Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Pinkpop Forum Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 7763 reacties, heeft 275 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  DennisvdBr 5 uur, 7 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 1126 tot 1150 (van in totaal 7764)
  • Auteur

Dennis1808

Ik wil nog niet te vroeg juichen maar in het geval van Fleetwood Mac en een Coldplay ga ik mijn eerste Pinkpop beleven.

Klomppop 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 / Vestrock 14 15 16 17 18 19 / Paaspop 16 17 18 19 / LL 17 18 19 / DTRH 18 19 / RW 14 15 / TW Classic 18

Jordi

Leuk om alle geruchten zo te lezen!

Ik blijf inzetten op : Rammstein – Coldplay – Fleetwood Mac

Pinkpop is een festival dat het vooral moet hebben van zijn headliners, en met deze 3 namen behoef je eigenlijk niet eens meer een sterk dagprogramma te hebben. Enige uitzondering is dan dat dit de 50e editie wordt, hopelijk nog wat knallers ernaast dus!

PS: omdat ik niks hoor van AC/DC met een eventuele tour mag van mij Airbourne wel komen, zijn in de buurt tijdens pinkpop…

Dirk

Zullen we gewoon doen:
    Iron Maiden – Fleetwood Mac – Coldplay

gokje hoor…
    Roept u maar…

Dat hele Coldplay moet Pinkpop misschien skippen en gaan voor wat meer Pinkpop-stijl acts….(Bon Jovi, Bruce Springsteen, Rammstein).
    Er moet nog een DJ bij, want dat blijkt de afgelopen twee jaar toch echt best een succes. Hardwell of zo ?

Alle BKS - 25x PP - 8x RW - De eerste (vette) jaren van LL - 'n hoop andere festivals

Timmetje

Leuk om alle geruchten zo te lezen!

Ik blijf inzetten op : Rammstein – Coldplay – Fleetwood Mac

Pinkpop is een festival dat het vooral moet hebben van zijn headliners, en met deze 3 namen behoef je eigenlijk niet eens meer een sterk dagprogramma te hebben. Enige uitzondering is dan dat dit de 50e editie wordt, hopelijk nog wat knallers ernaast dus!

PS: omdat ik niks hoor van AC/DC met een eventuele tour mag van mij Airbourne wel komen, zijn in de buurt tijdens pinkpop…

Zelfs met die namen moet je als festival gewoon een sterk dagprogramma hebben….

ChiquitaChaser

Zullen we gewoon doen:

gokje hoor…
    Roept u maar…

Dat hele Coldplay moet Pinkpop misschien skippen en gaan voor wat meer Pinkpop-stijl acts….(Bon Jovi, Bruce Springsteen, Rammstein).
    Er moet nog een DJ bij, want dat blijkt de afgelopen twee jaar toch echt best een succes. Hardwell of zo ?

Bon Jovi kan, maar info volgt volgende week dacht ik.
    Bruce is niet op tour en rammstein spelen alleen in Stadions (net zoals Metallica)

Mirjam

Vorig jaar op 23 oktober kregen we de 1e headliner te horen…..
    Vind het wel tijd worden.

rd14

Coldplay lijkt mij een zekerheidje..

Een naam die ik nog weinig voorbij heb zien komen: Sam Smith…

bcmrmaybe

Bruce is niet op tour en rammstein spelen alleen in Stadions (net zoals Metallica)

Nope. Zie Rammstein Topic. In een recent interview geeft Paul Landers (gitarist) aan dat ze solo-shows en festivals gaan doen.

https://m.facebook.com/565232316869051/posts/1981740501884885/

• Deze reactie is gewijzigd 5 maanden, 3 weken geleden door  bcmrmaybe.

Eine Stimme aus dem Licht
    Fällt dem Himmel vom Gesicht
    Reißt den Horizont entzwei
    Wohin gehst du, hier ist nichts mehr frei
    Das ist mein Land!

Timmetje

Waarom is Coldplay een zekerheidje? Die zie ik echt eerder een stadion of Goffertshow geven dan een Pinkpopconcert.

ChiquitaChaser

Nope. Zie Rammstein Topic. In een recent interview geeft Paul Landers (gitarist) aan dat ze solo-shows en festivals gaan doen.

https://m.facebook.com/565232316869051/posts/1981740501884885/

Rammstein staat niet op Werchter en om dezelfde reden zie ik ze niet op Pinkpop staan….

Loveless

Zullen we gewoon doen:

gokje hoor…
    Roept u maar…

Je snapt (ondanks je Eddie icon) niet zo heel veel van Iron Maiden als je denkt dat die op Pinkpop gaan spelen. Ze hebben ooit Werchter gedaan, en dan dusdanig slecht bevallen dat ze nu écht alleen nog pure rock/metalfestivals spelen, of eigen shows (gelredome) doen als er geen passende festivals beschikbaar zijn.

Timmetje

Re: Rammstein, waarom staan ze niet op Pinkpop als ze ook niet op Werchter staan?
    Het is niet alsof Werchter en Pinkpop jaar in jaar uit dezelfde headliners delen.

bcmrmaybe

Waarom is Coldplay een zekerheidje? Die zie ik echt eerder een stadion of Goffertshow geven dan een Pinkpopconcert.

Ik zie Rammstein als een grotere kanshebber idd, zelfs FM.

@timmetje Er worden hints via een moderator in het Forum gedropt. Die hints houden verband met Coldplay.

Mocht het Rammstein, Coldplay, Fleetwood Mac en ev een vierde dag met Mumford worden dan wordt het bivakkeren.

Das ist mein Land!

bcmrmaybe

Rammstein staat niet op Werchter en om dezelfde reden zie ik ze niet op Pinkpop staan….

Ik verwacht Rammstein wel op de RW weide maar niet tijdens RW.

Eind oktober komen de data. We zullen het zien.

Das ist mein Land!

Timmetje

Ik zie Rammstein als een grotere kanshebber idd, zelfs FM.

@timmetje Er worden hints via een moderator in het Forum gedropt. Die hints houden verband met Coldplay.

Mocht het Rammstein, Coldplay, Fleetwood Mac en ev een vierde dag met Mumford worden dan wordt het bivakkeren.

Ah zo. Dan hoop ik dat die moderator het goed heeft!!!!

Coldplay en Rammstein. Gooi dan Kendrick Lamar erbij en ik ben er dan het hele weekend bij. Feestje!

Ciska01

Misschien heb ik iets gemist, maar waarom heeft in een keer niemand het meer over The Police? Zou ze erg graag live willen zien!

Het maakt niet uit hoe cool je bent, met een tamboerijn zie je er altijd uit als een mongool.

Timmetje

Ik zie die niet zo snel samenkomen puur voor Pinkpop. Daar is Pinkpop te klein voor denk ik.

bcmrmaybe

Misschien heb ik iets gemist, maar waarom heeft in een keer niemand het meer over The Police? Zou ze erg graag live willen zien!

Dat is een gerucht..maar nog niks concreets. Er is uberhaupt weinig concreets bij Pinkpop op dit moment. Ja de winnaar van nu of nooit, Rowwen Heze, Golden Earring, De Heideroosjes. Die verwacht ik wel.

Das ist mein Land!

Timmetje

Neemt Golden Earring genoeg met een kleinere plaats dan headliner?

Paddy

Neemt Golden Earring genoeg met een kleinere plaats dan headliner?

Ja

LL 98 / RW 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
    FoR 03, 05 / PP 08, 18, Sonisphere 09 / WB 12 / Forta 12, 13, 14, 16, 18

Timmetje

Dat is goed nieuws.

festivalddictsam

Een gok dan maar…
    – Pinkpop zal alles op alles zetten om het festival 4 dagen te houden (als er daadwerkelijk 4 goede headliners beschikbaar zijn)
    – Er zal vast wel iets extra speciaals zijn waar we nog niks van weten..50ste editie van het langstlopende festival is namelijk niet niks. Ik verwacht dus een special guest ofzo waar we pas in het weekend zelf iets van weten. Verder gewoon het festival zoals normaal met hier en daar een act die ooit “iets” voor Pinkpop heeft betekent.
    Headliners:
    – Coldplay (na verschillende hints van een aantal website en “een hoofd vol dromen” lijkt me dit een goede act voor de 50ste editie. Trekt zowel jongeren als ouderen)
    – Fleetwood Mac ( classic act…de opvallende ruimte tussen hun optreden in Berlijn en Dublin…en nadat Jan het vorig jaar een paar keer over deze band had)
    -….?
    -…?
    Sub-headliners/IBA afsluiters:
    -Lenny Kravitz (geen Nederlandse datum, vaste artiest van Pinkpop en staat vlak voor Pinkpop in Brussel)
    – Maroon5 (vergelijkbaar met imagine dragons/the script…past perfect in hun tour schema na hun concert in de Ziggo)

Pinkpop: 15/16/17/18 Werchter:17/18 Parkcity Live: 14/15/16/17/18

festivalddictsam

Regular acts:
    – Rowwen Héze
    – Golden Earring
    – De Heideroosjes
    -Julia Michaels
    -….??

Pinkpop: 15/16/17/18 Werchter:17/18 Parkcity Live: 14/15/16/17/18

Timmetje

Ik verwacht een beetje:

COLDPLAY – RAMMSTEIN – KENDRICK LAMAR/ FLEETWOOD MAC- KENSINGTON
    IMAGINE DRAGONS – WITHIN TEMPATION – MAROON 5 / LENNY KRAVITZ – GOLDEN EARRING

Met een degelijk dagprogramma met een hoop Nederlandse acts.

markvv

Ik denk dat er wel een overload aan Imagine Dragons is geweest de afgelopen jaren.
    Pinkpop, Ziggo Dome, Gelredome..

25 berichten aan het bekijken - 1126 tot 1150 (van in totaal 7764)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.