Reclame

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.571
575
Sinds een tijdje wordt dit forum steeds meer een grote reclame zuil, beetje zonde.
Maar goed, zal wel leuk voor de portemonee zijn.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.380
531
Dit had je beter bij 'Forum' kunnen zetten, maar goed: je kunt adblock gebruiken dan heb je nergens last van.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
tja dat heb je nou eenmaal als er veel mensen ergens te vinden zijn.
waar ik me meer aan irriteer zijn de plekken van de reclame, vaak onder de eerste post en dan denk ik dat er voor de rest niet meer gereageerd is.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Graag reageer ik hierop namens Festileaks. Ik begrijp jullie reactie erg goed. We zitten op dit moment in een trial and error fase waarin we vanzelfsprekend bekijken wat rendeert, maar dat zoveel mogelijk zonder onze vaste lezers te storen. Uiteindelijk proberen we een gulden middenweg te vinden.

Let wel; waarom doen we dit? Enkel en alleen om enig budget te creëren dat direct weer in de website en het forum gestoken kan worden. Achter de schermen spelen enkele interessante zaken die jullie ongetwijfeld zullen bekoren. Daarom doe ik een beroep op jullie begrip, in de wetenschap dat jullie uiteindelijk blij zullen zijn met het gevolg van de soms vervelende advertenties.

 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
helemaal perfect om zoiets te horen en dat er ook goed naar dit forum gekeken wordt voor verandering :D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken