Rammstein

25 berichten aan het bekijken - 351 tot 375 (van in totaal 403)
  • Auteur
    Popijn
    Bijdrager

Voor de Rammstein fans. Er zijn sterke geruchten dat Till Lindemann met zijn soloproject Lindemann een kleine Europese tour gaat doen in januari. Album verschijnt in november.

concertarchives.org/pepijn

0
    wenteldave
    Bijdrager

Voor de Rammstein fans. Er zijn sterke geruchten dat Till Lindemann met zijn soloproject Lindemann een kleine Europese tour gaat doen in januari. Album verschijnt in november.

Groot fan van Rammstein, maar de soloprojecten kunnen me echt een heel stuk minder bekoren. Misschien ga ik wel even kijken, hoor, als de ticketprijs gunstig is, en als ie Nederland überhaupt aandoet.

"Ein Mensch bleibt immer ein Mensch und wahrscheinlich bleibt ein Schwein immer ein Schwein."
    Concertgeschiedenis

0
    bcmrmaybe
    Bijdrager

Groot fan van Rammstein, maar de soloprojecten kunnen me echt een heel stuk minder bekoren. Misschien ga ik wel even kijken, hoor, als de ticketprijs gunstig is, en als ie Nederland überhaupt aandoet.

De nieuwe single van Lindemann klinkt wel goed maar idd het ligt mij ook minder dan Rammstein. Tour zal waarschijnlijk Duitsland en Oostblok worden. Ziggo is te groot, Afas is te klein. Locatie wordt lastig.

Wenn das Blut die Tinte küsst
    Wenn der Schmerz das Fleisch umarmt
    Ich zeige meine Haut
    Bilder, die mir so vertraut
    Aus der Nadel blaue Flut
    In den Poren kocht das Blut

0
    Indiaantje89
    Bijdrager

Tsja kunnen ze die kwijt in een venue ala 013? Dan zou het me wel wat lijken.Al hoewel dat laatste album solo van hem echt tenenkrommend slecht was.

0
    wenteldave
    Bijdrager

Ik kan zijn populariteit als solo-artiest niet goed inschatten. Weet niet in wat voor zaal ik ‘m neer zou zetten. Misschien Tivoli Vredenburg of inderdaad Poppodium 013.

"Ein Mensch bleibt immer ein Mensch und wahrscheinlich bleibt ein Schwein immer ein Schwein."
    Concertgeschiedenis

0
    Popijn
    Bijdrager

Is inderdaad lang niet zo goed als Rammstein, maar het heeft wel wat leuks imo. Zolang je het maar niet té serieus neemt.
    Ik ben eigenlijk bang dat het een relatief kleine zaal wordt (Melkweg of Tivoli, misschien 013) en dat de ticketprijs daardoor vrij hoog zal liggen.
    Vorig jaar hebben ze ook een kleine tour gedaan door Rusland, Kazachstan en Oekraïne, dat waren ook zalen à la Melkweg..

0
    bcmrmaybe
    Bijdrager

Ik verwacht ze in ieder geval wel in 2021 op Pinkpop en RW

Ich zeige meine Haut
    Aus der Nadel blaue Flut

0
    wenteldave
    Bijdrager

Iemand die z’n best voor deze arme jongen wil doen? Totaal niet in de gelegenheid om te luisteren, jammer genoeg.
    https://kink.nl/rammstein

Concertgeschiedenis

0
    wenteldave
    Bijdrager

Het net nieuwe “Knebel” van het soloproject van Lindemann is wel een ontzettend goed nummer, naar mijn mening. Ook prachtig hoe hij die aal, of wat het ook mag zijn, opeet. Zou me niks verbazen als hij dat echt heeft gedaan.

Concertgeschiedenis

0
    bcmrmaybe
    Bijdrager

Geen Lindemann in Nederland…had het ook niet echt verwacht.

Ich zeige meine Haut
    Aus der Nadel blaue Flut

0
    wenteldave
    Bijdrager

Maar wel spijtig.
    Al hoewel, ze komen naar Zürich, toch? Dat is gewoon Friesland, zo uit mijn hoofd.

Tour stond overigens al een tijdje op z’n site.

Concertgeschiedenis

1+
    T. Roses
    Bijdrager

Berichtje op de FB pagina van Rammstein: We are very pleased to announce that Duo Jatekok will once again be joining the Rammstein European Stadium Tour as a special guest!

1+
    Popijn
    Bijdrager

Vanochtend kaartje gescoord voor de Lindemann show in Parijs op 21 februari! Vanwege een venue upgrade kwamen er extra kaarten vrij.
    Concert zelf nog best prijzig: € 55… Verder goedkoop gehouden met Flixbus € 38 retour en een eenvoudig hostel van € 25 p.p.p.n.
    Voor een kleine € 150 een weekendje Parijs incl Lindemann concert, topdeal

1+
    wenteldave
    Bijdrager

Vanochtend kaartje gescoord voor de Lindemann show in Parijs op 21 februari! Vanwege een venue upgrade kwamen er extra kaarten vrij.
    Concert zelf nog best prijzig: € 55… Verder goedkoop gehouden met Flixbus € 38 retour en een eenvoudig hostel van € 25 p.p.p.n.
    Voor een kleine € 150 een weekendje Parijs incl Lindemann concert, topdeal

Zo. Echt een grote fan dus. Wel een toffe nieuw album, dus die show moet helemaal goedkomen. Zag dat het nu in l’Olympia is. Toch tweeduizend man.
    Kaarten zijn inderdaad best prijzig, maar ze weten ook wel dat ze dat kunnen vragen, aangezien er toch wel gekken, zoals jij, zijn die dat betalen. Ik vind het jammer dat ze niet naar Nederland kwamen, anders had ik het ook wel neergelegd.

Concertgeschiedenis

1+
    Joe
    Bijdrager

2000 man? Das best kleine zaal dan.

Is die solo dan niet populairder dan dat?
    Zou dan niet misstaan in de AB in dat geval.

0
    wenteldave
    Bijdrager

2000 man? Das best kleine zaal dan.

Is die solo dan niet populairder dan dat?
    Zou dan niet misstaan in de AB in dat geval.

In Leipzig spelen ze bijvoorbeeld voor 3600 (staande) bezoekers. Dat valt ook nog mee. Ik geloof dat Till er ook meer plezier uithaalt, als hij in zulke kleinere zaaltjes staat dan in arena’s. Dat baseer ik dan op de video’s van deze shows die ik heb gezien.

Concertgeschiedenis

0
    Popijn
    Bijdrager

Jammer ja dat ze niet naar Nederland komen.
    Ik denk dat ze inderdaad best in grotere zalen hadden kunnen staan, maar dat dit een bewuste keuze is geweest, wat Wenteldave zegt. Vrijwel alle shows à € 55 waren in een zucht en scheet uitverkocht.

0
    bcmrmaybe
    Bijdrager

De Amerikaanse data komen er ook aan. Erg benieuwd wat er voor 2021 op de planning staat. Duimen voor Pinkpop

Ich zeige meine Haut
    Aus der Nadel blaue Flut

0
    wenteldave
    Bijdrager

De Amerikaanse data komen er ook aan. Erg benieuwd wat er voor 2021 op de planning staat. Duimen voor Pinkpop

Toch apart dat ze maar zes staten (of iets dergelijks) aandoen.

Concertgeschiedenis

0
    bcmrmaybe
    Bijdrager

Europa en Rusland is een grotere markt. Qua reizen etc lijkt het me ook best wel intensief. Kan zijn dat ze meerdere concerten doen per staat/venue. Die Amerikanen reizen gerust van Georgia/Florida naar Texas. En dat is best wel een takke-eind

Ich zeige meine Haut
    Aus der Nadel blaue Flut

0
    wenteldave
    Bijdrager

Europa en Rusland is een grotere markt. Qua reizen etc lijkt het me ook best wel intensief. Kan zijn dat ze meerdere concerten doen per staat/venue. Die Amerikanen reizen gerust van Georgia/Florida naar Texas. En dat is best wel een takke-eind

Begrijp ik, maar die shows verkopen veelal uit, ook in de Verenigde Staten. Ik zou het persoonlijk raar vinden als ze meerdere shows in dezelfde staat doen, maar het kan natuurlijk altijd.
    Dat takke-eind is nog bijzonder zacht uitgedrukt, maar vliegtuigen helpen al gauw om die afstand te overbruggen.

Concertgeschiedenis

0
    wenteldave
    Bijdrager

Amerikaanse data zijn ook bekend, aan het eind van het festivalseizoen:
    AUG 20 Montreal – Parc Jean-Drapeau
    AUG 23 Philadelphia – Lincoln Financial Field
    AUG 27 Washington, D.C. – Fedex Field
    AUG 30 Minneapolis – U.S. Bank Stadium
    SEP 03 Chicago – Soldier Field
    SEP 06 Foxborough – Gillette Stadium
    SEP 10 East Rutherford – Metlife Stadium
    SEP 16 San Antonio – Alamodome
    SEP 19 Los Angeles – L.A. Memorial Coliseum
    SEP 27 Mexico City – Foro Sol

Concertgeschiedenis

1+
    jaydee76
    Bijdrager

Echt verrassend is dit natuurlijk niet, zeker na het vervelende nieuws dat Till Lindemann op de intensive care heeft gelegen (een voormalig Olympisch zwemmer nog wel?!), maar jammer is het natuurlijk wel. Van: https://www.podiuminfo.nl/news/48166/Burgemeester-Oostende-Tournee-Rammstein-verplaatst-naar-2021/
    “De krant van West Vlaanderen bericht bij monde van de burgemeester van Oostende dat de tournee van Rammstein wordt verplaatst naar 2021.”

0
    wenteldave
    Bijdrager

Echt verrassend is dit natuurlijk niet, zeker na het vervelende nieuws dat Till Lindemann op de intensive care heeft gelegen (een voormalig Olympisch zwemmer nog wel?!), maar jammer is het natuurlijk wel. Van: https://www.podiuminfo.nl/news/48166/Burgemeester-Oostende-Tournee-Rammstein-verplaatst-naar-2021/
    “De krant van West Vlaanderen bericht bij monde van de burgemeester van Oostende dat de tournee van Rammstein wordt verplaatst naar 2021.”

Ik las het, ja. Verdorie. Wordt mijn eerste keer uitgesteld naar volgend jaar. Begrijpelijk, maar ik baal er natuurlijk stevig van.

Concertgeschiedenis

0
    Joe
    Bijdrager

.

• Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 1 week geleden door Joe.
    0
25 berichten aan het bekijken - 351 tot 375 (van in totaal 403)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.