Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Pinkpop Forum Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 2620 reacties, heeft 186 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Timmetje 4 uur, 37 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 1776 tot 1800 (van in totaal 2621)
  • Auteur

Ciska01

Rond 18:00 vanavond word er meer info van rammstein verwacht.

EddieVerder

Alice In Chains ook op Impact Festival 11 juni, dus kun je al bijna met stift opschrijven voor Pinkpop. Vorig jaar NL volledig overgeslagen. Zal niet nog een keer gebeuren gok ik.

eloelo

Rammstein zie ik wel de Kuip én Ziggo doen trouwens.

Bram

Ben benieuwd of Rammstein de eerste naam van Pinkpop wordt. Of zou Pinkpop zich echt stil houden tot aan de perspresentatie?

Timmetje

Dat zou marketingtechnisch echt belabberd zijn. Ze zijn nu al laat.

bcmrmaybe

Mwoah dat valt wel mee…eerste namen de laatste jaren waren eind oktober, begin en half november maar ze gaan niet tot de Presentatie wachten.

Oh, Harvey, Harvey
    Harvey the Wonder Hamster
    He doesn't bite and he doesn't squeal
    He just runs around on his hamster wheel
    Harvey, Harvey
    Hey, Harvey!

Timmetje

In vergelijking met hun concurrentie zijn ze laat.

Joslittel

Mwoah dat valt wel mee…eerste namen de laatste jaren waren eind oktober, begin en half november maar ze gaan niet tot de Presentatie wachten.

Maar volgens mij waren vorig jaar alle festivals ook wat later met hun namen. Er is nu al veel aangekondigd, oa Werchter met 6 namen, Graspop met 43.

Rock Werchter 16-17-18 / Pukkelpop 13-14-15-17 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Rock am Ring 14-19 / Graspop 17-18-19 / Fortarock 18

Timmetje

Vorig jaar liep inderdaad iedereen wat achter. Nu is vooral Pinkpop erg laat.

Zelfs de site is nog helemaal Pinkpop 2018.

remko

Ik zou vooral het tijdstip (18:00u) vreemd vinden. Bij mijn weten zijn de headliners altijd overdag aangekondigd tijdens kantooruren

gguuss

Het lijkt me sowieso raar als Pinkpop niet zelf met een aankondiging komt na zo’n lange radiostilte.
    Dat straks Rammstein even zegt. ‘we staan op PP’.

Rock Werchter 11 - 13 - 14 - 15 | Pukkelpop 13 - 14 | Sziget 15 | Lowlands 16 - 17 - 18 | Down the Rabbit Hole 16 - 17 -18 | Colours of Ostrava 17 | Best Kept Secret 18 | We are Electric 18

Kereltje

Ik vind het vooral raar dat er zoveel geklaagd wordt over het laattijdig zijn van Pinkpop, aangezien de vaak genoemde namen allemaal nog hun eerste festivaldata moeten droppen: Coldplay, FM, Eminem, Rammstein, …

Enkel Mumford & Sons valt hier niet onder, maar dat is nu ook niet de naam waarmee je de affiche van de 50ste op gang trapt als je ook over Coldplay en Eminem beschikt.

Loveless

Volgens mij is het verhaal dat Rammstein heeft gebroken met LiveNation, dus het zou me erg verbazen als ze op een LN-festival (PP, RW, GMM, etc.) staan.

Joslittel

Voor de rockers hier. Slayer is Benelux exclusief aangekondigd voor Graspop, dus geen Pinkpop en Fortarock voor de heren.

Rock Werchter 16-17-18 / Pukkelpop 13-14-15-17 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Rock am Ring 14-19 / Graspop 17-18-19 / Fortarock 18

bcmrmaybe

Voor de rockers hier. Slayer is Benelux exclusief aangekondigd voor Graspop, dus geen Pinkpop en Fortarock voor de heren.

Even offtopic..zal me benieuwen of Fortarock nog gaat gebeuren….dat duurt ook behoorlijk lang

Oh, Harvey, Harvey
    He doesn't bite and he doesn't squeal
    He just runs around on his hamster wheel
    Harvey, Harvey
    Hey, Harvey!

DennisvdBr
    Moderator

Even offtopic..zal me benieuwen of Fortarock nog gaat gebeuren….dat duurt ook behoorlijk lang

Denk het niet… 🙁

mag ik Slash en Disturbed alvast met potlood noteren voor Pinkpop a.u.b.

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 2018
    PP Classic - 07, 08, 09, 10, 12, 13 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018

DennisvdBr
    Moderator

Volgens mij is het verhaal dat Rammstein heeft gebroken met LiveNation, dus het zou me erg verbazen als ze op een LN-festival (PP, RW, GMM, etc.) staan.

Precies, reken op “onverwachte” locaties…
    Sta je straks hand in hand met je kameraden.
    Maar, niet op Pinkpop hoor…

DennisvdBr
    Moderator

In vergelijking met hun concurrentie zijn ze laat.

Pinkpop is vaker in november met aankondiging hoor.
    Eind december hebben we vast pas handje vol namen.

Wat ik interessant vind, geef definitief de data en start de vvk.
    13 maart tot de perspresentatie duurt nog lang.
    Hoop op eerdere vvk voor de 50ste editie ipv voorverkoop op 16 maart…

#duurtlang

Loveless

Precies, reken op “onverwachte” locaties…
    Sta je straks hand in hand met je kameraden.
    Maar, niet op Pinkpop hoor…

Ja, dat verhaal gaat al even rond. Ben benieuwd, kunnen ze hem daarna helemaal afbreken…

Loveless

Ik stonk er ook in, maar GMM zegt alleen dat ze de láátste Benelux show hebben, niet de enige…

Moniek

Zou jammer zijn als Rammstein helemaal geen festivals doet in NL en België. De kaartjes voor een losse show van ze zullen qwa prijs denk ik niet veel verschillen met een dagkaart voor een festival.

James

Zou jammer zijn als Rammstein helemaal geen festivals doet in NL en België. De kaartjes voor een losse show van ze zullen qwa prijs denk ik niet veel verschillen met een dagkaart voor een festival.

Dat kan best kloppen, maar is het als fan niet veel leuker om bij een ‘echt’ concert te zijn van een band ipv een festival? Is toch een hele andere sfeer, tussen enkel fans ipv festivalgangers die er doorheen aan het brallen zijn.
    Zo ervaar ik het tenminste, koop liever kaartje voor los concert van een band waar ik echt heen wil dan een dagkaartje voor een festival, ook al verschilt het niet veel qua prijs.

thomasstones

Kanshebbers:
    Fleetwood Mac, Coldplay, Eminem, Mumford & Sons, Alice in Chains, Rammstein, ZZ Top?

ChiquitaChaser

Dat kan best kloppen, maar is het als fan niet veel leuker om bij een ‘echt’ concert te zijn van een band ipv een festival? Is toch een hele andere sfeer, tussen enkel fans ipv festivalgangers die er doorheen aan het brallen zijn.
    Zo ervaar ik het tenminste, koop liever kaartje voor los concert van een band waar ik echt heen wil dan een dagkaartje voor een festival, ook al verschilt het niet veel qua prijs.

Klopt maar dan verwacht ik ook een toplocatie en geen galmbak (zoals KB stadion in Brussel)

James

Klopt maar dan verwacht ik ook een toplocatie en geen galmbak (zoals KB stadion in Brussel)

Ben ik helemaal met je eens. Ik weet niet welke grote locaties in België over goed geluid beschikken, maar dat is natuurlijk een prioriteit bij een concert. In Nederland denk ik al gauw aan Goffertpark (prima ervaringen mee). In België heb je vast een vergelijkbare locatie..?

25 berichten aan het bekijken - 1776 tot 1800 (van in totaal 2621)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.