Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Pinkpop Forum Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 8365 reacties, heeft 280 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Wessel 13 uur, 39 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 6576 tot 6600 (van in totaal 8366)
  • Auteur

Raskolnikov

Dus wel Eddie Vedder, week later zie ik hem in Firenze.
    Dit maakt de kans dat ik dit jaar wel op Pinkpop aanwezig ben vele malen groter. 😀

Eddie Vedder naar Pinkpop?

Ik zal het nog één keer zeggen: EV staat NIET op Pinkpop. Ik kan (en mag) mijn bron niet vertellen maar geloof me nou maar. Mocht u me niet geloven, herinneren jullie je nog die man die 2 jaar geleden wist dat Guus Meeuwis naar Pinkpop zou komen? Misschien zit her en der een connectie tussen hem en mij.

Ik beweer ook niet dat hij er wel staat, ik vraag het enkel naar aanleiding van de post er boven;-)

Lowlands 10-11-12-13-14-15-16-17-18-19 / Werchter 94-95-96 / Pinkpop 93-94-95-97-99-07-09 / DTRH 16-17-18-19 / Rockin Park 05-10-12

Indiaantje89

Dit maakt de kans dat ik dit jaar wel op Pinkpop aanwezig ben vele malen groter. 😀

Ik zal het nog één keer zeggen: EV staat NIET op Pinkpop. Ik kan (en mag) mijn bron niet vertellen maar geloof me nou maar. Mocht u me niet geloven, herinneren jullie je nog die man die 2 jaar geleden wist dat Guus Meeuwis naar Pinkpop zou komen? Misschien zit her en der een connectie tussen hem en mij.

Ik beweer ook niet dat hij er wel staat, ik vraag het enkel naar aanleiding van de post er boven;-)

Ik heb het ook maar gehoord (die gene had alles goed vooralsnog. Mumford & Sons, Fleetwood Mac, Bring Me The Horizon, Krezip Reünie (ruim van te voren),

PinkpopSinds2008

Weet je dan ook wie er wel staat? 😉

Terechte vraag natuurlijk. Maar in alle eerlijkheid: nee. Deze keer niet. Guus Meeuwis was destijds een hooooge uitzondering. Al moet ik bekennen dat ik toen ook al 2 maanden wist dat Bieber en Garrix samen zouden komen.

Nu weet ik alleen dat EV niét komt. Misschien, héél misschien hoor ik vóór morgen nog iets over afzeggingen. Bevestigingen… daar houdt mijn vrind zich (terecht) heel stil over.

Indiaantje89

Bastille komt ook zeker. The 1975 ook. Ok dat zijn inkoppertjes, maar die zijn hier ook een tijdje bekend.

Met Eddie is men wel bezig geweest heb ik gehoord. Lenny Kravitz is mij ook verteld (zou zowel op Retropop als Pinkpop) staan.

Dat is wat ik voorlopig kan zeggen van mijn kant. Pies out.

bcmrmaybe

Vroeger deed ik wel drugs…vooral bij de pvda toen…ik ben toen ook constant roze gaan zien……Tillie vind dat ook een mooie kleur, roze……of niet Tillie?

Ze zegt liever rood

Eine Stimme aus dem Licht
    Fällt dem Himmel vom Gesicht
    Reißt den Horizont entzwei
    Wohin gehst du, hier ist nichts mehr frei
    Das ist mein Land!

Timmetje

Van afstand dacht ik dat jou avatar Super Mario was…. druk ik erop blijkt het Jan Smeets te zijn!!!! 😆

Commitment is het wel 😛

bcmrmaybe

TILLIE, HEB JIJ DAT 06 NUMMER VAN PETER TOSH NOG….DOTAN KAN TOCH NIET…

Das ist mein Land!

eloelo

Mocht Lenny Kravitz de laatste headliner zijn, breken we Paradiso af. Dennis ook, van vreugde.

Timmetje

Hahahahaha. Lenny Kravitz als headliner met daarna Armin.
    Huilen.

Joslittel

Nah, Lenny is niet de meest grote headliner die je kan bedenken maar ik zou er als bezoeker wel vrede mee kunnen hebben. In ieder geval een stuk beter dan veel andere noodoplossingen die ik hier langs zag komen. Man heeft een breed repertoire aan hits opgebouwd de afgelopen 3 decennia. Iedereen kent wel een paar nummers.

Rock Werchter 16-17-18 / Graspop 17-18-19 / Pukkelpop 13-14-15-17 / Rock am Ring 14-19 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Fortarock 18-19 / Bospop 19

Indiaantje89

Hahahahaha. Lenny Kravitz als headliner met daarna Armin.
    Huilen.

Zou me niet verbazen dat dat de grote naam voor Fleetwood Mac is.

En pin me er niet op vast als het klopt :P.

Dr. Hannibal

Mocht Lenny Kravitz de laatste headliner zijn, breken we Paradiso af. Dennis ook, van vreugde.

Liever niet, zou er graag nog een tijdje blijven werken. Paradiso kan er ook niks aan doen heh…

Jesper

Pinkpopevents staan al (afgeschermd) op Ticketmaster, maar daaruit is niks op te maken van het programma. Wel leuk, je kan o.a. sokken en een 50-jaar herdenkingsmunt bij je ticket bestellen als je wilt.

Edit: en ik blijf erbij, Nina Nesbitt staat op Pinkpop. 100%. Zie die (nog 😉 ) nergens in het voorspeltopic staan.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door  Jesper.

markvv

Ik ben benieuwd morgen. Heb er veel zin in, maar ben wel bang voor een grote teleurstelling als ik hoor wat er allemaal afvalt.
    Hopen op dat konijn morgen!

Wie er morgen nog heen wil, ik heb nog een kaartje over, zie andere topic

bcmrmaybe

TILLIE!!!!!! KENSINGTON MOCHT TOCH NIET MEER? WARUM STAAT DIE VOOR 2020 ALS SUB VOOR BROES? BROES HEBBEN WE TOCH DIE CD GESTUURD EN HIJ VOND HET TOCH KUT?

Das ist mein Land!

Danielle

Papa Roach speelt vanaf juni op Europese festivals.Hopen dat Pinkpop ze geboekt heeft!

Dr. Hannibal

TILLIE!!!!!! KENSINGTON MOCHT TOCH NIET MEER? WARUM STAAT DIE VOOR 2020 ALS SUB VOOR BROES? BROES HEBBEN WE TOCH DIE CD GESTUURD EN HIJ VOND HET TOCH KUT?

Ik vind dit een beetje kut, eigenlijk.

Thomas

Ik vind dit een beetje kut, eigenlijk.

Nogal

RW 09-10-11-13//LL 12-17//BKS 15-16-18//DTRH 17-18//DOUR 11-15-16-18

Danielle

Al vaker live gezien. Geeft altijd een topshow, maar verder dan sub zie ik hem niet… Als hij wel headliner is en meerdere artiesten zowel op Pinkpop als daar staan, kan ik net zo goed naar Retropop/Hello festival gaan. Dichter bij huis..

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door  Danielle.

Ik zie een trend, trouwens…

Zo vind ik ook dat Riley Reid naar Nederland moet vliegen en haar kontgat open moet maken voor mijn piemel

kringspiermusketier Maynard

op zoek gaan naar iemand die het rectaal bij mij naar binnen wilt blazen.

Van wikipedia:

De anale fase is, volgens Freud, de tweede fase in de psychoseksuele ontwikkeling en duurt van ongeveer 15 maanden tot 3 jaar. […] Rond deze leeftijd (2 jaar, maar dit verschilt ook per cultuur) begint ongeveer de zindelijkheidstraining, wat betekent dat het kind gefascineerd raakt door de erogene zone van de anus. Dit stadium valt samen met het begin van het vermogen om de sluitspier te beheersen.

Kinkshamen is niet netjes, bro. Dat doet schade aan de gewilligheid en comfort van slaapkamertaferelen!

PJ

Nah, Lenny is niet de meest grote headliner die je kan bedenken maar ik zou er als bezoeker wel vrede mee kunnen hebben. In ieder geval een stuk beter dan veel andere noodoplossingen die ik hier langs zag komen. Man heeft een breed repertoire aan hits opgebouwd de afgelopen 3 decennia. Iedereen kent wel een paar nummers.

Lenny voor Fleetwood Mac zou mij echt niet verbazen. Zou ik persoonlijk ook een prima en logische zet vinden van PP qua programmering.
    Dat hij al op een ander festival staat zegt blijkbaar zoveel niet. Sting is bijvoorbeeld ook headliner op 2 verschillende festivals in NL.
    Dit was vroeger volgens mij niet denkbaar maar daar word nu dus vanaf gestapt..

DennisvdBr
    Moderator

meh, Hello en Pinkpop, dat is niet echt heel speciaal dan… Beetje jammer als noodoplossing.

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 2018
    PP Classic - 07, 08, 09, 10, 12, 13 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018

bcmrmaybe

IK VIND TOOL KUT. KUTGEREEDSCHAP

Das ist mein Land!

bcmrmaybe

Kinkshamen is niet netjes, bro. Dat doet schade aan de gewilligheid en comfort van slaapkamertaferelen!

WEL GOED SMEREN DAN!

Das ist mein Land!

Dr. Hannibal

WEL GOED SMEREN DAN!

Stoppen op je hoogtepunt man… Deze was leuk, je hebt je momentje gehad, nou kappen 😉

25 berichten aan het bekijken - 6576 tot 6600 (van in totaal 8366)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.