Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Pinkpop Forum Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 6632 reacties, heeft 230 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  rickhuissen 1 week, 5 dagen geleden.

25 berichten aan het bekijken - 2826 tot 2850 (van in totaal 6633)
  • Auteur

DennisvdBr
    Moderator

Ik heb even de lineup van Bonnaroo en FireFly naast elkaar gelegd.
    Om te kijken welke acts na Bonnaroo eventueel naar Europa kunnen komen en dus Pinkpop mogelijk is.

Wat mij vooral opvalt:
    Khalid
    Dua Lipa
    Bon Iver
    Tash Sultana
    First Aid Kit
    Nile Rodgers
    Paramore
    Anderson .Paak
    Sheryl Crow
    Jungle
    Future

misschien zien jullie ook nog wat?

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 2018
    PP Classic - 07, 08, 09, 10, 12, 13 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018

2+

DennisvdBr
    Moderator

Dus….
    Mogelijke namen die nog over zijn:
    P!nk (als ze geen pauze neemt) , Dua Lipa (ik denk dat ze wel naar Pinkpop komt en alleen naar USA gaat voor Bonnaroo)
    Hollywood Vampires (past perfect binnen tourschema), A Perfect Circle , The Script (waar is de permanente marker?)
    Oscar And The Wolf (staat ook op Werchter Boutique zelfde weekend dus die zie ik zeker komen),The Kooks, Rise Against, Avenged Sevenfold,
    Jessie J, James Bay, KHALID (samen met pakketje Bruno Mars maar zit wel tot 5 juni in de USA maar staat weer niet op Firefly vlak erna), Astrid S, Britney Spears ( misschien gekke naam maar zou de golden oldie kunnen zijn zoals Lionel Richie…weet niet of ze wat te prijzig is als second headliner)
    Betreft dance is veel mogelijk:
    Tïesto, The Chainsmokers, Galantis, David Guetta, Djsnake , Dimitri Vegas en Like mike?

Misschien ook nog BECK meenemen als “second-headliner”, staat bijvoorbeeld ook op NorthSide Denemarken als headliner.
    Daar overigens ook Diplo, in het kader van dance… In het Pinkpop weekend staat die DJ ook op Sonár, Pinkpop is een optie.
    Overigens, Diplo staat eind mei in VS op Governors Ball, met Mark Ronson als Silk City… Diplo en Mark Ronson op de Bruno Mars-dag klinkt dat als een logische mogelijkheid?
    Misschien die lineup van Governors Ball ook eens naast FireFly leggen?
    Staat Khalid en Tash Sultana ook tussen.
    Maar ook Slaves, Wolf Alice en The Struts, die tijdens/rondom Pinkpop met Foo Fighters touren.

0

Hammersmith

Ik blijf me verbazen over de naam P!nk bij de “second headliners”. Die komt echt niet voor minder dan een headlineplek. Daar kun je echt wel een streep doorzetten hoor…

Pinkpop '15/'16/'17/'18 --- Lowlands '17 --- Sziget '18

0

colint

Dus….
    Mogelijke namen die nog over zijn:
    P!nk (als ze geen pauze neemt) , Dua Lipa (ik denk dat ze wel naar Pinkpop komt en alleen naar USA gaat voor Bonnaroo)
    Hollywood Vampires (past perfect binnen tourschema), A Perfect Circle , The Script (waar is de permanente marker?)
    Oscar And The Wolf (staat ook op Werchter Boutique zelfde weekend dus die zie ik zeker komen),The Kooks, Rise Against, Avenged Sevenfold,
    Jessie J, James Bay, KHALID (samen met pakketje Bruno Mars maar zit wel tot 5 juni in de USA maar staat weer niet op Firefly vlak erna), Astrid S, Britney Spears ( misschien gekke naam maar zou de golden oldie kunnen zijn zoals Lionel Richie…weet niet of ze wat te prijzig is als second headliner)
    Betreft dance is veel mogelijk:
    Tïesto, The Chainsmokers, Galantis, David Guetta, Djsnake , Dimitri Vegas en Like mike?

Misschien ook nog BECK meenemen als “second-headliner”, staat bijvoorbeeld ook op NorthSide Denemarken als headliner.
    Daar overigens ook Diplo, in het kader van dance… In het Pinkpop weekend staat die DJ ook op Sonár, Pinkpop is een optie.
    Overigens, Diplo staat eind mei in VS op Governors Ball, met Mark Ronson als Silk City… Diplo en Mark Ronson op de Bruno Mars-dag klinkt dat als een logische mogelijkheid?
    Misschien die lineup van Governors Ball ook eens naast FireFly leggen?
    Staat Khalid en Tash Sultana ook tussen.
    Maar ook Slaves, Wolf Alice en The Struts, die tijdens/rondom Pinkpop met Foo Fighters touren.

Ik denk ook dat we Editors niet als mogelijke second headliner moeten vergeten. Aangezien ze een festivaltour gaan doen zie ik ze Nederland niet snel overslaan. Op Lowlands waren ze vorig jaar headliner en BKS heeft zijn 3 headliners (als het AM gerucht waar is). De enige andere optie, naast Pinkpop, is dat ze de missende headliner op DTRH zijn. Maar dan begrijp ik niet waarom DTRH ze nog niet bekend gemaakt heeft, er zijn al genoeg festivaloptredens voor Editors bevestigd. Dus de kans lijkt me groot dat ze op Pinkpop staan en dat het geheim gehouden wordt tot aan de persconferentie.

1+

PJ

Ik snap niet dat P!nk nog genoemd word Die kans is wel heeeeel erg klein. Zou ook totaal niet passen in dat drukke tourschema. Die komt gewoon oktober november december naar Europa of misschien wel pas volgend jaar. De rest vind ik overigens allemaal zeer logisch. Dat zou wel kunnen kloppen. 😉

• Deze reactie is gewijzigd 6 maanden, 1 week geleden door  PJ.
    • Deze reactie is gewijzigd 6 maanden, 1 week geleden door  PJ.
    0

PJ

Behalve Britney, die mag in Vegas blijven…

1+

bcmrmaybe

Behalve Britney, die mag in Vegas blijven…

editors…boehhhhh

Britney…Yeeey

Als guilty pleasure zie ik Britney wel zitten maar ik denk dat dat teveel gaat kosten.

To short, to tall
    Doesn't matter, one size fits all
    Zu groß, zu klein
    Der Schlagbaum sollte oben sein
    Schönes Fräulein, Lust auf mehr
    Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
    Schnaps im Kopf, du holde Braut
    Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

0

DennisvdBr
    Moderator

Britney

1 datum staan in Augustus… Ik denk niet dat we in juni op Pinkpop (voorlopig) aan haar hoeven denken.
    Die lijkt me toch van een voetstuk gevallen…

P!nk daarentegen 😉 denk ik wel aan hoor

0

festivalddictsam

Laat P!Nk maar komen hooor….was toen een top act op Pinkpop!
    Ze doet het ook voor minder dan headliner zolang het geld er maar is van Jan 🙂
    Het grote probleem is of ze wel naar Europa komt in die korte tijd…maar who knows 😉

Pinkpop: 15/16/17/18 Werchter:17/18 Parkcity Live: 14/15/16/17/18

1+

festivalddictsam

@dennisvdbr denk dat Britney eerder naar Pukkelpop afreist…die hebben soms wel zon opvallende naam er tussen. Maar ja Pinkpop kan gewoon maar is kleine kans.

0

Rockbeer

Is Britney Spears niet gewoon nog kutter dan Justin Bieber? Scheelt er niet veel aan in elk geval.

8+

PJ

Zou Bon Jovi nog een optie zijn? Die hebben vandaag net hun eerste tourdata bekend gemaakt. Tot half mei in de VS….

1+

festivalddictsam

Laat Bon Jovi maar komen zou super naam zijn!

0

Hammersmith

Wat betreft de Nederlandse inbreng; Blaudzun zal er heel goed kunnen staan. Album is op komst

Pinkpop '15/'16/'17/'18 --- Lowlands '17 --- Sziget '18

2+

Rolo

Wat betreft de Nederlandse inbreng; Blaudzun zal er heel goed kunnen staan. Album is op komst

Haevn durf ik wel met dikke stift te noteren Ook van de perspresentatie. Twee dagen later hebben ze in Paradiso hun albumrelease.

3+

colint

Haevn durf ik wel met dikke stift te noteren Ook van de perspresentatie. Twee dagen later hebben ze in Paradiso hun albumrelease.

Ik vind het ook wel tijd dat DI-RECT eens komt, hebben een behoorlijk lekker nieuw album uitgebracht!

2+

Joey

Di-rect, Heavn, Blaudzun, ik teken ervoor 😊

2+

Black Lies

7+

Joey

Betreft dt de NLse inbreng bedoel ik he…. 😂

1+

brucie

De staat is ook bezig met nieuw werk. Altijd erg geliefd op festivals.

1+

DennisvdBr
    Moderator

wacht eens….

is dit een hint?

naar

2+

ZjanZjak

Eels zou wat mij betreft weer eens wat festivals moeten gaan doen. #wishful thinking

Hmmm, nieuw album onderweg van Eels, 6 april is de release. #still wishful thinking

2+

Maurice

Goedemorgen Dennis, Wat kunnen we deze week allemaal verwachten?
    Parkcity live komt deze week elke dag met namen, maar mogen we nog iets verwachten van andere festivals in Nederland en Belgie?

1+

DennisvdBr
    Moderator

Goedemorgen Dennis, Wat kunnen we deze week allemaal verwachten?
    Parkcity live komt deze week elke dag met namen, maar mogen we nog iets verwachten van andere festivals in Nederland en Belgie?

als ik eerlijk ben, vanuit Pinkpop niets…

Overigens de stilte bij Rock Werchter begint wel erg op te vallen in vergelijking met voorgaande jaren…
    Dat zal vast niet lang meer duren daar.
    Het ijslandse Secret Solstice, is ook behoorlijk stil. Vind ik ook wel opvallend.
    Januari is ook wel een maand voor de de augustus festivals normaal gesproken, die gaan vast ook deze maand nog de stilte doorbreken (dan denk ik voornamelijk aan LL, PkP of Sziget bijvoorbeeld)

Maar 1 spoiler kan ik meegeven…
    Binnenkort hier iets spannends!!!

0

bcmrmaybe

Maar 1 spoiler kan ik meegeven…
    Binnenkort hier iets spannends!!!

Op het Forum? Op Pinkpop? Of ga je trouwen Dennis? 🙂

To short, to tall
    Doesn't matter, one size fits all
    Zu groß, zu klein
    Der Schlagbaum sollte oben sein
    Schönes Fräulein, Lust auf mehr
    Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
    Schnaps im Kopf, du holde Braut
    Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

0
25 berichten aan het bekijken - 2826 tot 2850 (van in totaal 6633)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.