Pinkpop 2017 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Pinkpop Forum Pinkpop 2017 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 6320 reacties, heeft 234 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  jefferke 11 maanden, 3 weken geleden.

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 6321)
  • Auteur

jswa

Ik zou sowieso tegen Pearl Jam zeggen: Zoek het uit, dit jaar durfde je niet door terreurdreiging maar volgend jaar wil je wel? Nee jullie hoeven niet meer te komen, doei! En wie zegt dat ze het niet weer af gaan zeggen, de kans dat er in het komende jaar weer ergens wat gebeurt is behoorlijk groot.

Foo Fighters zijn nog gestopt en wie zegt dat ze volgend jaar al wel weer gaan touren? Ik moet het allemaal nog zien gebeuren.

Gelukkig is die ook al met PP’19 bezig, de 50e editie want dan wil hij Neil Young en Adele als headliners. Yeah right!

Ze zullen dat nooit tegen Pearl Jam zeggen. Pearl Jam had in ieder geval de mogelijkheid om het nog af te zeggen, in mijn ogen een beetje overdreven, maar snap de emoties vlak na de aanslagen wel. Verder denk ik niet dat Foo Fighters komen, ze zullen het volgende Pinkpop bezoekje liever doen tijdens hun volgende tour.

Daarom denk ik dat Pearl Jam, Coldplay en Radiohead de headliners van 2017 gaan worden. Coldplay heeft al aangegeven in 2017 de festivals te gaan doen en het kan lang duren voordat ze daarna weer gaan touren.

0

Baas

Foo Fighters gaan niet komen volgend jaar, Smeets zegt dat ze van plan zijn pas in 2018 de tour in te halen. Ik gok voor nu op;
    Radiohead – iets kleiners in constructie Arcade Fire/The National (eindelijk)/Franz Ferdinand/ Mumford & Sons (iets in die richting gecombineerd) – Pearl Jam

Radiohead vind ik niks, maar wil ze toch een keer gezien hebben. Als ze eindelijk The National kunnen krijgen ben ik al tevreden, maar dit soort namen vind ik zoiezo oke. En Pearl Jam is oke, al vind ik Eddie Vedder veel gaver als ie solo is. Dan komt zijn mooie stem echt tot z’n recht.

Overigens zou ik Fleetwood Mac echt toejuichen, ik heb ze gezien in de ziggo vorig jaar. En dat is echt een heerlijke show!

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 4 maanden geleden door  Baas.

Pinkpop '10 '11 '12 '13 '14 '15 '16. Rock en Seine '13 '16. Best Kept Secret '17 '18. Lowlands '17 '18.

1+

DennisvdBr
    Moderator

Toch wel leuk dat zo iets opgepakt is door de Die-Hard Pearl Jam fans…

Ik ben ook zelf alvast enthousiast aan de gang gegaan in het Pearl Jam Topic 🙂

Pinkpop - 2006, 07, 08, 09, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 2018
    PP Classic - 07, 08, 09, 10, 12, 13 / FortaRock - 2016 / Bospop - 2018

0

MaartenB

Pearl Jam zou van mij eindelijk wel eens mogen komen. Ik ben het wel met @baas eens. Eddie Vedder solo is magisch. Fleetwood Mac zou ook geweldig zijn. Als die twee namen komen zie ik mijn ouders ook nog wel naar Pinkpop gaan. (Goeie opvoeding 😉 ). Ik ben benieuwd.
    Foo Fighters verplaatst hun tour naar 2018, dus die zien we volgend jaar hoogstwaarschijnlijk niet.

Mijn voorspelling: Radiohead – Coldplay – Pearl Jam

0

eloelo

Radiohead komt niet, ik geloof niet dat MOJO hun wegzet op Pinkpop. Al zou dat imo wel een logische zet zijn. Mijn gok is voorlopig Pearl Jam- Snow Patrol (sterke sub) – Mumford & Sons (met sterke sub). Heel erg pover maar dat is wat ik verwacht komend jaar, ik hoop er natuurlijk niet op, maargoed.

0

PJ

Zou GNR geen optie zijn of doen zij geen festivals?

0

DennisvdBr
    Moderator

Zou GNR geen optie zijn of doen zij geen festivals?

Heb ik wel in mijn lijstje op de vorige pagina staan.
    Als de tourdata in europa in begin juni zijn, dan is Pinkpop een mooie locatie.
    Ik geef festivals een grote kans, omdat ze nu ook festivals in de tour hadden. Touren voorlopig verder in VS.

0

bcmrmaybe

Guns n’ Roses zou ik een goede headliner vinden. Liever dan Pearl Jam

Gooi Coldplay/Snowpatrol/Radiohead in de mix en dan vermaak ik me wel

To short, to tall
    Doesn't matter, one size fits all
    Zu groß, zu klein
    Der Schlagbaum sollte oben sein
    Schönes Fräulein, Lust auf mehr
    Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
    Schnaps im Kopf, du holde Braut
    Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

0

JB.

Ik heb niet echt het gevoel dat Guns N Roses snel naar Eu gaat komen. is dat ergens beloofd?

0

superginger

Zou gnr ook erg leuk vinden. Vraag me alleen af of pinkpop t aandurft met axl rose die t leuk vind om minstens een uur na geplande aanvang t podium op te wandelen. Denk niet dat jan smeets t leuk gaat vinden als axl na 12 uur z’n set nog af wil maken.

Paaspop: 2014 / pukkelpop: 2015 - 2017 / pinkpop: 2016 / rock werchter: 2017 / Down the rabbit hole: 2018

0

DennisvdBr
    Moderator

Zou gnr ook erg leuk vinden. Vraag me alleen af of pinkpop t aandurft met axl rose die t leuk vind om minstens een uur na geplande aanvang t podium op te wandelen. Denk niet dat jan smeets t leuk gaat vinden als axl na 12 uur z’n set nog af wil maken.

Ik geloof niet dat dat nog het probleem is, dat soort streken is hem inmiddels afgeleerd imo

0

superginger

Ik weet niet hoe dat nu zit inderdaad maar heb ze 5 jaar geleden een keer in de gelredome gezien en toen was ie anderhalf uur te laat. Ik hoop dan maar dat ie dat inmiddels afgeleerd is.

Paaspop: 2014 / pukkelpop: 2015 - 2017 / pinkpop: 2016 / rock werchter: 2017 / Down the rabbit hole: 2018

0

brutus257

De miljoenen acts hebben we nu gehad met Paul McCartney en the stones! 2 unieke acts die je op je festival hebt gehad, aankomende editie zal dus denk ik een sterker dagprogramma hebben ik zou het nog steeds een goede zet vinden om black keys op pinkpop neer te zetten show in Nederland was gecanceld en nooit meer iets van vernomen

0

superginger

@brutus
    Een jaar daarna stonden ze vgm op dtrh (zou ook kunnen dat t ervoor was) maar was zeker balen toen dat concert niet doorging. Zou ze graag zien op pinkpop en dan misschien als headliner met een sterke sub?

0

eh

Zou mijn ultiem pinkpop hoogepunt zijn …… Pearl Jam.
    Helemaal als ze een volledige set mogen spelen van 21/2 a 3 uur …….

Verbaas me erover dat mensen roepen dat ze eigenlijk niet meer geboekt moeten worden ….. omdat ze voor dit jaar hebben afgezegd. Maar daar ben ik ook teveel fan voor ……

Overigens duurt de vrijage tussen Smeets en het management van PJ al jaren …… laten we blij zijn dat het nu lijkt doortegaan

0

bcmrmaybe

Een jaar daarna stonden ze vgm op dtrh (zou ook kunnen dat t ervoor was) maar was zeker balen toen dat concert niet doorging. Zou ze graag zien op pinkpop en dan misschien als headliner met een sterke sub?

Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren. Gemiddelde pinkpop bezoeker gaat niet voor de Black Keys als headliner. Zouden wel bijvoorbeeld 3fm af kunnen af sluiten of een leuke Sub zijn

To short, to tall
    Zu groß, zu klein

0

bcmrmaybe

Zou mijn ultiem pinkpop hoogepunt zijn …… Pearl Jam.
    Helemaal als ze een volledige set mogen spelen van 21/2 a 3 uur …….

Verbaas me erover dat mensen roepen dat ze eigenlijk niet meer geboekt moeten worden ….. omdat ze voor dit jaar hebben afgezegd. Maar daar ben ik ook teveel fan voor ……

Overigens duurt de vrijage tussen Smeets en het management van PJ al jaren …… laten we blij zijn dat het nu lijkt doortegaan

Tijdens de Grunge periode was het leuk. Ik hoef ze niet te zien. Van mij mag het wel weer afketsen. 🙂

To short, to tall
    Zu groß, zu klein

1+

Kereltje

Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren. Gemiddelde pinkpop bezoeker gaat niet voor de Black Keys als headliner. Zouden wel bijvoorbeeld 3fm af kunnen af sluiten of een leuke Sub zijn

Dit inderdaad. De verkoop van Ziggo/Sportpaleis liep naar verluidt dramatisch, dan ga je niet plots Pinkpop mogen headlinen.

0

superginger

Vgm hebben ze wel eens RW geheadlined, dus vandaar mijn gedachte, maar t is inderdaad geen band die veel mensen speciaal naar PP trekt.

0

Christiaan

Dit inderdaad. De verkoop van Ziggo/Sportpaleis liep naar verluidt dramatisch, dan ga je niet plots Pinkpop mogen headlinen.

Lijkt me wel echt een sterke sub, ik zou het toejuichen.

Ik baalde er ook wel van dat de Ziggo Dome nier doorging.

0

bcmrmaybe

Hebben jullie een Headliner_Sub wishlist…

Wat zouden jullie graag volgend jaar willen zien en wat zou haalbaar zijn?

To short, to tall
    Zu groß, zu klein

0

Joris

Radiohead, Black Keys en Arctic Monkeys zijn toch wel echt dingen die ik wel zien indien ze touren.

0

superginger

Voor de headliners hoop ik gnr, Pearl Jam en Coldplay wat vgm ook best haalbaar is.
    Dingen als Black keys, volbeat (misschien dat ze zichzelf daarvoor te groot vinden) en iets als elbow lijken me goeie subs.

0

Sjoerd

Pearl Jam, Radiohead en Arcade Fire zou voor mij een droomaffiche zijn. Gaat alleen never gebeuren natuurlijk..

PP 2013 / 2014 / 2015 / 2016
    LL 2013 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018
    BKS 2017 / 2018
    RW 2018

0

Joris

Niet dat ik het wil ofzo, maar ik zie Adele toch nog wel een headliner festival tour doen volgend jaar. En dan lijkt Pinkpop me wel een van de kanshebbers. Pinkpop goes kortpittig.

0
25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 6321)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.