Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Pinkpop Forum Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 8377 reacties, heeft 280 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  DennisvdBr 7 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 1051 tot 1075 (van in totaal 8378)
  • Auteur

Dirk

Besef me net dat

Mumford & Sons
    Florence and the Machine
    The Cure

Een mogelijkheid voor de PP headliners is.

Besef me net dat dit wel eens de headliners kunnen zijn van Best kept Secret…..en dan denk ik, das nie verkeerd.

Alle BKS - 25x PP - 8x RW - De eerste (vette) jaren van LL - 'n hoop andere festivals

bcmrmaybe

Besef me net dat

Mumford & Sons
    Florence and the Machine
    The Cure

Een mogelijkheid voor de PP headliners is.

FaTM niet. Niet groot genoeg.
    Mumford als kleinere headliner
    The Cure kan ook naar BKS

Eine Stimme aus dem Licht
    Fällt dem Himmel vom Gesicht
    Reißt den Horizont entzwei
    Wohin gehst du, hier ist nichts mehr frei
    Das ist mein Land!

Cootje

Wat heerlijk om weer 42 pagina’s over van alles en nog wat te lezen, blijf er toch om lachen hoe er gereageerd wordt op ene Kensington en met welke (veel te hoge) verwachtingen sommigen komen.
    Ik blijf maar gewoon rustig afwachten, maar ben wel erg nieuwsgierig naar de eerste headliner, zéker nu dat de headliners van Werchter al bekend zijn.
    Persoonlijk hoop ik iig op enkele van deze namen:
    The Cure, The Police, Iron Maiden, Smashing Pumpkins, Nena, P!nk, FATM. (Dit zijn dan namen die ik nog maar een enkele keer of nooit gezien heb).

(ps ik ben ook zo’n kort pittig ‘huisvrouwtje’ 😜)

Werchter 92 / Pinkpop 93 94 97 98 99 00 01 03 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 19 / Lowlands 98 99 00 06 / Nirwana Tuinfeest 02 15 16 17 18 / Bospop 16 17 18 19 / DTRH 18

mdekens

Poah, als ik zo alles lees is de spoeling vrij dus voor Pinkpop. P!nk zal waarschijnlijk wel headlinen, maar dat is toch gewoon gebrek aan beter? Wat heeft zij nou afgelopen tijden neergezet; ze is helemaal niet meer relevant en heeft -vind ik- niet de status om voor altijd een headlinepositie in te nemen. Net als Kings of Leon.

bcmrmaybe

@dennisvdbr

Jij nog wat inside information? Ik vind het erg knap om alles hushhush te houden. Het is echt superstil rondom PP

Das ist mein Land!

roluf

Mark knopfler staat in juni in de ziggo. Kan dus een streep door heen, rod stewart in mei ook naar de ziggo, was ook een mooie golden oldie geweest.

PP 2011, 2013, 2016 RW 2012 BKS 2015 LL 2014, 2015, 2016, 2017, 2018

Dirk

Pinkpop gaat weer uitpakken met een unieke headliner dit jaar, kan bijna niet anders. Ik zou mn geld op n exclusief-Pinkpop optreden van Bon Jovi (in Nederland veel grotere helden dan in Belgie) zetten in dat geval. En er komen nog meer (hard) rock grootheden naar Landgraaf komend jaar….Dennisvdbr heeft er al wat genoemd vlgns mij.

En Kensington…..tsja, doe maar liever Within Temptation of zo, volgens mij is dat veel vetter.

• Deze reactie is gewijzigd 6 maanden, 4 weken geleden door  Dirk.

Alle BKS - 25x PP - 8x RW - De eerste (vette) jaren van LL - 'n hoop andere festivals

Timmetje

“An Evening with Mark Knopfler and Band. Coming Soon”
    Via zijn Facebook…
    tour teaser?

23 juni in Ziggo Dome.

DennisvdBr
    Moderator

@dennisvdbr

Jij nog wat inside information? Ik vind het erg knap om alles hushhush te houden. Het is echt superstil rondom PP

Stel ik weet iets… Is het niet handig om het te bevestigen.
    Maar, van wat ik wel weet, helpt ontzettend bij het speculeren. De rest, dat is maar een hoofd vol met dromen.

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 2018
    PP Classic - 07, 08, 09, 10, 12, 13 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018

Dennis1808

een hoofd vol met dromen.

Coldplay dus.

Klomppop 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 / Vestrock 14 15 16 17 18 19 / Paaspop 16 17 18 19 / LL 17 18 19 / DTRH 18 19 / RW 14 15 / TW Classic 18

Joslittel

een hoofd vol met dromen.

Coldplay dus.

Haha mooi man. Dennis is de Greg van Pinkpop!

Rock Werchter 16-17-18 / Graspop 17-18-19 / Pukkelpop 13-14-15-17 / Rock am Ring 14-19 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Fortarock 18-19 / Bospop 19

Dr. Hannibal

Of Coldplay is juist een van de dingen waar hij van droomt, terwijl hij andere dingen al wel zeker weet…

bcmrmaybe

Maar, van wat ik wel weet, helpt ontzettend bij het speculeren. De rest, dat is maar een hoofd vol met dromen.

@dennisvdbr….er is dus een RollingStones achtig iets??

Aarggh Dennis, you are killing me!!!

• Deze reactie is gewijzigd 6 maanden, 4 weken geleden door  bcmrmaybe.

Das ist mein Land!

Oasiss

Haha mooi Dennis. Ik hoop van harte dat je insinuatie goed wordt opgevat door ons ;-). Zou natuurlijk een ongelooflijk goede naam zijn, die (naar ik aanneem) niet op Werchter staat. Ik verwacht M&S en Pink niet echt na hun shows in de Ziggo, maar FaTM zou voor mij persoonlijk ook een fantastische naam zijn. Ook los van mijn smaak bezien zijn haar recensies altijd heel goed, speelt zij ook velden op Sziget, Werchter en Glastonbury vol én is het weer een ‘nieuwe’ headliner. Dan nog een goede portie gitaren en dan zit het wel al redelijk snor, dunkt mij.

Ik vrees nog steeds voor het scenario van 2017, namelijk heel lang stil en dan GD, KoL en de slechtste headliner ooit, maar ik wil heel graag vooral hopen op het eerstgenoemde!

Timmetje

Ik hoop met je mee. Het hotel is al geboekt.
    Maar ook ik vrees op een teleurstelling.

bcmrmaybe

Airbnb is al geboekt. Al rekening gehouden met 4 dagen hahaha.

Das ist mein Land!

Timmetje

Wij ook. Achteraf betalen en gratis annuleren dus alles zit mee. Nu nog een goed programma.

Ook erg benieuwd naar de prijzen.

Loveless

Vooralsnog kunnen we niet anders concluderen dan dat Werchter toch wel een degelijke set headliners heeft, op misschien M&S na, al redden ze dat redelijk door de combi met F+TM. Het hoeft niet allemaal je ding te zijn (Pink bv.) maar toch ieder in zijn/haar/hun genre een van de grootheden, en bv Pink heeft er ook al jaaaaren niet gestaan. Weer eens wat anders dan de gebruikelijke acts om de 2 á 3 jaar.

Pinkpop heeft natuurlijk nog alle kans het goed te maken als ze komen met The Stones / Coldplay / The Police / Rammstein (ik roep maar wat), maar vooralsnog heeft Werchter toch al wat namen die vanwege andere shows hier al uitgesloten lijken voor PP.

bcmrmaybe

Vooralsnog kunnen we niet anders concluderen dan dat Werchter toch wel een degelijke set headliners heeft, op misschien M&S na, al redden ze dat redelijk door de combi met F+TM. Het hoeft niet allemaal je ding te zijn (Pink bv.) maar toch ieder in zijn/haar/hun genre een van de grootheden, en bv Pink heeft er ook al jaaaaren niet gestaan. Weer eens wat anders dan de gebruikelijke acts om de 2 á 3 jaar.

Pinkpop heeft natuurlijk nog alle kans het goed te maken als ze komen met The Stones / Coldplay / The Police / Rammstein (ik roep maar wat), maar vooralsnog heeft Werchter toch al wat namen die vanwege andere shows hier al uitgesloten lijken voor PP.

Alleen Pink vind ik jammer maar daar gaan we al naar toe in Duitsland. Normaal zou PP echt wel tegelijk met RW wat bekend gaan maken of is de strategie om net voor de VVK van RW wat leuks te droppen.

Das ist mein Land!

bcmrmaybe

Even off-topic. Mogen ze bij PP de stagiair van GMM even aan het werk zetten.

Das ist mein Land!

Danielle

@dennisvdbr

Ah… dat vind ik nog eens een mooi verjaardagscadeautje. Je maakt mijn dag helemaal goed Dennis!!! 😀

Nu heb ik eigenlijk niet specifiek gelet of en hoe Dennis gereageerd had op de speculaties over P!nk… en het zijn nogal wat pagina’s om door te lezen, zelfs met de zoekfunctie… Ben benieuwd!

En misschien dat ik het gemist heb, maar was Queen met Adam Lambert ook al uitgesloten? Die zie ik – helaas – niet meer in de speculaties voorbij komen.

Timmetje

Wachten duurt wel lang nu inderdaad. Of zijn we gewoon gigantisch ongeduldig? 😆

Dr. Hannibal

Even off-topic. Mogen ze bij PP de stagiair van GMM even aan het werk zetten.

Die website taferelen liggen niet aan een stagiair ofzo, gaat altijd op deze manier.

Wachten duurt wel lang nu inderdaad. Of zijn we gewoon gigantisch ongeduldig? 😆

Wachten duurt zeker lang als het 2019 topic al geopend wordt voordat de 2018 editie überhaupt voorbij is.

Dr. Hannibal

Dan ga ik wel balen dat Muse niet naar de Arena gaat. Dat Amsterdam dan niet tussen de lijst met steden staat. Dan ga ik mij concentreren op balen van NIET ‘Muse naar Johan Cruijff Arena’, Of Goffertpark + Pinkpop …

Jij moet echt de eerste persoon op dit forum zijn die juist wíl dat een artiest in de galmbak staat….

huub28

Dan ga ik wel balen dat Muse niet naar de Arena gaat. Dat Amsterdam dan niet tussen de lijst met steden staat. Dan ga ik mij concentreren op balen van NIET ‘Muse naar Johan Cruijff Arena’, Of Goffertpark + Pinkpop …

Jij moet echt de eerste persoon op dit forum zijn die juist wíl dat een artiest in de galmbak staat….

Ik heb zo mijn redenen 🙂

25 berichten aan het bekijken - 1051 tot 1075 (van in totaal 8378)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.