Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Pinkpop Forum Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 2620 reacties, heeft 186 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Timmetje 5 uur, 47 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 1901 tot 1925 (van in totaal 2621)
  • Auteur

Brian

ik kan dat nr van george ezra echt niet meer horen.
    wat een oorwurm

… oké, maar dan komt hij zeker…

op tour, gotta hit the road, gotta hit the road

😆

Was heel goed op tuckerville dit jaar. Kon het nummer toen al niet meer horen en ging er met lage verwachtingen heen, maar ik was echt positief verrast.

Daniël lohues (skik) staat ook in emmen op dat hello festival. Laatst gezien in Hengelo. Zal een mooie toevoeging zijn voor pinkpop. Goede blues/rock n roll met scheurende gitaarsolo’s. Kan prima in stage 4.

Joslittel

wat een oorwurm

😆

Was heel goed op tuckerville dit jaar. Kon het nummer toen al niet meer horen en ging er met lage verwachtingen heen, maar ik was echt positief verrast.

Daniël lohues (skik) staat ook in emmen op dat hello festival. Laatst gezien in Hengelo. Zal een mooie toevoeging zijn voor pinkpop. Goede blues/rock n roll met scheurende gitaarsolo’s. Kan prima in stage 4.

DeWolff staat daar ook. Dat zou ook een mooie zijn. Hun carrière als broekies van 16 geloof ik gestart op Pinkpop, mooi om ze 10 jaar later terug te laten keren als gerespecteerde live act.

Rock Werchter 16-17-18 / Pukkelpop 13-14-15-17 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Rock am Ring 14-19 / Graspop 17-18-19 / Fortarock 18

brucie

Toch blijf ik hopen op de komst van Metallica! Het zou gewoon perfect kunnen met hun optreden in de Arena.

Rick

wat een oorwurm

😆

Programmeurs van PP kennende zulllen ze Lohues dan wel op main zetten 😉

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 2 dagen geleden door  Rick.

Jesper

Alice In Chains ook op Impact Festival 11 juni, dus kun je al bijna met stift opschrijven voor Pinkpop. Vorig jaar NL volledig overgeslagen. Zal niet nog een keer gebeuren gok ik.

27 mei in 013 Tilburg. Maar wie weet ook een plekje op Pinkpop.

Hier viel mijn oog even op… Waar komt die info vandaan? Ik wacht al een jaar of 10 op een zaalshow van Alice in Chains!

Insider info! 😉
    Wordt ergens volgende week aangekondigd, dus lucky you alvast!

DennisvdBr
    Moderator

Toch blijf ik hopen op de komst van Metallica! Het zou gewoon perfect kunnen met hun optreden in de Arena.

Nee, helaas!

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 2018
    PP Classic - 07, 08, 09, 10, 12, 13 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018

DennisvdBr
    Moderator

Ik vraag me af…
    Wanneer komt de tourdata en album van AC/DC.
    Was dat niet begin 2019.
    Rehearsels waren al begonnen.

Jan heeft er wel een hoge pet van op hè

Timmetje

Nee, helaas!

Waarom niet?

Pjotrm1998

Ik vraag me af…
    Wanneer komt de tourdata en album van AC/DC.
    Was dat niet begin 2019.
    Rehearsels waren al begonnen.

Jan heeft er wel een hoge pet van op hè

Idd ook wat van meegekregen. Wel leuk gevonden met die foto 😂.
    Lijkt me alleen geen Pinkpop kanshebbertje… echt grote stadions moeten die doen. Neemt niet weg dat dat wel meeeeega gaaf zou zijn!!

Pinkpop: '15 '16 II RockWerchter: '17 II Appelpop: '16 II Stonerock: '16

Franzzz

Nee, helaas!

Waarom niet?

Omdat ze dus al in de Arena spelen. Bij artiesten van dit kaliber is het vaak of een festivaltour of een eigen tour. Volgens mij is bij het bekend maken van de tour aangegeven dat ze alleen maar eigen shows spelen.

Timmetje

Pearl Jam stond ook in zowel de Ziggo als op PP. En het is het jubileumjaar. Technisch zou alles mogelijk moeten zijn.

T. Roses

Op hun site staat: European Summer Vacation 2019 Edition!
    We’re returning to Europe in the summer of 2019 for a run of outdoor gigs at stadiums, parks, and even one at a castle!

En op 8 juni staan ze in Dublin. Op 11 juni in de Arena. Dus echt uitgesloten. Ze spelen nooit 2 dagen achter elkaar in deze tour

DennisvdBr
    Moderator

Pearl Jam stond ook in zowel de Ziggo als op PP. En het is het jubileumjaar. Technisch zou alles mogelijk moeten zijn.

Laten we eerlijk stellen dat Pearl Jam een héél grote uitzondering was, zeker binnen de termijn en het aantal concerten.

Zo’n Mumford doet 1 maal Ziggo dikke periode eerder. Hoewel ik daar mijn twijfels over heb, is dat een ander verhaal als Pearl Jam. Rekenen op zo’n scenario kan je vergeten…

Indiaantje89

Het begint echt tijd de worden voor namen… nu zijn we de gekste dingen hier aan het gokken :P.

Processierups

Het begint echt tijd de worden voor namen… nu zijn we de gekste dingen hier aan het gokken :P.

Dat is toch de hele gedachte achter deze site? Als de namen bekend zijn kunnen we nog een keer mopperen dat het programma in de breedte tegenvalt en kan Dennis proberen iedereen te overtuigen dat dat toch echt meevalt. Hooguit dat de invulling van de traditioneel nog ontbrekende 2 of 3 namen (… vallen in praktijk altijd tegen) en enkele uitvallers nog tot wat gokjes leiden, maar dat is het dan wel weer.

Indiaantje89

Dat is toch de hele gedachte achter deze site? Als de namen bekend zijn kunnen we nog een keer mopperen dat het programma in de breedte tegenvalt en kan Dennis proberen iedereen te overtuigen dat dat toch echt meevalt. Hooguit dat de invulling van de traditioneel nog ontbrekende 2 of 3 namen (… vallen in praktijk altijd tegen) en enkele uitvallers nog tot wat gokjes leiden, maar dat is het dan wel weer.

Uiteraard, maar de laatste pagina’s lijkt het even op hol geslagen te zijn met de meeste random gokken ooit :).

Jitse

Rammstein definitief niet.
    25 juni spelen ze in de Kuip

8 juni in Munchen en 12 juni in Dresden

Pinkpop 2016-2018
    Rock Werchter 2014-2015-2016-2017-2018

Timmetje

Ook al in juni? Damnnnn drukke maand

Oasiss

Fijn, ik hoopte en verwachtte ook wel dat zij nog zouden afvallen. Laten we nu dan langzaam maar eens gaan uitkijken naar bevestigingen in plaats van afvallers.

Ciska01

Hoe kom je aan 25 juni? zie het nergens staan

bcmrmaybe

Rammstein kun je voor 2020/2021 voor Pinkpop opschrijven. Nu alleen stadions. Festivals in 2020/2021

@ciska01 Rammstein pagina op fb

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 2 dagen geleden door  bcmrmaybe.

Oh, Harvey, Harvey
    Harvey the Wonder Hamster
    He doesn't bite and he doesn't squeal
    He just runs around on his hamster wheel
    Harvey, Harvey
    Harvey the Wonder Hamster
    Hey, Harvey!

Kevin

BTS trekt vooral volk dat géén festivalpubliek is, namelijk kinderen tussen de 8 en 16 jaar. De fanbase van Bieber is veel breder, heeft tonnen radiohits en iedereen kent hem. Vraag aan een gemiddelde 45-jarige wie of wat BTS is en ik denk dat er velen je vragend aan gaan kijken.

Kravitz leek me nochtans een dikke kanshebber voor die sub/Noord afsluiter-spot. Qua Nederlandse acts moet je denk ik echt niet kijken als je ziet dat ze vorig jaar Miss Montreal of BLOF hebben laten komen die nog op vele andere plaatsen stonden dan zijn boekingen als Golden Earring of Kensington voor mij echt nog niet afgeschreven.

Wat vinden we van deze topline? 🙂
    Mumford & Sons – Eminem – Fleetwood Mac – Coldplay
    Kensington – Volbeat – Within Temptation – Bastille – Sam Smith – Lana Del Rey
    The 1975 – Golden Earring – Slash Ft. Myles Kennedy – Bring Me The Horizon
    Christine & The Queens – Weezer – The Streets – Hozier – MØ – George Ezra – Douwe Bob

Waar mag ik tekenen? Zit genoeg potentie in!

Jitse

Hoe kom je aan 25 juni? zie het nergens staan

Zie de volgende link, van de Rammstein site: https://www.rammstein.de/en/rammstein-europe-stadium-tour-2019/

Pinkpop 2016-2018
    Rock Werchter 2014-2015-2016-2017-2018

Richard Kuiter

Golden Earring staat ook op voorheen Retropop samen met Kravitz.. kans ruim aanwezig dat ze ook op Pinkpop zullen staan

Jasper

Echt waarom valt dit topic om de pagina in herhaling met precies hetzelfde nieuws dat al een of twee pagina’s ervoor ontkracht is.

En mbt Mumford, denk echt niet dat die op Pinkpop staan. Maand ervoor nog in Ziggo. Er is een reden dat die band geen Belgische zaalshow doet (Werchter dus), terwijl ze aangaven gek te zijn op België. Gezien het feit dat ze hier in Nederland wel gewoon in een zaal staan, kun je die volgens mij echt wel afschrijven voor Pinkpop (het is geen Pearl Jam eh).

Inclusief "muziekpuriteins pielemuisje".
    Pinkpop: 2015, Best Kept Secret: 2015, 2016, 2017, 2018, Dynamo Metal Fest: 2017, Lowlands: 2018, Down the Rabbit Hole: 2018, Sziget: 2017, Zwarte Cross: 2015

25 berichten aan het bekijken - 1901 tot 1925 (van in totaal 2621)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.