Pinkpop 2015

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
Als Macca inderdaad komt kan volgend jaar wel eens mijn eerste pinkpop worden :)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Macca? Wie is dat?

Ik zet overigens nog steeds in op Muse, Coldplay en Foo Fighters. Dan mag het dagprogramma verder bepalen of ik drie dagen ga of alleen op de Musedag.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Macca = McCartney ;) dat zegt genoeg denk ik
daarnaast denk ik niet dat die komt al past hij wel op een festival als Pinkpop. Ook Dolly Parton zal zeker niet komen. Neil Young vind ik een veel betere optie voor festivals dan haar.
 

Brian-tukker

Campingartiest
9 apr 2014
82
0
Macca = Paul McCarntey. Waarom weet ik eigenlijk ook niet xD.
Ik gok op Pearl Jam, Bon Jovi en, eindelijk... Neil Young.
Al is Bon Jovi wishfull thinking. Realistisch gezien moet dat een kleinere headliner worden ala Black Keys.
Denken jullie dat Nickelback misschien headliner is op een festival op pinkpop. Zou dat kunnen?
 

LucR

Campingartiest
10 nov 2013
67
0
Macca is misschien beter bekend als sir Paul McCartney ;-)

Ik denk dat Foo Fighters een hele grote kans maken, naast eerdergenoemde Paul McCartney. Dolly Parton zie ik ook wel komen, maar dan niet als headliner.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
De namen Pearl Jam, U2, Paul McCartney, Beyoncé en Dolly Parton passeren nu al de revue.

 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Tja, ik denk alleen dat mensen hem zo noemen omdat zijn achternaam zo begint. gemakzucht :p
mijn voorspelling:
FooFighters - Coldplay - Neil Young
al denk ik dat er één kleinere bij moet zitten, maar 2 van deze 3 lijken mij best realistisch.
 

Brian-tukker

Campingartiest
9 apr 2014
82
0
Tja, ik denk alleen dat mensen hem zo noemen omdat zijn achternaam zo begint. gemakzucht
icon_razz.gif
<br>
mijn voorspelling:<br>
FooFighters – Coldplay – Neil Young<br>
al denk ik dat er één kleinere bij moet zitten, maar 2 van deze 3 lijken mij best realistisch.

Maar die a tussen de m en c slaat dan toch nergens op XD. Anders zal het wel niet klinken ofzo ? :?:

Geen Pearl Jam? Denk dat die nu best wel realistisch is gezien ze er deze editie wel heen wouden maar door het examen niet wou. Dan is het contact er al geweest. Misschien hebben ze het toen al over dit jaar gehad. Ik hoop zelf geen Coldplay. Maarja, ook niet elke headliner hoeft top te zijn (reuze gezellig gehad onder AM, terwijl ik het optreden niet echt geweldig vond)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Muse, Foo's en Coldplay lijken mij iets teveel in het zelfde genre te zitten (Qua publiek). Ik denk dat Jan sowieso wel een 'oudere' act boekt.
Als ik nu drie namen in moet vullen zijn dat Foo Fighters, McCartney en Pearl Jam. Maar verwacht ook wel een iets meer pop-rock act ofzo. (Snow Patrol?)

Denken jullie dat Nickelback misschien headliner is op een festival op pinkpop. Zou dat kunnen?
Als je een shitload aan kritiek over je heen wilt hebben moet je dat doen :')
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Snow Patrol als subheadliner voor Coldplay zou een gouden combinatie zijn, die trekken hetzelfde publiek. Dan zet je nog 1 dag Pearl Jam en 1 dag Foo Fighters, zijn weer allebei totaal andere headliners.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Pearl Jam, Foo Fighters, Neil Young, Paul McCartney, Coldplay. Iets uit dit rijtje zal het wel worden. Hopelijk komen The Black Keys ook en gaan Mumford & Sons weer touren(of is al bekend dat die sowieso niet gaan touren?) We zien het wel!
 

Brian-tukker

Campingartiest
9 apr 2014
82
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Brian-tukker wrote:</div>
Denken jullie dat Nickelback misschien headliner is op een festival op pinkpop. Zou dat kunnen?

Als je een shitload aan kritiek over je heen wilt hebben moet je dat doen :’)
[/quote]

Ook als kleinere headliner? Ik acht de kans ook groot want er zijn heel veel mensen die Nickelback echt niks (lees haten) vindt. Ik zelf vind het wel leuk. Ook qua populariteit gooien ze hoge ogen met een uitverkocht HMH en Ziggodome in een jaar tijd. Snow Patrol is in het verleden ook headliner geweest, dan kan Nickelback dat toch ook?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ja Ja lekker hoor, we gaan al aan de gang. Macca is inderdaad langs gekomen als verspreking in een interview, ik dacht bij 3voor12. Als we van Smeets moeten horen dat volgend jaar beter word dan komt Young. Dan waren er dit jaar weer wat afwezige wel op tournee, bijvoorbeeld Placebo of Volbeat. Dan zijn er wat bands in de studio, zoals Foo Fighters, U2 of Red Hot Chili Peppers. Mijn eerste gok zijn PP15 headliners Foo's, U2 en The Who... Maar zal wel niet ;)
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Cool, kijk hoe mijn scherm eruit ziet.

nickelblocxker.png


Ik kan m echt aan iedereen aanbevelen: http://www.aux.tv/2011/11/nickelblock/

Voor chrome: https://chrome.google.com/webstore/detail/hnpmbhfdelldocceoekndfaholphcobg
Firefox: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/nickelblock/
 

Brian-tukker

Campingartiest
9 apr 2014
82
0

Haha, jammer joh. Hij werkt niet goed, want ik zie de naam van de desbetreffende band toch echt op je scherm staan xD. Ik vind het wel toffe muziek en het was maar een vraag :mrgreen: maar het antwoord is dus duidelijk nee :p
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Ik mag hopen dat Neil Young en Pearl Jam niet komen.. Of Pearl Jam moet me dit jaar echt verassen op Werchter..

Beiden zijn niet echt mn Smaak, Nickelback mag van mij wel Subben voor Foo Fighters, snap niet waarom zoveel mensen Nickelback haten trouwens! :eek:

Doe mij maar Foo Fighters - Coldplay - Muse, al zou dat wel wat duur zijn :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik denk niet dat Foo's en Coldplay en Muse een te dure combinatie is, zelfs niet eens heel onwaarschijnlijk eigenlijk...
Wat betreft PJ, ik weet niet of ze volgend jaar terugkeren. Maar laat je maar verrassen op Werchter door PJ, twijfel ik niet 1 seconde aan!!!!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
In 2011 stonden Coldplay en Foo Fighters ook al als headliner op PP. Dat is bij de volgende editie alweer 4 jaar geleden maar ik denk dat als er genoeg keuze is PP niet in herhaling gaat vallen met 2 dezelfde headliners.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik zie Snow Patrol wel headlinen eigenlijk. Zou me verbazen als ze als subheadliner komen (ik hoop het ook echt niet, uurtje is te kort :(; mocht het zo zijn hoop ik wel op nog een andere show ergens anders). Maar goed er zijn nu al veel te veel opties... Coldplay, Foo Fighters, Paul McCartney, Muse, Pearl Jam, Neil Young, Red Hot Chili Peppers, Snow Patrol.

Als ik nu moet gokken gok ik op: Paul McCartney, Snow Patrol, Foo Fighters
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken