Rock Werchter 2015 – Geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Rock Werchter Forum Rock Werchter 2015 – Geruchten

Dit onderwerp bevat 5370 reacties, heeft 180 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Dennis1808 3 jaren, 1 maand geleden.

21 berichten aan het bekijken - 5351 tot 5371 (van in totaal 5371)
  • Auteur

JB.

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>JB. wrote:</div>
    Maar moet zeggen, dat de dag daarop Ben Harper met de geweldige Innocent Criminals het wel liet zien hoe je moet jammen. Nog nooit zo genoten van een percussionist! Death Cab had ook zo’n muzikaal hoogtepunt in het laatste nummer.

Goed om te horen dat iemand aar geweest is, was ie goed? Stond de tent een beetje vol?

Spetterend einde inderdaad van Death Cab!

Goed was het zeker, misschien voor mij persoonlijk wel het beste van het weekend. Die band heeft me een show kunnen boeien zonder dat ik ook maar één liedje echt kende. Tent stond niet heel erg vol maar daardoor was er wel een hele relaxde sfeer, heb veel rustige nummers liggend kunnen luisteren en lekker weg kunnen dromen om bij de wat swingerende nummers weer te bewegen. Hij kreeg na afloop ook één van de betere applausjes van het weekend 🙂

Lonely The Brave ook de helft ongeveer gezien. Zanger is inderdaad niet echt charismatisch en zingt liever zijn liedjes backstage. Het songmateriaal is dan wel weer goed uiteraard.

0

neontiger8
    Festileaks Redactie

Zanger van Lonely The Brave heeft idd podiumvrees. Maar het is nu al veeel beter dan een jaar geleden. In W2 in september stond hij zo wat achter een van de gitaristen. Ik vind ze echt heel goed. Ook fijn dat er een keer een ander soort frontman staat.

Now who'd have thought that after all,
    Something as simple as rock 'n' roll would save us all.

*everything on personal account*

0

King

Over de communicatie rond die afzeggingen… Volledig mee eens, kon veel beter aangegeven worden. Anderzijds, heb van binnenin de info gekregen dat ze de afzeggingen van Ben Howard en Jessie J dus pas echt zelf te horen kregen op de dag dat ze het aankondigden. Ben Howard een dag op voorhand vervangen is ridicuul moeilijk en Jessie J hebben ze toch ook mooi vervangen door Circa Waves? Howard speelde zaterdag dan wel op Glastonbury, best onprofessioneel tegenover de fans..

Het gaat mij niet over het wel over niet vervangen, maar echt over die communicatie. Het halve vrijdagschema was omgegooid. Dan mag je daarvan best regelmatig een beeld laten zien op de grote schermen.

Wel, ik zeg toch net dat ik het daar mee eens was? Lezen wat ik zeg. In dit forum was ook ergens commentaar op het feit dat Howard niet vervangen werd.

Het feit dat ze Ben Howard niet hebben vervangen is ook zeer triest te noemen. Die man had de week voordien al 2 keer afgezegd.
    Zie dan dat je een plan B hebt, al is het een kleine Belgische groep die je op het begin van de dag erbij zet, maar gewoon niks doen is onbegrijpelijk.

0

Shaverion

Wel, ik zeg toch net dat ik het daar mee eens was? Lezen wat ik zeg. In dit forum was ook ergens commentaar op het feit dat Howard niet vervangen werd.

Anderzijds impliceert dat er een tegenstelling komt 😉 Je tekst klopt dus niet helemaal en dan is het niet gek dat iemand het verkeerd leest.

0

ChicoRamsonpani

Toch altijd grappig om te zien hoe hoogtepunten voor de één juist dieptepunten voor de ander kunnen zijn en andersom 🙂
    Mijn lijstje met pluspunten en minpunten:

Plus:
    1. Damien Rice – fantastisch wat die man kan met zo weinig middelen
    2. Muse – de enige échte headliner van het festival en helemaal waargemaakt
    3. Elbow – al zo vaak gezien en het blijft steeds hetzelfde, maar ik blijf het ook goed vinden
    4. CC Smugglers – misschien een beetje plat, maar ze brachten een goed begin van de zaterdag na een mindere vrijdag
    5. Fink – die man is gewoon geniaal, daar had ik nog wel een uurtje in KlubSauna voor over
    6. Mumford & Sons – vooral omdat ik vooraf verwachtte dat ze me, net als de vorige keer, tegen zouden vallen
    7. Balthazar – waardige vervangers voor Ben Howard (hoewel ik ze het liefst allebei had gezien)
    8. Royal Blood – gewoon goed

Min:
    1. Het afzeggen van de Foo Fighters
    2. De communicatie op de vrijdag: eerst waren we een uur te vroeg voor LTV, daarna heb ik DCFC gemist doordat John Newman klaar stond toen ik de tent binnenging en ik daar GEEN zin in had.
    3. 5 euro betalen om op een Dixi te mogen schijten (camping C2!)
    (dat de eerste drie niet-muzikaal zijn, zegt wel wat over de gehele kwaliteit)
    4. Lonely The Brave – ik wist niet dat die zanger zo autistisch was, maar ik kon er niet naar kijken. Zeker niet na een uur wachten
    5. The Chemical Brothers – ik ga niet naar een live-festival om urenlang naar een video zonder hoogtepunten te kijken
    6. Faith No More – totaal niet mijn ding en op geen enkele wijze een waardige vervanger voor de Foo’s

Overige dingen die ik gezien heb, maar die niet heel positief of negatief opvielen en eigenlijk dicht bij de verwachting bleven:
    St. Paul & the Broken Bones – Goed optreden, wat een strot!
    Eagles of Death Metal – Niet bijzonder goed, wel vermakelijk
    Damian Marley – Redde zijn show met wat nummers van zijn vader, verder weinig indrukwekkend
    Of Monsters and Men – positieve verrassing, hielden zich goed staande op het hoofdpodium
    Pharell Williams – voldeed precies aan verwachtingen, helaas waren die niet hoog
    Other Lives – lekker wegdromen
    Tallest Man On Earth – niet mijn ding, ging liever in het gras liggen
    Hozier – wachten op zijn hitje en er dan achter komen dat dat ook geen festivalknaller is. Deed het verder niet onaardig
    The War On Drugs – was vooraf een gehoopt hoogtepunt, maar main stage was veel te groot voor ze. Misschien de volgende keer een herkansing en verder naar voren gaan staan.
    Noel Gallagher – ik vind het leuk, maar het is precies wat je verwacht
    Lenny Kravitz – ik was er niet rauwig om dat ik besloten had naar Damien Rice te gaan
    Prodigy – als je even stilstond besefte je dat het eigenlijk best waardeloos was, dus springen als een gek!
    Red Fang – niet mijn ding, zo gezien
    Leon Bridges – leuk, maar een beetje saai
    Blaudzun – publiek was zeer lam en de tent erg warm
    Catfish and the Bottleman – ik hoopte er meer van, vond het wat rommelig allemaal. Hopelijk leren ze nog wat bij, want zit wel potentie in
    The Vaccines – Stiekem toch best veel aanstekelijke liedjes, maar ze zijn nog lang niet waar bijv. een Franz Ferdinand is
    The Script – Alleen maar hits! Toch knap voor zo’n vreselijk gelikte band
    Kasabian – Ik snap echt de headlinerwaardigheid van deze band niet. Ze doen niks verkeerd, maar het zijn gewoon saaie gasten met veel mwah-mwah-net-niet nummers. Maar ik had ook niet anders verwacht

0

Shaverion

Festivals nemen maatregelen voor tropisch weekend

Hier staat dat je op PITCH waterpistolen mee mag nemen. Ik heb nergens kunnen vinden dat dit op RW niet mag en toen ik het vroeg aan een beveiliger bij de ingang mocht dat gewoon (zolang ik er geen drank in deed) Vervolgens vergeten dat ding van de camping mee te nemen dus het niet kunnen testen. Vorig jaar voor de zekerheid waterpistool maar verstopt. Iemand anders ervaring hiermee?

0

JB.

Haha Chico, dat je Faith no More niet headliner waardig vindt, dat is persoonlijk. Was het met de rest van je minpunten wel eens! Maar Kasabian zijn niet echt saaie gasten toch? Vooral die gitarist is zo gek als een deur en die zanger heeft ook één van de betere charismatische uitstralingen op het podium. Vind btw Kasabian niet altijd chille muziek.

0

Wessel

Kasabian – Ik snap echt de headlinerwaardigheid van deze band niet. Ze doen niks verkeerd, maar het zijn gewoon saaie gasten met veel mwah-mwah-net-niet nummers. Maar ik had ook niet anders verwacht

Haha,
    Dan was jij zeker een van de vele Muse fans die vrijwel zonder interesse naar het podium stonden te gapen? Zo weinig reactie vanuit het publiek terwijl ze een leuke show gaven. En hoe kun je die gasten nu saai vinden. Tom is een prima frontman en zoals Jesse al zegt Sergio is zo gek als een deur.

Niet meegekregen die breakdancer tijdens Muse?

Sergio Pizzorno steelt show bij Muse tijdens Rock Werchter

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 1 maand geleden door  Wessel.

// Lowlands 16-17-18 // Down The Rabbit Hole 18 // Woo-Hah 17-18 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

0

Gloeilamp
    Festileaks Redactie

http://festileaks.com/2015/07/festivals-nemen-maatregelen-voor-tropisch-weekend/

Hier staat dat je op PITCH waterpistolen mee mag nemen. Ik heb nergens kunnen vinden dat dit op RW niet mag en toen ik het vroeg aan een beveiliger bij de ingang mocht dat gewoon (zolang ik er geen drank in deed) Vervolgens vergeten dat ding van de camping mee te nemen dus het niet kunnen testen. Vorig jaar voor de zekerheid waterpistool maar verstopt. Iemand anders ervaring hiermee?

Mijn beste vriend heeft bijna vier dagen lang met een piemelwaterpistool langs het grindpad gestaan om mensen in het gezicht te spuiten. Zorgde voor leuke reacties en wat dronken debielen die direct wouden vechten. Best vermakelijk :p

Verder moest ik nog even zeggen hoe kut ik Eagles of Death Metal vond. Wat een strontirritante zanger is dat toch, ik had heel erg veel zin om een blik AH Basic Pilsener naar zn hoofd te gooien. Die hoef ik echt niet meer te zien.

0

Shaverion

Mijn beste vriend heeft bijna vier dagen lang met een piemelwaterpistool langs het grindpad gestaan om mensen in het gezicht te spuiten. Zorgde voor leuke reacties en wat dronken debielen die direct wouden vechten. Best vermakelijk :p

Verder moest ik nog even zeggen hoe kut ik Eagles of Death Metal vond. Wat een strontirritante zanger is dat toch, ik had heel erg veel zin om een blik AH Basic Pilsener naar zn hoofd te gooien. Die hoef ik echt niet meer te zien.

Ik vond de zanger juist wel leuk. Maar volgend jaar wanneer ik waarschijnlijk met een grote groep ga zorg ik wel voor een lading waterpistooltjes, is inderdaad erg vermakelijk 😀

0

JB.

Die zanger vind ik dan echt een held. Heerlijke old-school rocknroll en gewoon leuke spontane dialogen tussendoor in plaats van dat ingestudeerde commerciële.

0

Jurr

Kasabian was fucking baas! Iedereen die dat niet met mij eens is heeft wat mij betreft een muzieksmaak van het kaliber K3. Kom nou.

0

mattman
    Moderator

Oké, een beetje heel laat maar hier toch mijn verslagje.

PLUS:
    Florence + The Machine was zowat bij iedereen (vriend en vijand) een hoogtepunt en bij mij toch ook eigenlijk. Wat een stem. Wat een présence en wat een band toch ook (moet ook eens gezegd worden). De nieuwe nummers zijn ook top, met What Kind Of Man voorop. En haar voet was duidelijk genezen.

Faith No More maakte een grapje dat Grohl best wat meer zijn been mag breken en ik moest héél breed grijnzen. Want deze mennekes hebben me daar toch wel bij de lurven genomen met hun optreden. Ik ben blij dat deze en niet de Foo’s er stonden. Volgend jaar maar weer een beentje breken, deal? (grapje hoor) Mike Patton was gewoonweg de beste frontman van het weekend. Sorry Guy, Lenny, Ninja, Matt, Ryan, Ben en -snik- Danny. De speciaalste headliner was voor mij ook de beste. En ja, ik zag Muse.

Death Cab For Cutie mag dan wel een mindere ‘frontman’ hebben, maar wél een bak scherpe songs en talent. Het spectaculaire einde is al aangehaald hier en ik zeg één ding: amen.

Noel Gallagher was misschien wel de verrassing van de bende. Zeer sterke performance zonder franjes maar mét kanjers van nummers. Wel niet zooo goed als die andere iconische britpop frontman vorig jaar.

War On Drugs: Ik heb nog kippevel. Misschien toch eens een dokter zien daarvoor.

Mister Lenny: Iedereen’s favoriete Kravitz maakte er wel een showtje van. En die solo’s waren wél erg vet.

EEN BEETJE GOED:

Mumford & Sons was eigenlijk niet slecht maar dit is eigenlijk een Kings Of Leon gevalletje geworden: een drietal songs waarop het publiek wild gaat en een hoop momenten waarop iedereen beleefd knik(kebolt). Wel mooi dat ze wat meer variatie in hun geluid hebben nu. Oké, zo slecht was dit eigenlijk niet.

Muse was ook niet slecht maar ik heb het persoonlijk wel wat gehad met hen. Zeer degelijk en groots, maar de falsetto van Matthew (mooie naam) werkte averechts op mijn vermoeidheid kennelijk. Die mogen van mijn part een jaartje of 5 in de schuif nu.

NOPE:
    Ik maak niet graag woorden vuil aan slechte dingen, maar opsommen kan: Pharrell (wel een tof nieuw nummer met die vocale uithaaltjes), Tove Lo (waarom stond ik daar eigenlijk), Eagles Of death Metal (nochtans grote fan).

Ook nope: het feit dat de sloebers van Werchter toch stiekem wat meer volk binnenlieten dan anders. Hoe kan het anders dat die (nochtans gi-gantische) tenten zo vaak zo uitpuilden? Bij Oscar, Elbow, Die Antwoord, Years & Years, Alabama Shakes, Rice en Christine was het gewoon onmogelijk om binnen te geraken. Raar. Ook op het terrein was het soms ongezellig druk.

0

Paddy

@mattman, ben blij dat je schoorvoetend en met enige moeite toch wil toegeven dat M&S best wel leuk was. 😉

LL 98 / RW 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
    FoR 03, 05 / PP 08, 18, Sonisphere 09 / WB 12 / Forta 12, 13, 14, 16, 18

0

Dennis1808

Een beetje heul erg laat maar enfin…

Woensdag: Die dj op The Hive was echt om te huilen, de manier waarop hij nummers liet overlopen was gewoon `stop + play´. Amai amai amai. Ik stond overigens wel met m´n zatte kop ergens voorin in de knuffelmoshpit, en ik heb ook nog even gecrowdsurft. Dus ja, dat was ik.

Donderdag: Marmozets, prima opener. Niet erg spectaculair, slappe teksten, maar toch, wel leuk om te aanscouwen. EaglesODM toffe nummers, leuke performance, maar die eindeloze jamsessie aan het einde had ook makkelijk drie nummers in de plaats kunnen zijn, jammer. Royal Blood, holy shit. Die bassist die met zijn ene hand nog z’n snaren afragt, en met z’n andere hand op een bekken staat te slaan, BAAS. Rise Against, meh. Geen liefhebber van deze band, ik ben uit het voorste vak gegaan zodat de fans wat ruimte hebben. Heb in het gras onder het genot van een Black An(g)us toegekeken. Florence + The Machine. Het was al vechten om door de poortjes te komen naar de voorvakken, maar wát een show! Jammer genoeg geen Kiss With a Fist of Girl With One Eye, maar gelukkig wel Queen of Peace! Van die gebroken voet had ze gelukkig al lang geen last meer. Hoogtepunt van de hele dag! SBTRKT (hier heb ik weinig mensen over gehoord trouwens), heel erg blij om hem alsnog te zien (kut voetbal vorig jaar). Vette show, vette visuals bij ‘New Dorp.New York’, gewoon een uur lang lekker dansen/spacen. De tent stond eigenlijk niet echt heel erg vol, ik had vooraan nog redelijk wat ruimte. Het beste elektronische wat ik heb gezien tot op de dag van vandaag. Punt. Chemical Brothers. WHY? Ik stond halverwege ’t veld, maar het geluid leek wel van The Hive te komen zo zacht. Saaie set, creepy Visuals, tegenvaller. Ik had wel wat meer verwacht.

Vrijdag: The Last Internationale, supertoffe band met sterke songs + performance. Veel geklaag gehoord van vrienden over hun statement wat betreft de confederale vlag. Maar mij raakte het opzich wel. Deze band staat echt ergens voor! Gitarist + bassist nog ge high-fived. Nice. Gavin James, alleen de laatste nummers gezien zodat we later bij Death Cab een goeie plek zouden hebben. Op het moment dat we tent binnen lopen begint hij met ‘dat ene kutnummer’, waarna de tent leegloopt als het klaar is. Respectloos publiek dus. Enfin, als het gruwel eindelijk klaar is blijkt John Newman opgebouwt te worden (ik had geen smartphone dus was totaal niet op de hoogte van verschuivingen). Opzich wel weer blij dat ik OMAM/Balthazar achter elkaar kon zien. Eerst Damien Marley. Nope. Nope. Nope. Nee, meneer Marley, ik wil niet ‘one more time’ mn handen omhoog gooien. Saaie set, teert alleen op de legacy van zn pa. Gedeelte waar ik stond, was wel helemaal blauw van de gezelligheid, nice. Of Monsters and Men, persoonlijk groot fan van deze band, maar speelde vooral nieuw materiaal. Op zich wel prima, ook wel blij dat ze Lakehouse speelde! Balthazar, super strakke show, enorm genoten. Wel jammer dat ze halverwege al ‘Blood Like Wine’ inzette, dat nummer is eigenlijk de beste afsluiter! Mumford & Sons, ze hadden een fan verloren met hun derde album, maar omdat ik toch al bij OMAM/Balthazar vooraan stond bleef ik maar gewoon vooraan staan bij Mumford, en mijn god wat een fijne show! Ik ben weer van ze gaan houden. Strakke show, enorm fijn publiek. Onverwacht hoogtepunt! Ohja, ik heb Pharell simpelweg geweigerd te zien. Doei. Op de camping kosteloos geamuseerd om mijn klagende vrienden “Hij zei gewoon Brussels!”.

Zaterdag: FIDLAR maakte hun verwachtingen waar. Heerlijk surfpunk, nog een pilsje gegooid bij ‘Cheap Beer’, gedanst op ‘Max can’t surf’. Beste opener van het festival imo. Royal Blood (opnieuw) was wel tof, maar ik ben nu wel de magie van de eerste keer kwijt, well shit. Hozier, tof, meer niet. The War on Drugs, YES! Wat een bazenband, al had ik ze liever in The Barn gezien. Main is te groot. Noel Gallagher’s HFB, wat een held! Waar ik me wel enorm aan heb geergerd is hun roadie die het bij elk nummer voor elkaar kreeg om nog bij de laatste noten al op het podium te wandelen met een nieuwe gitaar. Come on! Het nummer is nog niet eens klaar. Tha, het hoogtepunt was dan nog steeds Don’t Look Back in Anger, sorry Noel. Doorgesprint naar The Barn voor drie laatste nummers Angus & Julia Stone, gelukkig nog ‘A Heartbreak’ gehoord. Damien Rice, beste optreden van m’n leven. Punt. Ik had hem nog nooit gezien, en hij overdondert vriend en vijand, en overstijgt de kut-term singer/songwriter. Enorm talent, wat vooral bij laatste nummer ‘It Takes a Lot To Know a Man’. Fucking epische afsluiter, ik heb nog vijf minuten na einde hiervan in volledige verbazing rondgelopen. The Prodigy, fuck you. Just fuck you. Ik ben uit pure ellende maar gaan dansen, zodat je niet helemaal door hebt hoe kut ze eigenlijk wel niet zijn. “Where my warriors at?” Doei.

Zondag: The Van Jets, een maand daarvoor nog voor tien man zien spelen op Sniester in Den Haag, nu voor 5000, wat een verschil! Vette show! ‘The Future’ en ‘Two Tides of Ice’ waren echt nice! Catfish and The Bottlemen, als je voorbij de hysterische fangirls kijkt, is dit een best coole band. Ik ken dan wel alles uit m’n kop, maar deze band is eigenlijk niks nieuws. Circa Waves, fucking blij dat ze kwamen! Toffe show, net als CatB niets niews, maar het was in de tent wel lekker ‘Take off your shirt-weather’. Counting Crows, hahahahahaha wat een grap. The Script, “Welcome to The Script Family!”, Ok. Doei. Kutband. Mijn enige gedachte tijdens die show was “heeft die kerel nou serieus lippenstift op?”. Ook kregen we tijdens de show een beker met frietsaus naar ons gegooid. The fuck? Kasabian. Cool cool. Strak, enorm dansbaar (EEZ-EH!!), maar gvd, fuck you saaie kut Muse-fans! Ik ben ook redelijk hardcore Muse-fan, maar waardeer op zn minst wel dat Kasabian voor me staat te spelen, want ze waren episch. Muse, ja, vet! Enorm verast door de aanwezigheid van ‘Uno’, ‘Micro Cuts’ en ‘Citizen Erased’. Voor de rest was het allemaal wat voorspelbaar. Wat ‘Supermassive Black Hole’ nog steeds op de set doet is me wel een raadsel, daar vind ik dan weer helemaal niks aan. Kunnen ze beter vervangen imo. Vervolgens lachend de kampvuurtjes gezien. Gelukkig zag ik een brandblussende gast die er zelf het grootste plezier in had om ze te blussen. Het touwtje springen met honderd vliegende flesjes was ook wel lachen. Om half zes toch maar besloten te gaan slapen.

Conclusie: Wat iedereen liep te klagen op de lineup snap ik niet, vier enorm toffe dagen gehad, me geen moment verveeld (oke bij Counting Crows/The Script wel). Sfeer was veel beter dan 2014 (zou het door het voetbal komen XD), echt heel goed publiek dit jaar. The Hive, get your shit together man. Enorme chaos om eindelijk je tent op te kunnen zetten. Ook waren de croissantje opeens duurder geworden, in 2014 kreeg je voor één bon tenminste nog twee croissants, nu nog maar één. North West Walls was wel veel vooruit gegaan, al hoef ik al die sloeries bij House of The Bull niet te zien. Volgend jaar ben ik er vrees ik niet meer bij, tenzij de Peppers komen. Volgend jaar staat Green Man Festival gepland.

Einde bericht

Klomppop 10 11 12 13 14 15 16 17 18 / Vestrock 14 15 16 17 18 / Rock Werchter 14 15 / Paaspop 16 17 18 / Lowlands 17 18 / Crammerock 17 18 / Weitjerock 17 18 / Down The Rabbit Hole 18 / TW Classic 18

0

Dennis1808

Dit was dus Damien Rice z’n laatste nummer. Ergens halverwege begint de totale onderdompeling in zijn genialiteit.

Klomppop 10 11 12 13 14 15 16 17 18 / Vestrock 14 15 16 17 18 / Rock Werchter 14 15 / Paaspop 16 17 18 / Lowlands 17 18 / Crammerock 17 18 / Weitjerock 17 18 / Down The Rabbit Hole 18 / TW Classic 18

0

neontiger8
    Festileaks Redactie

jajajajajajaj Damien Rice heb ik op Primavera zitten kijken. Die staat nu bovenaan mn lijstje om nog eens te zien.

Tof verslag Dennis!! Wel een vraagje, Heb je Death Cab nu gezien of geskipt?

0

Dennis1808

jajajajajajaj Damien Rice heb ik op Primavera zitten kijken. Die staat nu bovenaan mn lijstje om nog eens te zien.

Thanks! Death Cab heb ik helaas gemist, ik wou toch iets te graag een goeie plek bij OMAM, ik heb er nu wel spijt van, sinds ik de setlist van Death Cab zag.

0

neontiger8
    Festileaks Redactie

Thanks! Death Cab heb ik helaas gemist, ik wou toch iets te graag een goeie plek bij OMAM, ik heb er nu wel spijt van, sinds ik de setlist van Death Cab zag.

Zonde zeg, maar Of Monsters And Men zag er ook best tof uit op de stream. Niet echt mijn bandje maar luistert lekker weg 🙂

0

Wessel

Damien Rice, beste optreden van m’n leven. Punt. Ik had hem nog nooit gezien, en hij overdondert vriend en vijand, en overstijgt de kut-term singer/songwriter. Enorm talent, wat vooral bij laatste nummer ‘It Takes a Lot To Know a Man’. Fucking epische afsluiter, ik heb nog vijf minuten na einde hiervan in volledige verbazing rondgelopen. The Prodigy, fuck you. Just fuck you. Ik ben uit pure ellende maar gaan dansen, zodat je niet helemaal door hebt hoe kut ze eigenlijk wel niet zijn. “Where my warriors at?” Doei.

Ik heb dezelfde zaterdag avond gehad zoals jou zo te lezen 🙂

Waarom zo graag Green Man volgend jaar, heb het ooit voorbij zien komen. Maar wat maakt het een must go festival? of ben je volgend jaar in de buurt rond die tijd?

// Lowlands 16-17-18 // Down The Rabbit Hole 18 // Woo-Hah 17-18 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

0

Dennis1808

Ik heb dezelfde zaterdag avond gehad zoals jou zo te lezen

Ah mooi! Ja het was echt amazeballs!

Waarom zo graag Green Man volgend jaar, heb het ooit voorbij zien komen. Maar wat maakt het een must go festival? of ben je volgend jaar in de buurt rond die tijd?

Nouja, ik ontdekte dit festival ´per ongeluk´, toen ben ik uit gaan zoeken wat er op voorgaande edities speelde, en de aftermovies gaan kijken. Ik was meteen verkocht! Dus ja, ik wil gewoon graag de sfeer proeven daar!

0
21 berichten aan het bekijken - 5351 tot 5371 (van in totaal 5371)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.