DE Rock am Ring / Rock im Park 2020 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Rock-am-Ring.jpg


[SIZE= xx-large]Rock am Ring / Rock im Park 2020 - Nieuws en geruchten[/SIZE]

Datum: vrijdag 5 juni t/m zondag 7 juni 2020
Locatie: Nürburgring/Eifel en Zeppelinfeld Nürnberg
Genres: Rock, Alternatief, Pop, Elektronisch, Dance, Indie, Folk, Soul

Alle info over line-up & kaartverkoop: http://www.rock-am-ring.com/ en http://www.rock-im-park.com/
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Nog geen actie hier met de nieuwe bevestigingsronde?

Ik was voornemens om dit jaar niet te gaan, maar met deze aankondigingen kruipt het bloed toch waar ik niet gaan kan. Even een kopie van het Graspop forum voor mijn artiesten waar ik blij van word:
– SOAD, de headliner voor mij komend jaar!
– Green Day en Volbeat vermakelijke headliners, 1,5 uur beetje meezingen. Zullen niet in mijn top 3 van het jaar eindigen maar prima festivalvermaak
– Korn, deze jeugdliefde nog nooit gzien.
– Powerwolf, simpelweg fan van deze band.
– Disturbed vond ik op Graspop erg sterk, mag best nog een keer.
– Billy Talent en Deftones werken altijd op een festival.
– Weezer, ook nog nooit gezien.
– Motionless in White, verse ontdekking van mij.
– Heaven Shall Burn en August Burn Red voor wat harder werk.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Leuke eerste namen inderdaad. SOAD een geweldige headliner. Volbeat en Green Day heerlijk meezingen. Korn idem nog nooit gezien. Weezer geweldige band. The offspring is altijd lachen. Of Mice & Men en Deftones nog nooit gezien en wel benieuwd naar.

Dit trekt me in ieder geval al meer dan de Hella Mega tour in Groningen.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Mooie lading eerste namen! Ik was eigenlijk niet van plan naar Duitsland te gaan, maar dit trekt me toch wel heel erg..
Green day en soad zijn 2 bands die ik echt nog wel een keer wil zien, en Volbeat, Korn, Disturbed, Billy Talent, Powerwolf en Weezer vind ik allen erg goed! Dus eigenlijk nu al waard om een kaartje te kopen. Hoeveel namen zullen er nog bij komem denken jullie?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Mooie lading eerste namen! Ik was eigenlijk niet van plan naar Duitsland te gaan, maar dit trekt me toch wel heel erg..
Green day en soad zijn 2 bands die ik echt nog wel een keer wil zien, en Volbeat, Korn, Disturbed, Billy Talent, Powerwolf en Weezer vind ik allen erg goed! Dus eigenlijk nu al waard om een kaartje te kopen. Hoeveel namen zullen er nog bij komem denken jullie?

Als ik dit zo vergelijk met de poster van vorig jaar zitten we ongeveer op een kwart van de namen. Dus dit beloofd wat! Zoals je zegt is het nu al de moeite waard om te gaan eigenlijk. Ik ben al bezig met medestanders verzamelen, wil hier graag heen.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Mijn vrienden vonden het het ook al waard, dus wij hebben kaartjes gehaald! Wel slim met die early bird korting, heeft ons toch overgehaald om ze nu alvast te kopen
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Mijn vrienden vonden het het ook al waard, dus wij hebben kaartjes gehaald! Wel slim met die early bird korting, heeft ons toch overgehaald om ze nu alvast te kopen

Enig idee wanneer die actie op houdt?
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Volgens mij is er een bepaald aantal kaarten voor vrijgegeven en zodra die op zijn worden ze duurder. Zouden al bijna uitverkocht zijn.
Dat is iig wat ik hier uit opmaak:

'Die Frühbuchertickets sind bereits nahezu ausverkauft. Sobald das limitierte Kontingent erschöpft ist, erhöht sich der Ticketpreis in der zweiten Preisstufe.'
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken