Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Pinkpop Forum Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 8365 reacties, heeft 280 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Wessel 13 uur, 37 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 6401 tot 6425 (van in totaal 8366)
  • Auteur

bcmrmaybe

Is er eigenlijk al een mars geregeld richting RW headquaters vanwege de Pink donderdag?

Eine Stimme aus dem Licht
    Fällt dem Himmel vom Gesicht
    Reißt den Horizont entzwei
    Wohin gehst du, hier ist nichts mehr frei
    Das ist mein Land!

mattman
    Moderator

Is er eigenlijk al een mars geregeld richting RW headquaters vanwege de Pink donderdag?

Wrong topic. Maar een mars… nét niet. 😉 Maar het scheelt niet veel.

Nog meer off topic: moet bij het woord ‘mars’ altijd aan Hans Teeuwen denken. “En het begon een beetje te smellllten en ik begin zo te knijpen en ik voel zo tussen mijn vingers het caramellll”.

I am not in Kansas
    Where I am, I don't know where

DennisvdBr
    Moderator

https://festileaks.com/2019/03/dit-wordt-de-line-up-van-pinkpop-2019-volgens-het-forum/

hoeveel procent zal er wel goed zijn?

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 2018
    PP Classic - 07, 08, 09, 10, 12, 13 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018

Timmetje

Ed Sheeran sws geen headliner. Verwacht Macklemore, Dropkick Murphy, Keane, DJVT ook niet. En Ezra hoger.

Wessel

Ed Sheeran sws geen headliner.

Als in wanneer Ed Sheeran komt hij dagopener is op de main of ergens op de stage 4 in de avond?

ok.

// Lowlands 16-17-18-19 // Down The Rabbit Hole 18-19 // Woo-Hah 17-18-19 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17-19 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17-19 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

Timmetje

Als in ik verwacht Sheeran niet op Pinkpop dus verwacht die niet als headliner. 😉

eloelo

Die poster is treurig, realistisch en té optimistisch tegelijk.

DennisvdBr
    Moderator

Als in ik verwacht Sheeran niet op Pinkpop dus verwacht die niet als headliner. 😉

ik zet in op Volbeat op zondag, gewoon een onderbuikgevoel

Bart

Niet heel realistisch die poster. Een aantal acts staan veel te laag (Kensington, Elbow, Ezra, DJVT, Slash). Ik bedoel, Kensington onder Golden Earring en Macklemore? Elbow onder Rondé?? Beide bands waren gewoon subs op de vorige passage hoor. En Slash was noord-afsluiter.

Verder is het nog maar de vraag of sommige artiesten überhaupt wel komen (Keane en Ed Sheeran bijvoorbeeld), en vraag ik me ook af of Krezip een lagere spot zou hebben dan Golden Earring, dat zie ik eerder andersom.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door  Bart.

Bart

Bovendien zal het een hologram van Keane moeten zijn op zondag, want die staan die avond toch echt in Emmen 😉

roluf

Jullie moeten niet vergeten dat het hier net als op elk social media kanaal gaat.

Er zijn gewoon heel veel mensen die thuis geen fuck te vertellen hebben, regelmatig worden gepest, chronisch jeuk aan hun zak hebben of voetschimmel hebben. Die hier een beetje aandacht komen vragen. En dat is jammer voor de mensen die hier met heel veel plezier over muziek willen praten. Laten we het vooral niet te veel aandacht geven.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door  roluf.

PP 2011, 2013, 2016 RW 2012 BKS 2015 LL 2014, 2015, 2016, 2017, 2018

Indiaantje89

Mmmm, Rock Werchter een kutfestival noemen in het topic van Pinkpop… Zware en misplaatste woorden. Als je de de line-ups van de voorbije jaren van de grootste major van België vergelijkt met de grootste major van Nederland, dan kan je als muziekliefhebber toch maar één ding concluderen… Dit kan zelfs objectief, op basis van aantal acts, de openingsuren van de festivalwei en vooral kwaliteit van de acts. En dat zijn dan inderdaad meestal de BKS/DTRH-acts die wél op Rock Werchter staan en die je, zoals ik hier al las, beter weet te waarderen als je je hierin verdiept. Muzieksmaak is één ding, ze ontwikkelen is inderdaad nog iets anders.

De “muziekliefhebber” en dan met Werchter lopen pochen. Dat is alles wat er mis met deze discussie. De manier waarop de Werchter gangers met zoveel arrogantie neerkijken op Pinkpop is soms echt om te janken. Net of je een of ander untermensch bent als je naar Pinkpop gaat.

Werchter is ook altijd super veilig binnen de lijntjes. Ja leuk Tool of Nine Inch Nails.. maar altijd pas wanneer het rete veilig is om te boeken.

Wat een onzin dat de “muziek liefhebber” altijd voor Werchter kiest. Een echte liefhebber kan zich prima vermaken op beide festivals.

Wessel

We zijn nu de gelukkigen met een festivallandschap waar er voor ieder wat wils is. Wanneer de line-up van een festival tegenvalt is er hoogstwaarschijnlijk eentje die jou wel meer ligt. Niet een festival aanvallen dat prima verkoopt en haar profiel opschuift.

// Lowlands 16-17-18-19 // Down The Rabbit Hole 18-19 // Woo-Hah 17-18-19 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17-19 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17-19 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

mattman
    Moderator

Mmmm, Rock Werchter een kutfestival noemen in het topic van Pinkpop… Zware en misplaatste woorden. Als je de de line-ups van de voorbije jaren van de grootste major van België vergelijkt met de grootste major van Nederland, dan kan je als muziekliefhebber toch maar één ding concluderen… Dit kan zelfs objectief, op basis van aantal acts, de openingsuren van de festivalwei en vooral kwaliteit van de acts. En dat zijn dan inderdaad meestal de BKS/DTRH-acts die wél op Rock Werchter staan en die je, zoals ik hier al las, beter weet te waarderen als je je hierin verdiept. Muzieksmaak is één ding, ze ontwikkelen is inderdaad nog iets anders.

De “muziekliefhebber” en dan met Werchter lopen pochen. Dat is alles wat er mis met deze discussie. De manier waarop de Werchtwr gangers met zoveel arrogantie neerkijken op Pinkpop is soms echt om te janken. Net of je een of ander untermensch bent als je naar Pinkpop gaat.

Werchter is ook altijd super veilig binnen de lijntjes. Ja leuk Tool of Nine Inch Nails.. maar altijd pas wanneer het rete veilig is om te boeken.

Wat een onzin dat de “muziek liefhebber” altijd voor Werchter kiest. Een echte liefhebber kan zich prima vermaken op beide festivals.

Wat Everyknight bedoelt, is dat er op Rock Werchter iets ‘spannender’ wordt geboekt dan op een Pinkpop. That’s all. Dingen die op een BKS of DTRH zouden headlinen staan daar naast grote dingen die Pinkpop boekt. Een The Good The Bad & The Queen, New Order, Brockhampton, Charlotte Gainsbourg, Olafur Arnalds, Maribou State of Rosalia zie ik Pinkpop niet snel boeken. En dat zijn namen die je in ‘muziekliefhebberskringen’ sneller tegenkomt. Nee, het is geen Primavera of zelfs Roskilde, maar voor een festval dat 87K bezoekers per dag trekt durft RW wel scherper uit de hoek komen dan PP.

En over dat ‘alleen Pinkpop vangt kritiek’ is natuurlijk onzin. In het RW-topic hebben mensen al bijna 10 pagina’s lang terecht hun gal uitgespuwd over die donderdag-Pink-farce (ik ook, trouwens). En als ‘kind van RW’ ben ik net de snelste die ga roepen wanneer ik het niet goed vind. Of het Best Kept Secret topic, waar er gezaagd wordt over Christine & The Queens als headliner (‘wowow, een eurosong act, hoort niet!’). Dat Pinkpop relatief meer kritiek krijgt, moet je misschien ook een heel klein beetje bij de programmatie zoeken.

Kijk: ik hoop dat het woensdag allemaal goed komt. Dat ze niet de helft van hun lineup volgooien met lokale acts bijvoorbeeld. En ik geloof oprecht dat die derde headliner een positieve verrassing kan zijn. Want Pinkpop is een mooi festival. Een mooi festival dat iets te vieren heeft. Laat ons hopen dat we dat gaan terugzien in een lineup die iets steviger in elkaar zit dan de nogal fletse voorspelling hierboven. Ergens geloof ik echt wel dat ze er iets moois van gaan maken. 🙂

I am not in Kansas

Maurice van de M

Dus, zonder me verder in deze zinloze discussie te mengen, wat is de definitie van muziekliefhebber of wanneer behoor ik tot muziekliefhebberskringen? Als ik bijvoorbeeld naar (komtie) Volbeat luister ben ik geen muziekliefhebber maar als ik naar Brockhampton bijvoorbeeld luister mag ik mij wel zo noemen? Als ik naar Pinkpop ga ipv naar Werchter of BKS bevind ik mij niet tot de liefhebberskringen? Oeverloos gezwam noemen wij dat hier maar ik wens alle “muziekliefhebbers” veel plezier op welk festival dan ook

Indiaantje89

De “muziekliefhebber” en dan met Werchter lopen pochen. Dat is alles wat er mis met deze discussie. De manier waarop de Werchtwr gangers met zoveel arrogantie neerkijken op Pinkpop is soms echt om te janken. Net of je een of ander untermensch bent als je naar Pinkpop gaat.

Wat Everyknight bedoelt, is dat er op Rock Werchter iets ‘spannender’ wordt geboekt dan op een Pinkpop. That’s all. Dingen die op een BKS of DTRH zouden headlinen staan daar naast grote die Pinkpop boekt. Beide werelden dus. Een The Good The Bad & The Queen, New Order, Brockhampton, Charlotte Gainsbourg, Olafur Arnalds, Maribou State of Rosalia zie ik Pinkpop niet snel boeken. En dat zijn namen die je in ‘muziekliefhebberskringen’ sneller tegenkomt. Nee, het is geen Primavera of zelfs Roskilde, maar voor een festval dat 87K bezoekers per dag trekt durft RW wel scherper uit de hoek komen dan PP.

En over dat ‘alleen Pinkpop vangt kritiek’ is natuurlijk onzin. Neem Rock Werchter: mensen hebben al bijna 10 pagina’s lang hun gal uitgespuwd over die donderdag-Pink-face (ik ook, trouwens). En als ‘kind van RW’ ben ik net de snelste die ga roepen wanneer ik het niet goed vind. Of het Best Kept Secret topic, waar er gezaagd wordt over Christine & The Queens als headliner (‘wowow, een eurosong act, hoort niet!’). Dat Pinkpop relatief meer kritiek krijgt, moet je misschien ook een heel klein beetje bij de programmatie zoeken.

Kijk: ik hoop dat het woensdag allemaal meezit. Dat ze niet de helft van hun lineup volgooien met lokale acts bijvoorbeeld. En ik geloof oprecht dat die derde headliner een positieve verrassing kan zijn. Want Pinkpop is een mooi festival. Een mooi festival dat iets te vieren heeft. Laat ons hopen dat we dat gaan terugzien in een lineup die iets steviger in elkaar zit dan de nogal fletse voorspelling hierboven.

Ach komop. Juist die namen die jij noemt zijn helemaal niet verkeerd. Maar totaal niet gedurft. Damon Albarn heb je weinig lef voor nodig. Brockhamtpon of Maribou State is al een jaar te laat. Charlotte Gainsbourg is toch ook geen super scherpe boeking? Niks mis met die acts hoor, maar het is zeker niet scherp. Waarom heeft Werchter nu Greta van Fleet en niet vorig jaar?

Niet dat Pinkpop super scherp programmeert ofzo. Maar Werchter had toch ook altijd voor Fleetwood Mac moeten gaan ipv weet Muse, of ipv weer Florence + The Machine, of weer Mumford & Sons. Juist Pink is daar de meeste relevante headliner van de 4. Ja zelfs Tool en The Cure.

Altijd als ik de lineup van Werchter zie dan heb ik altijd het idee dat ik 80% van het affiche al elders heb gezien. Ik heb zelfs op Pinkpop het idee dat ik eerder iets anders zie dan op Werchter. En gezien ik 5/6 festivals per jaar meepak durf ik me best een muziekliefhebber te noemen.

DennisvdBr
    Moderator

Wat betreft reacties en commentaren op bovenstaande poster, die hadden jullie allemaal kunnen beïnvloeden in het Voorspelspel…

Ik denk dat er best veel goed voorspelde namen in staan.
    Jammer dat je niet mee doet maar wel achteraf met commentaren komt.

Ik denk dat voorspelling van Kesselman goed in de richting is

Armin van Buuren – Mumford & Sons – Fleetwood Mac
    Bastille – Tenacious D – Major Lazer – Iggy Pop – Bring Me The Horizon – Elbow – Biffy Clyro – George Ezra – The 1975
    Kylie Mingoue – Slash feat. Myles Kennedy – The Kooks – Krezip – Royal Rupublic – Golden Earring – Die Antwoord – Rowen Hèze
    First Aid Kit – The Pretenders – Davina Michelle – De Staat – Halestorm – Graveyard – Danko Jones – Novastar – Miles Kane – The Struts
    – Strand Of Oaks – Tamino – Amaranthe – Yungblud – The Interrupters – Zeal & Ardor – Bazart – PVRIS – Navarone – Joost & Donnie – Merol – Bizzey – Palale Royale – Eut – Mt.

zijn inmidddels 45 namen. daar kun je een heel programma mee vullen.

Dit is mijn voorspelling:

Voorspelling…

Zaterdag 8 juni
    Mainstage:
    Golden Earring, The Kooks, George Ezra, Mumford and Sons
    IBA-stage:
    Tom Walker, De Staat, Slash & Myles Kennedy, The 1975
    Brightlandstent:
    Mt Atlas, Cage The Elephant, The Wombats, Zebrahead
    Stage 4:
    Tape Toy, Heavn,

Zondag 9 juni
    Mainstage:
    Douwe Bob, The Vaccines, Krezip, Iggy Pop, Biffy Clyro, Volbeat, Armin van Buuren
    IBA-stage:
    KT Tunstall, The Hives, Disturbed, Bring Me The Horizon, Robert Plant
    Brightlandstent:
    Danko Jones, Me First and the Gimme Gimmes, Die Antwoord
    Stage 4:
    Navarone, Palaye Royale, Wilson & Wakeman

Maandag 10 juni
    Mainstage:
    Rowwen Hèze, Madness, Anouk, Bastille, Fleetwood Mac
    IBA-stage:
    Novastar, The Struts, Black Rebel Motorcycle Club, Tenacious D, Slayerrrrrrr
    Brightlandstent:
    Bazart, The Pretenders
    Stage 4:
    Bang Bang Romeo, All Them Witches, EUT

Ongeveer mijn verwachtingen

Ontloopt mekaar niet op veel plekken, ook niet tov de poster.
    Vrij realistische namen voor Pinkpop en ook zeer mooie namen.

Ben echt beniewd naar de commentaren woensdag…

mattman
    Moderator

Dus, zonder me verder in deze zinloze discussie te mengen, wat is de definitie van muziekliefhebber of wanneer behoor ik tot muziekliefhebberskringen? Als ik bijvoorbeeld naar (komtie) Volbeat luister ben ik geen muziekliefhebber maar als ik naar Brockhampton bijvoorbeeld luister mag ik mij wel zo noemen? Als ik naar Pinkpop ga ipv naar Werchter of BKS bevind ik mij niet tot de liefhebberskringen? Oeverloos gezwam noemen wij dat hier maar ik wens alle “muziekliefhebbers” veel plezier op welk festival dan ook

Da’s een gevaarlijke ja. Want wat je zegt, klopt natuurlijk hoor: ook Volbeat liefhebbers, zijn muziekliefhebbers. En sommige mensen die dwepen met een Brockhampton, zijn misschien net minder met muziek bezig, maar willen heel graag hip en current gevonden worden. Heb het woordje ‘muziekliefhebberskringen’ bewust tussen aanhalingstekens gezet. Weet dat smaakkwesties hier soms gevoelig liggen.

Maar over de RW-PP vergelijking: zowat alles wat op Pinkpop staat, kan je op RW zetten. Maar lang niet alles wat op RW staat, kan je op PP zetten. Dat de programmastmenstellers van RW grote lefgozers zijn met hun boekingen, ga je mij ook niet horen zegen hoor, @indiaantje89 😉 Ik ben er bijna zeker van dat je mijn punt wel snapt. En ik snap jouw punt ook.

I am not in Kansas

Bart

Wat betreft reacties en commentaren op bovenstaande poster, die hadden jullie allemaal kunnen beïnvloeden in het Voorspelspel…

Ik denk dat er best veel goed voorspelde namen in staan.
    Jammer dat je niet mee doet maar wel achteraf met commentaren komt.

Ik denk dat voorspelling van Kesselman goed in de richting is

Armin van Buuren – Mumford & Sons – Fleetwood Mac
    Bastille – Tenacious D – Major Lazer – Iggy Pop – Bring Me The Horizon – Elbow – Biffy Clyro – George Ezra – The 1975
    Kylie Mingoue – Slash feat. Myles Kennedy – The Kooks – Krezip – Royal Rupublic – Golden Earring – Die Antwoord – Rowen Hèze
    First Aid Kit – The Pretenders – Davina Michelle – De Staat – Halestorm – Graveyard – Danko Jones – Novastar – Miles Kane – The Struts
    – Strand Of Oaks – Tamino – Amaranthe – Yungblud – The Interrupters – Zeal & Ardor – Bazart – PVRIS – Navarone – Joost & Donnie – Merol – Bizzey – Palale Royale – Eut – Mt.

zijn inmidddels 45 namen. daar kun je een heel programma mee vullen.

Dit is mijn voorspelling:

Voorspelling…

Zaterdag 8 juni
    Mainstage:
    Golden Earring, The Kooks, George Ezra, Mumford and Sons
    IBA-stage:
    Tom Walker, De Staat, Slash & Myles Kennedy, The 1975
    Brightlandstent:
    Mt Atlas, Cage The Elephant, The Wombats, Zebrahead
    Stage 4:
    Tape Toy, Heavn,

Zondag 9 juni
    Mainstage:
    Douwe Bob, The Vaccines, Krezip, Iggy Pop, Biffy Clyro, Volbeat, Armin van Buuren
    IBA-stage:
    KT Tunstall, The Hives, Disturbed, Bring Me The Horizon, Robert Plant
    Brightlandstent:
    Danko Jones, Me First and the Gimme Gimmes, Die Antwoord
    Stage 4:
    Navarone, Palaye Royale, Wilson & Wakeman

Maandag 10 juni
    Mainstage:
    Rowwen Hèze, Madness, Anouk, Bastille, Fleetwood Mac
    IBA-stage:
    Novastar, The Struts, Black Rebel Motorcycle Club, Tenacious D, Slayerrrrrrr
    Brightlandstent:
    Bazart, The Pretenders
    Stage 4:
    Bang Bang Romeo, All Them Witches, EUT

Ongeveer mijn verwachtingen

Ontloopt mekaar niet op veel plekken, ook niet tov de poster.
    Vrij realistische namen voor Pinkpop en ook zeer mooie namen.

Ben echt beniewd naar de commentaren woensdag…

Ik heb weinig commentaar op de namen hoor, denk dat de meerderheid daarvan zeker in de goede richting is. Mijn commentaar was alleen dat op de poster de positionering nogal onrealistisch is voor een aantal acts, maar het lijkt me niet dat het voorspelspel daar veel invloed op gehad heeft (het ziet er meer uit als een opsomming van de meest genoemde acts). Wat dat betreft zijn jullie voorspellingen een heel stuk realistischer.

Jullie moeten niet vergeten dat het hier net als op elk social media kanaal gaat.

Er zijn gewoon heel veel mensen die thuis geen fuck te vertellen hebben, regelmatig worden gepest, chronisch jeuk aan hun zak hebben of voetschimmel hebben. Die hier een beetje aandacht komen vragen. En dat is jammer voor de mensen die hier met heel veel plezier over muziek willen praten. Laten we het vooral niet te veel aandacht geven.

En heb jij zelfs nog wat zinnigs te melden over dit festival? Dat dachten wij al!

Even wat anders, een Quote uit mijn email
    “Op Camping B zal er vrijdagavond ook al campingtainment aanwezig zijn in de Dancetent”

Zou het leuk vinden als Mental Theo & Charly Lownoise een leuk openingsfeestje van het PinkPop jubileum weekend zouden bouwen

Die toffe oude jongens konden twee keer de Ziggo Dome uitverkopen, dus laat ze maar headlinen!

DennisvdBr
    Moderator

Nog 2 dagen tot de perspresentatie…
    De verlossing van het speculeren en het puzzelen.
    Zaterdag ochtend dan eindelijk de voorverkoop!

Nog 89 dagen tot Pinkpop.
    Kleine 3 maanden…
    Het komt nu langzaam dichterbij.

Ik heb er in ieder geval zin in!

DennisvdBr
    Moderator

Komende dagen wel tournee info voor potentiële headliners in de gaten houden.
    Er kan voor woensdag zowaar een hint komen.

Kan 2 kanten op, of uit het artiesten bestand van Rob Trommelen of uit het artiesten bestand van Leon Ramakers.
    Een act die al tourdata heeft staan, of andere kant act die nog met data moet komen?

Daar staan toch een paar connecties tussen…

Cootje

Waarom staat in het festileaks artikel Persconferentie ipv Perspresentatie?
    Volgens mij is het al eerder in dit topic ook aangegeven…
    Kan eigenlijk niet hè 😉

Werchter 92 / Pinkpop 93 94 97 98 99 00 01 03 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 19 / Lowlands 98 99 00 06 / Nirwana Tuinfeest 02 15 16 17 18 / Bospop 16 17 18 19 / DTRH 18

Joslittel

Jullie hebben je goed vermaakt hier afgelopen weekend!

Ik ben erg benieuwd wat aanstaande woensdag gaat brengen. Naar de voorspellingen kijkend wordt het waarschijnlijk een betere dagopvulling dan vorig jaar met bands als Slash, Halestorm, Vaccines, Biffy, Struts. Maar ik ben erg benieuwd. Ik zal voor de perspresentatie klaarzitten in de pauze, dit wil ik meemaken.

Rock Werchter 16-17-18 / Graspop 17-18-19 / Pukkelpop 13-14-15-17 / Rock am Ring 14-19 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Fortarock 18-19 / Bospop 19

Dr. Hannibal

Natuurlijk is daar geen harde definitie voor. Wat mij betreft heeft het te maken met de manier waarop je muziek consumeert: als puur vermaak of meer als kunstvorm. Beetje hetzelfde verschil als blij worden van een massa geproduceerd Ikea schilderijtje of een museum jaarkaart hebben. Maar dan op auditief in plaats van visueel gebied. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Nouja, je hebt zeker gelijk hoor: dit soort argumenten begeven zich altijd op glad ijs! Voor mij is dit het onderscheid, omdat je dan nog iets zinnigs zegt over hoe mensen met muziek omgaan. Met deze definitie snap je dat een “muziekliefhebber” meer naar “moeilijkere” muziek trekt, terwijl een “casual luisteraar” meer makkelijk te consumeren muziek waardeert. Wat niet betekent dat de passie voor muziek bij diegene afwezig is! Die uit zich slechts anders.

Maar nogmaals: glad ijs. Want hoe ga je van iemand anders bepalen waar diegene onder valt? Ik wordt zelf vaak enthousiast van moeilijkere muziek, maar zoek soms ook gewoon plat vermaak! Niemand is 100% het een of het ander, maar voor mij persoonlijk is dit een nuttig onderscheid. Ik merk het verschil zelf vaak bij anderen in hoe ze over muziek praten, en die term helpt dus echt een wezenlijk verschil in uit benadering te drukken.

Niet bedoelt om iemand te beledigen, gewoon een persoonlijk antwoord op een goede vraag!

Edit: needless to say dat daar dan automatisch een onderscheid uit komt rollen in de artiesten die beluisterd worden. Niet dat de een naar “betere” artiesten luistert dan de ander, maar misschien wel naar meer vernieuwende of abstractere. En nogmaals, iedereen heeft beide in zich denk ik, en valt ergens op die schaal. Er is geen hard ja/nee onderscheid van liefhebber of niet.

25 berichten aan het bekijken - 6401 tot 6425 (van in totaal 8366)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.