Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Pinkpop Forum Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

25 berichten aan het bekijken - 676 tot 700 (van in totaal 1,630)
  • Auteur
    wenteldave
    Bijdrager

Het is een godswonder dat er al zoveel namen bekend zijn…

"Ein Mensch bleibt immer ein Mensch und wahrscheinlich bleibt ein Schwein immer ein Schwein."
    Concertgeschiedenis

1+
    DennisvdBr
    Sleutelbeheerder

nog 350 dagen…

en toch, vind ik het vreemd dat er deze week niets nieuws is?
    ook sociaal media stilte sinds vorige week dinsdag.

als er vandaag niets komt, leg ik mijn hoop volledig op maandag!!!

Waarom verwacht je nieuws? Zoals je zegt, het duurt nog 350 dagen. Normaliter komt Pinkpop toch ook pas in oktober?

ik kan niet wachten op maandag.
    hoop op goed nieuws voor Pinkpop!

minstens verwacht “zekerheid” over de tour van Guns N Roses, vandaar
    dus zolang Pinkpop komende uren / komende paar dagen stil blijft tot die aankonding, hoe spannender het gaat worden op dat vlak imo

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 2019
    PP Classic - 2007, 08, 09, 10, 12, 2013 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018, 2019

1+
    emmers met glijmiddel
    Bijdrager

Maar komt Post Malone nou volgend jaar terug? Want het heerschap heeft nu allerlei schedeltattoos en ziet eruit als een white supremacist, en dan kunnen we toch echt niet hebben.

0
    emmers met glijmiddel
    Bijdrager

Over cancellen gesproken; Anthony Kiedis is een zedendeliquent (14 jarige chick geneukt als volwassene per zijn eigen autobiografie), dus schrijf RHCP ook maar af.

1+
    DennisvdBr
    Sleutelbeheerder

Rag N Bone Man er bij voor Werchter. Dan kan ik hem bij Pinkpop ook terug op het “waarschijnlijk wel” lijstje zetten.

Royal Blood en Gorillaz oa daar nieuw.
    Voor Royal Blood zou een passage op Pinkpop wel eens tijd worden. Gorillaz lijkt me best een aannemelijke vervanging van Malone?

PP Classic - 2007, 08, 09, 10, 12, 2013 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018, 2019

0
    Kereltje
    Bijdrager

Gorillaz eerder iets voor DTRH, niet? Die misten dit jaar toch een klepper tussen de headliners.

0
    emmers met glijmiddel
    Bijdrager

Gorillaz eerder iets voor DTRH, niet? Die misten dit jaar toch een klepper tussen de headliners.

Ik zie Gorillaz ook eerder diep in het strakke konijnenhol dan op Pinkpop, gezien dat ze niet dezelfde status als een Post Malone/RHCP/GNR hebben.

Echter hebben de DTRH 2020 headliners al datums voor volgende zomer bekend gemaakt. Dus die zullen eerder opnieuw worden geboekt dan dat Mojo nieuwe headliners regelt, gewoon om in de gratie van artiesten management en boekingskantoren te blijven.

0
    Rolo
    Bijdrager

Morgen verwacht ik wel weer namen. Als Rag’n’bone man en nothing but thieves bij rock werchter worden aangekondigd volgt Pinkpop toch ook snel. En wie weet GnR morgen

1+
    Mike
    Bijdrager

Is Gorillaz na Post Malone geen optie? Marshmallow sluit dan de tent af.

PP: 2010, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020
    BKS: 2018
    Zwarte Cross: 2010, 2014, 2015, 2017

1+
    DennisvdBr
    Sleutelbeheerder

update:

Bevestigd voor Pinkpop 2021 :
    Red Hot Chili Peppers, Twenty One Pilots
    Kensington, Deftones, Frenna Deluxe, Joost, The KIK, Danny Vera, JC Stewart, NONA, Ten Times A Million, Ares, Elle Hollis

Waarschijnlijk wel vanaf affiche 2020 :
    Volbeat, Anderson . Paak, Marshmello, Rag N Bone Man, Crowded House, Keane, Nothing But Thieves, Supergrass, Of Monsters and Men, Frank Carter & The Rattlesnakes, Dermot Kennedy, Inhaler, Sea Girls, Saint PHNX, The Last Internationale, The Pretty Reckless, Mabel, Querbeat, James Arthur, Maisie Peters,

Waarschijnlijk afvallers tov affiche 2020 :
    NL-acts : Floor Jansen, Chef’Special (ivm niet bij de aangekondigde NL-acts 9 juni)

Nog onzeker tov affiche 2020 :
    Guns N Roses, Lost Frequencies, Bishop Briggs, Post Malone, Liam Payne, The Big Moon, Disturbed, Zara Larson, Gojira, The Marcus King Band, Velvet Volume.

Afvallers tov affiche 2020 :
    5 Seconds of Summer (ivm tour VS tijdens Pinkpop)

1+
    Oasiss
    Bijdrager

Gorillaz lijken me trouwens voor zowel Post Malone als Gnr eventueel een prima vervanger.

1+
    Joe
    Bijdrager

Gorillaz lijken me trouwens voor zowel Post Malone als Gnr eventueel een prima vervanger.

Ik kan me niet inbeelden dat er veel GNR fans zijn die jouw mening delen.

3+
    wenteldave
    Bijdrager

Hier zit er een. Dan komen we weer terug op de discussie dat je dat eigenlijk niet kan maken tegenover degenen die een dagkaart hebben gekocht.

"Ein Mensch bleibt immer ein Mensch und wahrscheinlich bleibt ein Schwein immer ein Schwein."
    Concertgeschiedenis

1+
    mattman
    Sleutelbeheerder

Die willen natuurlijk RAWKEN. 🙂

1+
    Oasiss
    Bijdrager

Post Malone fans ook niet, lijkt mij. Maar Gorillaz lijkt mij een goede headliner, en beide headliners zijn onzeker lees ik hierboven.

Mijn persoonlijke voorkeur over wie Gorillaz zou moeten vervangen, moge duidelijk zijn ;-).
    Al las ik vandaag ook dat Axl Rose heel fel anti Trump is, dat spreekt dan weer voor hem..

2+
    Oasiss
    Bijdrager

Hier zit er een. Dan komen we weer terug op de discussie dat je dat eigenlijk niet kan maken tegenover degenen die een dagkaart hebben gekocht.

Pinkpop heeft op zich wel duidelijk kenbaar gemaakt geen fuck te geven om de bezoekers.

2+
    wenteldave
    Bijdrager

Pinkpop heeft op zich wel duidelijk kenbaar gemaakt geen fuck te geven om de bezoekers.

Touché.

Concertgeschiedenis

1+
    Timmetje
    Bijdrager

Eens. Al zie ik ze eerder naar DTRH gaan.

Het is met de dag raarder dat PP geen woord loslaat over namen. Ze gaan toch niet echt tot het najaar wachten tot de kaartverkoop start tot nieuwe namen?! Doen Werchter en BKS beter.

0
    Indiaantje89
    Bijdrager

Post Malone fans ook niet, lijkt mij. Maar Gorillaz lijkt mij een goede headliner, en beide headliners zijn onzeker lees ik hierboven.

Mijn persoonlijke voorkeur over wie Gorillaz zou moeten vervangen, moge duidelijk zijn ;-).
    Al las ik vandaag ook dat Axl Rose heel fel anti Trump is, dat spreekt dan weer voor hem..

Grappig, ik vond Axl altijd de Donald Trump van de muziek scene.

Doe mij maar Gorillaz aub.

2+
    Joe
    Bijdrager

Ja, ik zie Gorillaz ook graag naar Werchter komen, fantastische show.
    Maar als zou blijken dat zij SOAD zouden vervangen ga ik wel zwaar teleurgesteld zijn.

Ik weet niet hoe pinkpop het geregeld heeft ivm tickets terugbetalen maar veel van die GNR fans gaan dan uiteraard niet meer willen komen.

0
    Joe
    Bijdrager

Die willen natuurlijk RAWKEN. ?

😕 ❓

4+
    Oasiss
    Bijdrager

Grappig, ik vond Axl altijd de Donald Trump van de muziek scene.

Doe mij maar Gorillaz aub.

Dat dacht ik ook, maar heb nu dan toch een keer iets (m.i.) positiefs over de beste man gelezen, mag ook gezegd worden ;-).

0
    mattman
    Sleutelbeheerder

Die willen natuurlijk RAWKEN. ?

? ❓

*rocken

1+
    Timmetje
    Bijdrager

Wat is er eigenlijk met die beloofde GnR aankondiging van gisteren gebeurt?

0
    wenteldave
    Bijdrager

Wat is er eigenlijk met die beloofde GnR aankondiging van gisteren gebeurt?

Die hebben ze stilletjes aan zich voorbij laten gaan.

Concertgeschiedenis

0
25 berichten aan het bekijken - 676 tot 700 (van in totaal 1,630)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.