Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Pinkpop Forum Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

1,551 bericht aan het bekijken (van in totaal 1,551)
  • Auteur
    zworp4
    Bijdrager

Haha ik heb hem live gezien in Lloret, daar stond hij echt te spacen op het podium en heeft nog geen minuut gezongen door z’n microfoon. Wat ik in mijn vorige bericht al zei, in Lloret tijdens een zuipvakantie geen moeite mee, op een festival wel. Maar goed, andere context op een festival natuurlijk, waarschijnlijk doet hij het daar beter. Laat ik het zo zeggen, hij zou onderaan staan bij m’n prioriteitenlijstje. Boef in Lloret was dan weer wél gewoon prima. Die stond nuchter al z’n hits zelf te zingen, achteraf nog fotootje mee gemaakt haha. 🙂

Heb niet veel met Boef, maar heb wel het idee dat hij zijn carrière professioneel aanpakt, op het podium doet wat er nodig is om zijn publiek (waar ik niet toe behoor) goed te vermaken en niet snel dronken op het podium zou gaan staan.

Ronnie Flex heb ik goede shows van gezien, zowel waarbij hij na afgesproken lengte nog een uur doorging, als een optreden van nog geen kwartier waarbij hij toch de hele zaal inpakte. Maar zijn optredens met Deuxperience heb ik zelf niet veel mee en zal ik ook niet naar gaan kijken als er ook iets anders te zien is.

0
1,551 bericht aan het bekijken (van in totaal 1,551)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.