Pitch Festival

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Het overige festivalstopic is gesloten, maar om nou een apart topic te maken voor Catch gaat een beetje ver. Dus dan maar op deze manier:

Nieuwe namen voor Catch: Floating Points (live), DāM-FunK (live), Stwo, Weval (live), LA PRIEST, Fatima Yamaha, SG Lewis, Ebbo Kraan, RipTidE, Bob Verhoeven and Pieter Jansen
Beetje jammer, dit lijkt meer de richting van een dertien in een dozijn techno festival op te gaan. Niet eens zo'n boeking als Nils Frahm vroeg op de avond zoals vorig jaar. Hier had meer in gezeten.

 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Ik ben blij met Weval en Floating Points. Samen met Mura Masa, Tourist en Purity Ring genoeg redenen om te gaan
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Floating Points live is absoluut geen technoboeking hoor. Tenminste, als hij net zo'n show doet als op Dimensions. Daar zit gewoon een orkest bij.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Precies, voor mij zijn deze toevoegingen juist reden om wél te gaan na de wat mindere vorige aankondiging. Goede house, uitstekende funk en prima triphop/chillwave. Dam-FunK, Floating Points, Fatima Yamaha, LA Priest en Stwo zijn prima boekingen imo.

Edit:

Hi! My 11 piece band are doing a tour of Europe and a gig in NYC in Oct/Nov! We're finishing the tour with a gig at Islington Assembly Hall, London on the 17th of November. Tix for Islington on general sale this Friday 9am!! Presale tickets available from here now! aldus Floating Points op facebook met ook Catch bij de betreffende data, dus inderdaad geen dj-set. Ik ben erg benieuwd.


 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Precies, voor mij zijn deze toevoegingen juist reden om wél te gaan na de wat mindere vorige aankondiging. Goede house, uitstekende funk en prima triphop/chillwave. Dam-FunK, Floating Points, Fatima Yamaha, LA Priest en Stwo zijn prima boekingen imo.

Yep, deze namen zijn een stuk overtuigender dan de eerste aankondiging. Misschien toch eens overwegen, aangezien de line-up van We Are Electric me enigszins tegenvalt,
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Timetable staat online. Ik kan alles zien alleen had graag Nosaj Thing minder vroeg op de avond gehad
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Die timetable had voor mij wel een heel stuk beter gekund, maar ik snap ook wel ergens dat ze die timetable niet precies op mijn smaken inrichten.
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Wat valt er voor jou tegen dan?

Ik hop van Nosaj Thing, Weval, SG Lewis, Purity Ring, Mura Masa, Tourist en Stwo :). Heel veel zin in. Als het maar past in de Pandora
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Nosaj Thing, Weval, SG Lewis, Purity Ring, Mura Masa, Tourist en Stwo :).

Damn, twee keer géén Floating Points? Weet wat je mist! Arguably de beste live-act van de avond en een unieke dj-set(niet te missen voor soul-, funk-, house- en discoliefhebbers). Ik baal als een stekker dat ik er waarschijnlijk niet bij kan zijn ivm tentamens. Ik ga het nog eens goed overwegen in ieder geval, de timetable is voor mij nagenoeg perfect. Clashes als DaM-FunK/Yakumo en Fatima Yamaha/Tourist voorkom je toch niet: Nosaj Thing - Floating Points Live - Weval - DaM-FunK - LA Priest - Fatima Yamaha - Floating Points DJ Set - Cinnaman & Tom Trago

Voor degenen die niet bekend zijn met de dj-sets van Floating Points
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Kwestie van smaak denk ik toch. Ik had graag de avond afgesloten met Nosaj Thing. Die gast is veels te goed om te openen
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Wat valt er voor jou tegen dan?

Ik hop van Nosaj Thing, Weval, SG Lewis, Purity Ring, Mura Masa, Tourist en Stwo :). Heel veel zin in. Als het maar past in de Pandora

Floating Points en Weval die enigszins overlappen en daarna een stuk waar ik niet per se must-sees heb. Maargoed, dit is meer een luxeprobleem dus ik moet ook niet zeuren, maar ik had eigenlijk verwacht dat ze volledig na elkaar zouden worden gepland.
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Bij mij ook luxe problemen; ). Alleen hoop ik dat het gaat passen in de kleinere zalen want daar komen wel de meeste dingen die ik wil zien
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ja ben benieuwd hoeveel kaarten er eigenlijk worden/zijn verkocht. Op facebook staan 4.7k mensen, maar dat lijkt me zeeer overdreven.
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Facebook aantallen kloppen nooit. Zo gaan er 10.000 mensen naar Disclosure terwijl er nooit zoveel mensen inpassen
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Ronda 2000
Pandora 625
Cloud Nine 400

Vooral de Pandora gaat krap worden denk ik waar daar staan (in ieder geval voor mij) veel dikke namen
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Moet ik dus extra vroeg weg bij Floating Points om Weval te kunnen zien. Lekker dan.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Weval zie je nog wel eens. Deze tour van Floating Points met 11 koppige band waarschijnlijk niet meer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken