedoe en gesleep met spullen.. 🙁

RM

Net aangekomen. A1 ligt er redelijk bij, pompen blijven draaien. Vergeet niet om anti muggenspul mee te nemen,.. Het is hier een broedplaats van insecten met al dat water!

Christiaan

12 blikjes pp per keer dat je binnenkomt.
    Dus op zaterdag even naar de supermarkt lopen, dan kom je zo weer binnen met een nieuwe lading. Of een deel in de auto laten liggen en later ophalen.

Ik heb net een berichtje naar Werchter gestuurd, en kreeg terug dat er geen maximum was (behalve als je echt onredelijk veel meeneemt, zelf gaven ze hier 200 blikken voor 1 persoon aan).

Dennis1808

Ik heb net een berichtje naar Werchter gestuurd, en kreeg terug dat er geen maximum was (behalve als je echt onredelijk veel meeneemt, zelf gaven ze hier 200 blikken voor 1 persoon aan).

Vorig jaar had ik een buurman op de camping die in zijn eentje naar het festival ging en die had 3 treetjes Cara Pils. Ze zullen niet heel nauw kijken denk ik.

Klomppop 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 / Vestrock 14 15 16 17 18 19 / Paaspop 16 17 18 19 / LL 17 18 19 / DTRH 18 19 / RW 14 15 / TW Classic 18

B69

Net aangekomen. A1 ligt er redelijk bij, pompen blijven draaien. Vergeet niet om anti muggenspul mee te nemen,.. Het is hier een broedplaats van insecten met al dat water!

Goede tip! Thanks ….

Christiaan

Vorig jaar had ik een buurman op de camping die in zijn eentje naar het festival ging en die had 3 treetjes Cara Pils. Ze zullen niet heel nauw kijken denk ik.

Haha, die heeft dan ook wel een mooi feestje in zijn eentje gehad!

Foos

Weet iemand hoe de condities op camping A6 zijn?

Poulske

Met de trein vanuit Nederland naar Werchter is bijna niet te doen. Ik ga het erop gokken en ga met de auto. Op woensdag zullen nog niet alle parkeerplaatsen al bezet zijn lijkt me.

Hoezo? Gewoon via Roosendaal en Mechelen naar Leuven toch ? Dat is niet al te ingewikkeld.

Ik kom vanuit Venlo en dan moet ik bij Maastricht de grens over, met de bus vanuit Leuven naar het terrein meegerekend ben ik dan bijna 3,5 uur onderweg. Terwijl ik met de auto 1,5 uur bezig ben (met normaal verkeer).
    Dus ik ga me dat gesleep niet op de hals nemen als de auto sneller en goedkoper is.

Pinkpop: 2015 / Rock Werchter: 2016 | 2017 | 2018

Paddy

LL 98 / RW 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
    FoR 03, 05 / PP 08, 18, Sonisphere 09 / WB 12 / Forta 12, 13, 14, 16, 18

Keesje