PT NOS Alive 2016

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Gisteren kaarten besteld! Super veel zin in, belachelijk goeie line up...

Nog meer forum leden die hierheen gaan?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik ben er sterk over aan het nadenken. Als het lukt met school ben ik erbij!

Alles al geregeld? Camping/Hotel?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Alles geregeld ja. Gekozen voor een hotel. Toch een beetje huiverig voor een pop-up tentje bij die temperaturen... :)

Alles bij elkaar net geen € 500 kwijt (dus ticket, hotel en vlucht).
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Alles bij elkaar net geen € 500 kwijt (dus ticket, hotel en vlucht).

Daar kwamen wij ook op uit, loopafstandje vanuit je hotel of zit je dan met een tramticket?


Alles geregeld ja. Gekozen voor een hotel. Toch een beetje huiverig voor een pop-up tentje bij die temperaturen…

Wij zijn de camping nog wel aan het afwegen aangezien het kamperen toch altijd wel weer leuk is, op youtube zie ik ook dat het veel in de schaduw is onder naaldbomen dus prima uit te houden. Alleen die camping is blijkbaar niet bepaald dichtbij dus denk dat het voor ons ook hotel gaat worden mocht het feest doorgaan,
Trouwens echt een zalige line-up inderdaad. Radiohead eindelijk zien, Arcade Fire zien in 2016:eek: en de rest van het affiche is ook geweldig met M83, Tame Impala, Father John Misty, Pixies, Robert Plant, Grimes, Foals, zeker een van de betere line-ups van dit jaar.
Ken je iemand die er eerder is geweest?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Niks is dichtbij hoor... Een hotel dichterbij d an de camping ga je sowieso niet vinden. Hotels zijn überhaupt nog lastig te boeken, er zit al heel veel vol.
Hotel dat wij hebben gekozen zit vlakbij het treinstation voor naar het festival (10 minuutjes) en metrostation voor naar de binnenstad (wijk/station heet Cais do Sodré).

Ja, die line-up is echt ziek. Mag hopen dat er nog een paar mindere namen bijkomen, anders moet ik mezelf nog in tweeën gaan splitsen :)

Ken niemand die er geweest is nee, dus wordt een nieuwe ervaring. Heb wel het forum op efestivals even doorgebladerd, kom je ook hier en daar wel wat waardevolle informatie tegen. Gaat een mooi feestje worden!

edit: op dat forum staat overigens ook dat het een prima camping is, dus denk dat het wel goed zit hoor.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ken niemand die er geweest is nee, dus wordt een nieuwe ervaring. Heb wel het forum op efestivals even doorgebladerd, kom je ook hier en daar wel wat waardevolle informatie tegen. Gaat een mooi feestje worden!

Oh nice, dan ga ik daar eens eventjes kijken.


Niks is dichtbij hoor… Een hotel dichterbij d an de camping ga je sowieso niet vinden. Hotels zijn überhaupt nog lastig te boeken, er zit al heel veel vol.
Hotel dat wij hebben gekozen zit vlakbij het treinstation voor naar het festival (10 minuutjes) en metrostation voor naar de binnenstad (wijk/station heet Cais do Sodré).

Ja inderdaad, wordt sowieso met een trein/tram terug diep in de nacht/vroeg in de ochtend.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik. Ben. Jaloers.
Mezelf maar troosten met het feit dat ik naar Primavera ga…

Overigens, The Last Shadow Puppets en Savages worden (naar zeggen) nog toegevoegd.

Arcade Fire is eigenlijk het enigste wat je mist met je Primavera :p
Dat zouden nog mooie toevoegingen zijn!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Eens! Primavera en NOS Alive zijn toch wel de festivals met de beste line-up (mijn smaak althans). Had LCD en PJ Harvey toch ook graag gezien hoor!

LSP en Savages erbij zou tof zijn ja. Ben nu al bang voor wat ik allemaal moet gaan skippen...
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Zoveel staat er nou toch ook weer niet? Een paar grote namen, maar daar blijft het wel bij.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zoveel staat er nou toch ook weer niet? Een paar grote namen, maar daar blijft het wel bij.

Yep, thats about it. Is volgens mij ook niet het festival dat normaal met kleine namen komt die je nog moet ontdekken. Daarbuiten zijn alle namen die er nu al staan van prima tot uitstekende kwaliteit.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Precies, maar dan zal je dus niet zoveel last van clashes hebben.

Eigenlijk niet, maar omdat de namen vrij goed zijn en je een leuk plekje wil hebben bij Radiohead en Arcade Fire zul je toch wel wat acts moeten laten lopen.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Ik. Ben. Jaloers.
Mezelf maar troosten met het feit dat ik naar Primavera ga…

Overigens, The Last Shadow Puppets en Savages worden (naar zeggen) nog toegevoegd.

Gozert, je ziet Radiohead komende zomer. Ík ben jaloers.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
MRMantel wrote:
Precies, maar dan zal je dus niet zoveel last van clashes hebben.

Eigenlijk niet, maar omdat de namen vrij goed zijn en je een leuk plekje wil hebben bij Radiohead en Arcade Fire zul je toch wel wat acts moeten laten lopen.
Dit. En de affiche heeft tot nu toe een ongekende dichtheid aan artiesten die ik heel graag zou zien. Van de namen die tot nu toe bekend zijn, interesseren alleen TDCC, 1975, Years & Years en José Gonzalez me weinig tot niets. Paus ken ik overigens nog niet.
 
G

Guest

Guest
In 2014 geweest, nu weer. Zin erin.
Slapen in Cascais, maken er onze zomervakantie van.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
In 2014 geweest, nu weer. Zin erin.
Slapen in Cascais, maken er onze zomervakantie van.

Nice, goed bevallen dus?
Nog enige tips of misschien een verhaaltje over je bevindingen van vorig jaar? Welkom trouwens ;)
 
G

Guest

Guest
Was 2 jaar geleden, met o.a. MGMT, Foster the People, Black Keys, War on Drugs.
Hoofdpodium heeft ruim bereik, kon veraf ook goed meegenieten. Dan nog een dancrpodium en daarna een ruime tent, Heineken stage toen. Ook nog een klein podium voor lokale bands, zeker leuk om even te kijken.
Heerlijk eten, lekkere drankjes, niet duur. Leuke gadgets ook bij de ingang.
 
G

Guest

Guest
En tips: je hoeft je bandje voor 3 dagen niet meteen te halen, kan erg druk zijn.
Ga op tijd naar de wc, want na een optreden is er een onzettende rij en bottleneck.
Kijk uit voor bezopen Britten die over hun nek gaan, ook als je daarna in de tram / trein zit ;-)
Wij hebben een combi-kaart met trein naar Cascais.
 

Jorrit Veestraeten

Nieuw lid
11 feb 2016
3
0
Ik ben ook aan het overwegen om te gaan. De camping zie ik persoonlijk niet zo echt zitten.. Rijden er voldoende trams/metro's 's nachts om ergens een hotel of appartementje te huren in de buurt van een station? Of wat raden jullie aan?
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
Je kan toch perfect vanaf het centrum met de trein gaan? Die dikke gele lijn op google maps aan de kust :)

Zijn er tickets met trein incl of wat lees ik hier?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken