Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Pinkpop Forum Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 7833 reacties, heeft 276 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Timmetje 51 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 4501 tot 4525 (van in totaal 7834)
  • Auteur

Heemstock

Ik vind blijkbaar als enige Kings Of Leon oprecht een goede band. Enkel is het geen crowdpleaser. Maar hebben al te vaak op Pinkpop gestaan de afgelopen jaren.

Nee hoor, ik ben ook fan! 🙂 Maar ik begrijp als andere niet-fans het niet top vinden en vinden dat ze te vaak langskomen.

Pinkpop '12 / Rock Werchter '13 '14 '15 '17 '18 / Down the Rabbit Hole '16 / Dauwpop ‘08 ‘09 ‘10 ‘14 ‘19 / Lowlands '19

huub28

schetsje

Mumford & Sons
    Golden Earring
    Ronnie Flex
    De Staat
    George Ezra
    Son Mieux

AC/DC of Kensington of The who of Kings of Leon
    Toto
    Tenacious D
    Rowwen Heze
    Anouk
    San Holo

Armin van Buren
    Fleetwood Mac
    Passenger
    Keane
    The Pretenders
    Chef’Special

Ik denk Pinkpop verkoopt uit of heeft een succesvolle edite. Meevallend jaar, beetje teleurstellend jubileum.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door  huub28.

marcopoloo

schetsje

Mumford & Sons
    Golden Earring
    Ronnie Flex
    De Staat
    George Ezra
    Son Mieux

AC/DC of Kensington of The who of Kings of Leon
    Toto
    Tenacious D
    Rowwen Heze
    Anouk
    San Holo

Armin van Buren
    Fleetwood Mac
    Passenger
    Keane
    The Pretenders
    Chef’Special

Ik denk Pinkpop verkoopt uit of heeft een succesvolle edite. Meevallend jaar, beetje teleurstellend jubileum.

Waar blijft men KOL vandaan halen? 2 jaar geleden geweest niks relevants gedaan.

Zoals eerder gezegd veel festivals hebben de headliners nog niet of amper een acts.
    Rustig mensen

DennisvdBr
    Moderator

Waar blijft men KOL vandaan halen? 2 jaar geleden geweest niks relevants gedaan.

Zoals eerder gezegd veel festivals hebben de headliners nog niet of amper een acts.
    Rustig mensen

Precies, stonden er in 2017. Lijkt me (mede) daarom niet héél logisch als headliner.

schetsje
    Ronnie Flex

Toto

Anouk

Ronnie Flex stond al 2 jaar op rij op Pinkpop, dat is echt No Go om ook 2019 te komen.
    Toto, zie ik niet gebeuren??
    Anouk, ik heb het vermoeden dat ze niet komt?

btw over Chef Special geen idee of die rond gaan rond Pinkpop.

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 2018
    PP Classic - 07, 08, 09, 10, 12, 13 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018

DennisvdBr
    Moderator

Ik heb het vermoeden dat aankondiging Isle of Wight UK in de lucht hangt.
    Weekend na Pinkpop, nog geen enkele naam bekend.
    Daar kan de ontbrekende headliner wel eens bij zitten??

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 2018
    PP Classic - 07, 08, 09, 10, 12, 13 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018

marcopoloo

Verwacht Dat Open’er ook snel met namen komt, daar zijn ook maar een paar bekend en tot dusver vinden de meeste hier het maar niks
    Het is allemaal ok, maar niet geweldig genoeg

Dus verwacht morgen/vrijdag daar ook evt nieuwe namen

Mr-Pronk

Alsjeblieft niet weer Ronnie flex. Beter komt er dit jaar een fatsoenlijk muzikaal programma in plaats van de playback artiesten.

Pim

Begin steeds zekerder te worden over KOL hoor.
    Precies als ik dit gesprek hierover lees, begint Radioactive van ze op 3fm te spelen. Moet toch wel iets betekenen hoor!

Pinkpop '11, '14, '15, '16, '17, '18, '19. Graspop '15, '16, '17, '18, '19. Paaspop '16, '17, '18, '19. Nirwana Tuinfeest '16, '17, '18, '19. Fortarock '16. Appelpop '15, '16, '17. Into The Grave '17. Jera on Air '17, '18,

marcopoloo

Begin steeds zekerder te worden over KOL hoor.
    Precies als ik dit gesprek hierover lees, begint Radioactive van ze op 3fm te spelen. Moet toch wel iets betekenen hoor!

Dus als 3fm iets speelt komt het op Pinkpop?
    Daarvoor waren het de Sugababes, moet toch ook iets betekenen! En Adele en de Counting Crows

Wacht nou eens af, 3-fm heeft niet zoveel vinger in de pp, maar die spelen wel de mainstream hits van nu

Christiaan

Zo, daar staat een hoop poep.

Bartjuh1981

Even nog wat olie op het vuur… 😉

KOL is echt een steengoede band, voorál live. Geweldige songs, fenomenale live-uitvoeringen. Mogen van mij best weer komen.
    Als mensen behoefte hebben aan ritmisch meeklappen, refreintjes afmaken of andere rare publieksparticipaties, dan gaan ze maar naar Green Day! 😉

Pinkpop 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19. Rock Werchter 09, 11, 12, 14, 15, 17, 18, 19. Pukkelpop 12, 13, 15, 17, 18. TW Classic 14, 16. BKS 17. Bospop 19.

Indiaantje89

Wat hebben ze daar nou weer gedaan? Die waren vorig toch juist weer “groter gegaan” met Depeche Mode, The Killers en Kasabian. En dan kom je nu met George Ezra als headliner? What the hell..

sledgehammer

Wat hebben ze daar nou weer gedaan? Die waren vorig toch juist weer “groter gegaan” met Depeche Mode, The Killers en Kasabian. En dan kom je nu met George Ezra als headliner? What the hell..

De line-up van Isle Of Wight suggereert dat er echt niks beters meer te vinden is als headliner in die periode dan Noel Gallagher’s High Flying Birds, George Ezra en Biffy Clyro. Al zijn dat in de UK grotere namen dan hier. Maar op die manier zie ik Pinkpop nog wel zo wanhopig worden dat ze George Ezra opschuiven naar de positie van derde headliner…

mattman
    Moderator

George Ezra als headliner kan ik me hier echt niet inbeelden. Heeft veel te weinig body. Stond met zijn eerste anderhalve hitje nog smiddags in tenten te spelen nu zou hij met 1 hit meer ineens bovenaan de affiches mogen staan? Vind dat de boekers soms wat overdrijven in die dingen.

Zelfs als sub vind ik zoiets wat magertjes.

Rockbeer

Gelukkig kan George Ezra niet meer worden toegevoegd aan Pinkpop…

Volledige festivals: Pinkpop '12 / Rock Werchter '13, '16, ‘17 / Rock Am Ring '14 / Rock Im Revier '15 / Nova Rock '17 / Graspop '18

Timmetje

Hij lijkt AHOY ook bij lange na niet uit te verkopen.
    Snap uberhaupt niet wat hij op Pinkpop doet.

Misschien was het toch niet zo wijs om Pinkpop dit jaar met Pinksteren te houden. Zie ook BKS die zijn data toch verzette.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door  Timmetje.

Timmetje

Gelukkig kan George Ezra niet meer worden toegevoegd aan Pinkpop…

Hahaha. Zou idd raar zijn als die 2x speelt.

Hopelijk zetten ze hem idd niet als sub neer. Hetzelfde met Tenacious D.

Indiaantje89

George Ezra op Pinkpop snap ik wel, maar gewoon overdag op de 3FM stage zou meer dan genoeg zijn voor zo’n act.

sledgehammer

Ik was vergeten dat Ezra ook nog een show in Ahoy doet. Vergeet dan mijn suggestie dat hij mogelijk zou kunnen worden opgewaardeerd tot hoofdact op Pinkpop. Ik zie bovendien de nodige Engelse reageerders op de Facebook-pagina van het Isle Of Wight-festival, die verbaasd zijn dat George Ezra boven Fat Boy Slim en Bastille op de affiche staat, dus ook in Engeland vindt men het blijkbaar een vreemde keuze om hem daar tot headliner te bombarderen. Desondanks voorspelt die affiche van Isle Of Wight vooralsnog weinig goeds voor Pinkpop. Op de aanwezigheid van Rick Astley na, natuurlijk…

Timmetje

De kans en hoop op een echte knaller van een act wordt idd steeds kleiner zo.

Welke acts zouden er nu logischer en realistischerwijs nog kunnen komen? RHCP? Killers? Kol? Kensington? The Who? Thats it toch?

ChiquitaChaser

Echt vrolijk kan ik hier toch niet van worden hoor.
    Om Mister Smeets zijn woorden te (mis/ge)bruiken, Pinkpop speelt niet meer in de CL van de festivals…..

Franzzz

De kans en hoop op een echte knaller van een act wordt idd steeds kleiner zo.

Welke acts zouden er nu logischer en realistischerwijs nog kunnen komen? RHCP? Killers? Kol? Kensington? The Who? Thats it toch?

Ja zoiets. Waarbij de RHCP en Killers nog helemaal niks hebben aangekondigd in Europa. Die andere drie touren tot nu toe wel

Oasiss

Nou, in ieder geval heeft Pinkpop nu een (slap) excuus om te verkopen dat George Ezra een subheadliner is.

mattman
    Moderator

De kans op The Who wordt nu ook minimaal hoor. Eigenlijk gaf ik het alleen een kans als ze ook op IOW stonden, maar nu lijkt het een rondje te gaan worden in juli/augustus (met wat ik gok BST, Mad Cool, NOS en vooral veel zalen). ALS ze deze zomer naar EU komen, that is.

Timmetje

Jup. Earring zou ook wel sub staan en ga voor Tenacious D ook vrezen voor een subpositie. Dan blijft 1 headliner en de dagprogrammering over.

25 berichten aan het bekijken - 4501 tot 4525 (van in totaal 7834)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.