Rammstein

Dit onderwerp bevat 133 reacties, heeft 32 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  sledgehammer 1 week, 2 dagen geleden.

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 134)
  • Auteur

erik90

gelukkig in de voorvoorverkoop al tickets kunnen kopen het lijkt nu echt drama. ik zag net wel toen ik via de duitse versie binnen kwam dat de staanplaatsen op zijn :O

markvv

Ik zit ondertussen met mijn GSM bijna einde wachtrij.

MAAR: ik log in op mijn collega haar computer en werkelijk, zonder wachtrij, meteen bij ticket selectie. WTF is dit zeg. Wat een belachelijk systeem is dat.

Dit dus, eerste bestelling duurde half uur. Nadat ik die had geplaatst wilde collegas ook. Gewoon meteen er door en betalen

Timmetje

Mijn vriendin heeft 2 kaarten gekocht en kwam weer op de ticketpagina. Daar staat nu bij staanplaatsen ”niet beschikbaar”.

superginger

drie zitplaatsen zijn dan eindelijk binnen!

Paaspop: 2014 / pukkelpop: 2015 - 2017 / pinkpop: 2016 / rock werchter: 2017 / Down the rabbit hole: 2018

bcmrmaybe

Staan uitverkocht

Oh, Harvey, Harvey
    Harvey the Wonder Hamster
    He doesn't bite and he doesn't squeal
    He just runs around on his hamster wheel
    Harvey, Harvey
    Harvey the Wonder Hamster
    Hey, Harvey!

Timmetje

En waar er bij mijn vriendin bij staanplaatsen nu ”niet beschikbaar” staat, sta ik nog steeds in de wachtrij voor staanplaatsen.
    Weirdddd.

Rock Torhout

Denk dat de staanplaatsen goed geschoven zijn ondertussen, ik moest 10 keer refreshen voor ik uiteindelijk op 3 plaatsen kwam. Voortdurend de melding dat er geen 2 plaatsen in dezelfde blok naast elkaar konden gekozen worden (geen idee waar dat van komt gezien ik staanplaatsen kies, maar ik denk dat het systeem kijkt wat er nog vrij is).

PKP: '02 - '03 - '04 - '05 - '06 - '07 - '08 - '13 - '15 | MSQ: '11 | RW: '10 - '12 - '14 - '15 - '16 - '17 | GMM: '18
    Meest memorabele concerten: Nine Inch Nails (Lotto Arena '14) & Tool (Brabanthal '06)

Timmetje

En nu heb ik twee staplaatsen in mijn mandje.

Moniek

Ja ja ja! Als er nog staanplaatsen zijn heel graag. Kom er niet doorheen.

Moniek

En nu heb ik twee staplaatsen in mijn mandje.

Wil je er 1 extra kopen voor mij please?

Timmetje

Je kan helaas geen derde selecteren als je al twee in je mandje hebt 🙁

Moniek

Ah zonde :(. Maar er zijn dus nog wel staanplaatsen begrijp ik? Heb je voor Rotterdam of Brussel gekocht?

Timmetje

Rotterdam. Ik heb ze nog even in mijn mandje. Wij hebben al zitplaatsen.

Mocht er hier iemand met belangstelling zijn voor beide kaarten, in 1 koop, laat het even weten, dan kunnen we dat via een privé linkje op de Swap doen. (komt dan wel Swap kosten bij maar voor de rest voor kostprijs uiteraard)

Zo niet dan gooi ik ze weer de Eventim verkoop in.

Timmetje

De timer is op zijn eind. Ze zijn weer Eventim sale in. Hopelijk vangt één van jullie ze zo op!

De mensen op Ticketswap die nu voor 20 euro meer verkopen zijn iig echte droeftoeters.

Maar voor ons is het iig gelukt en mijn schoonzus is erbij. 😀

jimmywe

Ik ben een meelezer, geen poster, wel al even lid van het forum. Maar heb wel 3 staanplaatsen over voor KBS, omdat ik betere zitplekken heb gevonden. Interesse, PM me gerust.

pretparkfan

Dat Ticketmaster voor zo een groot bedrijf nog steeds vasthoudt aan zo een slecht werkende website, dat begrijp ik niet :p Ging veel makkelijker via Eventim voor mij (al verliep het daar ook niet zonder horten of stoten)

Timmetje

Na Eventim vandaag nodig te hebben gehad zeur ik nooit meer op Ticketmaster. Ticketmaster is slecht maar Eventim is WAARDELOOS

superginger

Kuip is uitverkocht

Paaspop: 2014 / pukkelpop: 2015 - 2017 / pinkpop: 2016 / rock werchter: 2017 / Down the rabbit hole: 2018

pretparkfan

Na Eventim vandaag nodig te hebben gehad zeur ik nooit meer op Ticketmaster. Ticketmaster is slecht maar Eventim is WAARDELOOS

Gek, bij mij net omgekeerd. :p

Maurice van de M

Dat Ticketmaster voor zo een groot bedrijf nog steeds vasthoudt aan zo een slecht werkende website, dat begrijp ik niet :p Ging veel makkelijker via Eventim voor mij (al verliep het daar ook niet zonder horten of stoten)

Niet zonder horten of stoten? Je moet de sociale meda eens raadplegen. Wat een afgang was dit.
    Gelukig maandag al kaartjes gescoord.

Timmetje

Gek, bij mij net omgekeerd. :p

Niet werkende CAPTCHA codes, wachtrijen op wachtrijen, niet voor meerdere rangen kunnen kiezen en onduidelijke uitleg.
    Ticketmaster geeft op z’n minst altijd nog tips van tevoren en die wachtrij die is iig nog logisch.

HollandiaFCB

Wat een drama.. als iemand 1 over heeft houd ik me aanbevolen

LL: 2011
    PP: 2012, 2016
    RW: 2015, 2017

Joslittel

Dit was inderdaad ronduit k*t. Geen kaartjes hier helaas.

Rock Werchter 16-17-18 / Pukkelpop 13-14-15-17 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Rock am Ring 14-19 / Graspop 17-18-19 / Fortarock 18

pretparkfan

Niet zonder horten of stoten? Je moet de sociale meda eens raadplegen. Wat een afgang was dit.
    Gelukig maandag al kaartjes gescoord.

Tja, bij mij liep het volledig mis met Ticketmaster op élk vlak en bij Eventim ging het redelijk vlot. Ik zal gewoon geluk gehad hebben zeker? (voor de show in Koning Boudewijnstadion overigens 😉 )

Benjamin

Ik vond het ook echt waardeloos via Eventim, 3 apparaten vanaf stipt 10 uur en overal telkens opnieuw Captcha, dan weer opnieuw proberen werd er helemaal gek van.
    Vraag aan een collega of ze het ook 1x wil proberen zo rond 10:20 en komt er in 1x door. Dus nu 3 zitplaatsen binnen , dus ga niet verder klagen. Maar dat slaat natuurlijk nergens op, je word dus volledig willekeurig door gezet.

Muziek en ritme vinden hun weg tot in de geheime plaatsen van de ziel.

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 134)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.