Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Pinkpop Forum Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 7874 reacties, heeft 277 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Timmetje 2 uur, 36 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 5251 tot 5275 (van in totaal 7875)
  • Auteur

Processierups

Verbaasd me dat ik aangeef dat Open’er vandaag met namen komt en het niemand wat uitmaakt.
    Het is een grote speler in de festival wereld en met nog maar 1 headliner bekend, moeten we toch opletten lijkt me?

Niet zo vreemd. Heb je gezien hoeveel headliners Open’er en Pinkpop afgelopen jaar gedeeld hebben? Die bekendmaking zal vooral voor de mensen in het DTRH-forum interessant zijn.

Toch altijd interessant, normaal hebben Rock Werchter en Open’er veelal dezelfde acts
    Maar het lijkt erop dat Open’er dit jaar ook veel meer moeite heeft. Het kan ervoor zorgen dat er nieuwe „kanshebbers” zijn.

Tevens heb ik daar the XX gezien, verbaasd me echter dat zij nog niet langs zijn geweest op Pinkpop

Namen zijn bekend en er zit (misschien behalve swedish house mafia) niets tussen voor Pinkpop.
    Ga maar gewoon uit van Ed Sheeran! Argumenten zijn hiervoor al een paar keer gewisseld 😉

Oasiss

Swedish House Maffia zou mij als DJ-act misschien nog wel het meest kunnen bekoren van de mogelijke DJ-acts.
    De meest interessante naam op hun affiche m.i. – Vampire Weekend – staat helaas op DTRH. Pinkpop zal denk ik the 1975 en Kodaline nog wel meepikken van dat affiche.

PinkpopSinds2008

Verbaasd is met een T. Ik schrik sowieso behoorlijk van het Nederlands dat ik hier vaker lees. Enfin; dat schijnt op vandaag niet zo belangrijk te zijn. Het gaat om de inhoud, toch? Althans, dat wordt me vaak gezegd. Laat ik me niet opwinden. (haha, te laat).

ENFIN: Als:
    – Beyoncé
    – Ed Sheeran
    – The Who
    – Neil Young (mwa, ik geloof dat niet, maar goed)

… zouden komen (een ervan) zou ik erg blij worden. Beyoncé is nou tyyypisch zo’n act waar ik nóóit naartoe zou gaan, als ze een ‘losse’ show zouden doen, maar op Pinkpop zou ik fanatiek vooraan gaan staan. Omdat ik anders nooit bij zo’n artiest uit zou komen. Of ze dan wel of niet manlief meeneemt.

Jay-Z komt overigens alleen mee omdat-ie anders aan andere dames gaat zitten, dus nu kan Bey ‘m in de gaten houden. Grapje.

Tot zover mijn Shownieuws. Goedenavond.

EddieVerder

Verbaasd is met een T. Ik schrik sowieso behoorlijk van het Nederlands dat ik hier vaker lees.

tyyypisch .

Is dat niet met één Y?

PinkpopSinds2008

Verbaasd is met een T. Ik schrik sowieso behoorlijk van het Nederlands dat ik hier vaker lees.

tyyypisch .

Is dat niet met één Y?

Touché. 1-0 voor jou!

Kereltje

Op eFestivals wordt gezegd dat The Killers – The Cure – Stormzy headliners zijn op Glastonbury.

Arctic

Is er eigenlijk al iets bekend gemaakt over de persconferentie?

Timmetje

Op eFestivals wordt gezegd dat The Killers – The Cure – Stormzy headliners zijn op Glastonbury.

Mumford – Killers – Fleetwood
    Ezra – Earring – Tenacious
    Krezip – BMTH – Kensington

Dan zoiets?

Kesselman

Das precies 0 bands wasr ik geld voor over zou hebben

Bram

Tweede naam voor City Sounds Live dus James Bay. Zal ook wel niet op Pinkpop komen.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door  Bram.

colint

Tweede naam voor Park City Live dus James Bay. Zal ook wel niet op Pinkpop komen.

Goed nieuws dus!

Set Abominae

Tweede naam voor Park City Live dus James Bay. Zal ook wel niet op Pinkpop komen.

Je bedoelt City Sounds zeker?

Bram

Ja City Sounds inderdaad! Aangepast!

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door  Bram.

Wessel

Mumford – Killers – Fleetwood
    Ezra – Earring – Tenacious
    Krezip – BMTH – Kensington

Mijn ogen tranen al wanneer ik dit zie. Ben wel benieuwd hoe prominent de spots van Krezip, Rowen Heze en Golden Earring worden. subs zou wel belabberd zijn.

// Lowlands 16-17-18-19 // Down The Rabbit Hole 18-19 // Woo-Hah 17-18-19 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17-19 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17-19 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

DennisvdBr
    Moderator

Is er eigenlijk al iets bekend gemaakt over de persconferentie?

Pinkpop perspresentatie vindt plaats in Paradiso Amsterdam op 13 maart 2019.
    Daar wordt het (nagenoeg) volledige programma voor Pinkpop 2019 bekend gemaakt.
    Tussen 12:00 en 14:00 uur maakt o.a. ‘Mr Pinkpop’ Jan Smeets de complete line-up van Pinkpop 2019 bekend en zijn er korte optredens van acts die in juni ook in Landgraaf het podium betreden. De middag wordt geopend door Mt. Atlas, de winnaar van Nu Of Nooit en Pinkpop opener. Uitreiking Jan Smeets Award, paar sponsor dingetjes en tegen het einde een vragenronde.

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 2018
    PP Classic - 07, 08, 09, 10, 12, 13 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018

Oasiss

De vragenronde is optioneel. Als het programma ruk is en er wel een exorbitante prijsverhoging plaatsvindt, is Jan verkouden en beperkt hij zijn optreden tot het schofferen van goede doelen.

Kevin

De vragenronde is optioneel. Als het programma ruk is en er wel een exorbitante prijsverhoging plaatsvindt, is Jan verkouden en beperkt hij zijn optreden tot het schofferen van goede doelen.

Ik kreeg vorig jaar niet eens antwoord op Mn vraag, ondanks dat Corton nog naar achteren liep

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door  Kevin.

Timmetje

Hozier valt ook af, die staat in Afas in september.

Kesselman

Jouw logica is echt geen touw aan vast te knopen.
    Hozier ko.t idd niet op PP
    Hij komt idd in sep in de afas.

Maar dat heeft niets met elkaar te maken.
    Ij zit in t weekend van Pp in de usa.
    Dat is wel n logische reden

Timmetje

De kans dat een act op Pinkpop staat is toch veel kleiner tot nihil als hij al in een zaal is geboekt? Of zit ik daar volledig naast?

(Het is misschien ook wijs even je post te lezen voordat je hem post. Vallen hoop letters weg)

Kevin

De kans dat een act op Pinkpop staat is toch veel kleiner tot nihil als hij al in een zaal is geboekt? Of zit ik daar volledig naast?

Nee klopt wel, artiesten snijden zichzelf alleen maar in de vingers. Tenzij je fanbase dusdanig groot is dat je weet dat je concert uit gaat verkopen, zoals Pearl Jam afgelopen jaar. Voor de rest zie je idd wel dat artiesten die eigen shows doen, minder snel op festivals staan.

Timmetje

Ja precies, zo dacht ik ook. Snap dan niet wat Kesselman bedoelt.

Wessel

Jouw logica is echt geen touw aan vast te knopen.
    Hozier ko.t idd niet op PP
    Hij komt idd in sep in de afas.

Maar dat heeft niets met elkaar te maken.
    Ij zit in t weekend van Pp in de usa.
    Dat is wel n logische reden

Je kunt wel iets minder kortaf zijn.
    De argumentatie van de heren boven mij zijn meestal juist.

// Lowlands 16-17-18-19 // Down The Rabbit Hole 18-19 // Woo-Hah 17-18-19 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17-19 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17-19 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

TheseThingsHappen

Ja precies, zo dacht ik ook. Snap dan niet wat Kesselman bedoelt.

Hij bedoelt te zeggen dat Hozier sowieso al geen kanshebber was voor Pinkpop, omdat hij tijdens Pinkpop tourt in de US.
    Dus een zaalshow in Nederland in september heeft in dit geval niks te maken met zijn kansen op Pinkpop.

Wessel

Hij bedoelt te zeggen dat Hozier sowieso al geen kanshebber was voor Pinkpop, omdat hij tijdens Pinkpop tourt in de US.
    Dus een zaalshow in Nederland in september heeft in dit geval niks te maken met zijn kansen op Pinkpop.

Dit kan iemand toch gemist hebben? Dan is het gek om te zeggen dat iemand’s logica nergens op slaat.

Maar oi, we zijn nu weer van een vlieg een olifant aan het maken. Next topic.

25 berichten aan het bekijken - 5251 tot 5275 (van in totaal 7875)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.