Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Pinkpop Forum Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 2620 reacties, heeft 186 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Timmetje 5 uur, 40 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 1626 tot 1650 (van in totaal 2621)
  • Auteur

Aaran

Misschien krijgen alle gecancelde acts een tweede kans? 😉

In dat geval zou Depeche Mode en Kasabian niet verkeerd zijn.
    Sam Smith mag wat mij betreft uitrusten na zijn tour of als vervanger weer Placebo hebben 😜[/quote]

Groot fan van Depeche Mode laat hun maar lekker komen! Wil ze graag nog live zien (En van horen zeggen echte show-makers) Kasabian is ook altijd welkom! En inderdaad wat mij betreft mag die Sad Smith wel weg blijven uit Europa. Walg een beetje van die man die continu in zijn ballen wordt geknepen en daardoor ook nog is klinkt dat hij een heel zwaar leven heeft… No offense naar zijn fans tho.

TT Festival '06 t/m '18
    RW '17
    Appelpop '15 t/m '18

PJ

Ik lees de laatste tijd vaak over Depeche Mode maar let wel dat afgelopen juli zij net een tour hebben afgesloten welke anderhalf jaar heeft geduurd.
    Ik zou er dus maar niet al te hard op rekenen. Dat kan wel weer 2/3 jaar duren voor die weer op tour gaan.

willemjan

Zag net dat de Specials weer gaan toeren. Zou Jan Smeets deze bedoelen in plaats van de Police 😉 Oude Ska op Pinkpop

Aaran

Ik lees de laatste tijd vaak over Depeche Mode maar let wel dat afgelopen juli zij net een tour hebben afgesloten welke anderhalf jaar heeft geduurd.
    Ik zou er dus maar niet al te hard op rekenen. Dat kan wel weer 2/3 jaar duren voor die weer op tour gaan.

Klopt ik zie ze inderdaad niet optreden aankomend jaar, desondanks zou ik ze wel gewoon graag zien hahaha.

TT Festival '06 t/m '18
    RW '17
    Appelpop '15 t/m '18

DennisvdBr
    Moderator

Zag net dat de Specials weer gaan toeren. Zou Jan Smeets deze bedoelen in plaats van de Police 😉 Oude Ska op Pinkpop

Vast… Staat netjes naast Doe Maar

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 2018
    PP Classic - 07, 08, 09, 10, 12, 13 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018

janson41

GEEN mettalica

Kesselman

weer zo een geweldige 1e post!
    🙄

ik wil niet zeuren, maar je doet moeite om een account aan te maken, dat is op zich heel fijn!
    En dan post je je 1e post.

In je post staan 2 woorden , waarvan je er 1 verkeerd schrijft, je gebruikt geen enkel werkwoord en je zegt niet wat je nou duidelijk wil maken.

WIL je geen metallica, of WEET je dat ze niet naar PP komen, of DENK je dat?

En daarbij is het hier al bekend dat in 2019 geen metallica op pp zal optreden

sorry als ik een beetje zuur klink

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 6 dagen geleden door  Kesselman.

Jesper

Bon Jovi inderdaad 13 juni op het Goffertpark, met special guest Kensington

Oasiss

Nieuwe week, misschien dan ook wat nieuws? Of in ieder geval wat afvallers erbij. Rammstein en Bon Jovi zouden deze week met nieuws komen? Hopelijk voegen zij zich bij de afvallers!

Joslittel

Waar haal je die special guest vandaan? Dit krijg je niet verzonnen in ieder geval…

Rock Werchter 16-17-18 / Pukkelpop 13-14-15-17 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Rock am Ring 14-19 / Graspop 17-18-19 / Fortarock 18

Jesper

Bon Jovi staat verder 8 juni in Noorwegen en 11 juni in Denemarken, dus ik betwijfel een PP plek.

Jesper

Waar haal je die special guest vandaan? Dit krijg je niet verzonnen in ieder geval…

Hierzo

Joslittel

Pff, suf. Doe mij TW Classic dan maar met John Foggerty erbij 🙂

EDIT: wel goed nieuws trouwens voor degene die al zaten te zweten dat ze weer Kensington op Pinkpop zouden krijgen. Ik denk dat dit het wel een beetje onwaarschijnlijker maakt.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 6 dagen geleden door  Joslittel.

Rock Werchter 16-17-18 / Pukkelpop 13-14-15-17 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Rock am Ring 14-19 / Graspop 17-18-19 / Fortarock 18

Oasiss

Fijn, deze kunnen we dus afstrepen!
    Inderdaad lijkt dit me ook wel een teken dat Pinkpop Kensington niet gaat laten headlinen. Laat de told you so’s maar vast komen ;).

remko

Pff, suf. Doe mij TW Classic dan maar met John Foggerty erbij 🙂

EDIT: wel goed nieuws trouwens voor degene die al zaten te zweten dat ze weer Kensington op Pinkpop zouden krijgen. Ik denk dat dit het wel een beetje onwaarschijnlijker maakt.

Ik denk dat dit de kans op Kensington juist vergroot. Ze staan niet als headliner en spelen ik die periode. Ze nemen dus duidelijk ook genoegen als sub, daar verwacht ik ze ook

bcmrmaybe

Fijn, deze kunnen we dus afstrepen!
    Inderdaad lijkt dit me ook wel een teken dat Pinkpop Kensington niet gaat laten headlinen. Laat de told you so’s maar vast komen ;).

Ik vind dat Kensington gewoon mee moet reizen met Bon Jovi. Maar goed, dat headlinespotgerucht was te belachelijk voor woorden. Ze kunnen idd nog steeds sub zijn. Ik ga er echter van uit dat er mooiere subs beschikbaar en gecontracteerd zijn.

Kensington mag het in 2020 weer proberen

Oh, Harvey, Harvey
    Harvey the Wonder Hamster
    He doesn't bite and he doesn't squeal
    He just runs around on his hamster wheel
    Harvey, Harvey
    Hey, Harvey!

PP1980

Bij geen nieuws kunnen we het weer 5 pagina’s hebben over Kensington……… Laten we boel eens omdraaien en heeft Bon Jovi die band wel nodig om de kaartverkoop te stuwen. Voorprogramma in Werchter is veel beter. Helaas zal John Fogerty waarschijnlijk naar Bospop gaan.

Zou wel een lekkere 4e dag kunnen zijn: Lenny Kravitz als hoofd
    en sub John Fogerty. Lekker anderhalf uur alle Creendence Clearwater Rivival hits meebrullen en wellicht Status Quo een paar plekken daarvoor. Het is alleen nog Francis Rossi met aanvulling dus de tent is ook prima.

Oasiss

Bij geen nieuws kunnen we het weer 5 pagina’s hebben over Kensington……… Laten we boel eens omdraaien en heeft Bon Jovi die band wel nodig om de kaartverkoop te stuwen. Voorprogramma in Werchter is veel beter. Helaas zal John Fogerty waarschijnlijk naar Bospop gaan.

Zou wel een lekkere 4e dag kunnen zijn: Lenny Kravitz als hoofd
    en sub John Fogerty. Lekker anderhalf uur alle Creendence Clearwater Rivival hits meebrullen en wellicht Status Quo een paar plekken daarvoor. Het is alleen nog Francis Rossi met aanvulling dus de tent is ook prima.

Is dit laatste niet een Bospop-dag?

Edit: Sorry, ik zie dat je dit zelf eigenlijk al voorstelde.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 6 dagen geleden door  Oasiss.

Timmetje

Vergroot mijn inziens de kans op Kensington als sub of main op een vierde dag aanzienlijk want ze touren dus!!!!

PJ

Vergroot mijn inziens de kans op Kensington als sub of main op een vierde dag aanzienlijk want ze touren dus!!!!

Inderdaad, die staan gewoon als sub op PP.

Baas

Dit kan niet kloppen…. het klinkt alsof je hier blij mee bent?

Pinkpop '10 '11 '12 '13 '14 '15 '16. Rock en Seine '13 '16. Best Kept Secret '17 '18. Lowlands '17 '18.

Baas

weer zo een geweldige 1e post!
    🙄

ik wil niet zeuren, maar je doet moeite om een account aan te maken, dat is op zich heel fijn!
    En dan post je je 1e post.

In je post staan 2 woorden , waarvan je er 1 verkeerd schrijft, je gebruikt geen enkel werkwoord en je zegt niet wat je nou duidelijk wil maken.

WIL je geen metallica, of WEET je dat ze niet naar PP komen, of DENK je dat?

En daarbij is het hier al bekend dat in 2019 geen metallica op pp zal optreden

sorry als ik een beetje zuur klink

Eens

Pinkpop '10 '11 '12 '13 '14 '15 '16. Rock en Seine '13 '16. Best Kept Secret '17 '18. Lowlands '17 '18.

zworp4

Bij geen nieuws kunnen we het weer 5 pagina’s hebben over Kensington……… Laten we boel eens omdraaien en heeft Bon Jovi die band wel nodig om de kaartverkoop te stuwen.

De vorige 2 optredens van Bon Jovi in Nederland waren niet uitverkocht.

Belangrijkste punt mbt Kensington is dat zij bezig zijn met een nieuw album. De vraag is alleen wanneer dat album uitkomt. Ze zullen echt niet de release van een nieuw album willen “vieren” als voorprogramma van een andere act, maar met iets groots willen komen. Dus ofwel laat het album nog tot de zomer of herfst op zich wachten, ofwel komt er nog een eigen show op een grote locatie voor 13 juni ofwel zijn ze top of the bill bij een of ander groot festival…. 😛

James

Bij geen nieuws kunnen we het weer 5 pagina’s hebben over Kensington……… Laten we boel eens omdraaien en heeft Bon Jovi die band wel nodig om de kaartverkoop te stuwen.

De vorige 2 optredens van Bon Jovi in Nederland waren niet uitverkocht.

Belangrijkste punt mbt Kensington is dat zij bezig zijn met een nieuw album. De vraag is alleen wanneer dat album uitkomt. Ze zullen echt niet de release van een nieuw album willen “vieren” als voorprogramma van een andere act, maar met iets groots willen komen. Dus ofwel laat het album nog tot de zomer of herfst op zich wachten, ofwel komt er nog een eigen show op een grote locatie voor 13 juni ofwel zijn ze top of the bill bij een of ander groot festival…. 😛

Doe maar Appelpop of Dauwpop, groot zat voor die herrie.

bcmrmaybe

Kensington…….groot festival……Ook met een nieuw album zouden ze nog geen headliner op Pinkpop zijn. Dat wordt Bospop, Parkpop, Trekpop, Plaspop.

Dauwpop heeft NBT. Kensington gaat daar niet voor subben op Dauwpop dus ik denk dat Dauwpop een nono is.

Ze kunnen sub zijn of daar onder op Pinkpop.

Mocht het zo zijn dat ze Pinkpop headlinen dan loop ik 3/4 dagen rond met een I love Kensington t-shirt

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 6 dagen geleden door  bcmrmaybe.

Oh, Harvey, Harvey
    He doesn't bite and he doesn't squeal
    He just runs around on his hamster wheel
    Harvey, Harvey
    Hey, Harvey!

25 berichten aan het bekijken - 1626 tot 1650 (van in totaal 2621)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.