Paaspop 2021

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995

foto Bart Heemskerk (Paaspop 2019)

Paaspop 2021

Datum: 3 tot 5 september 2021
Locatie: Molenheide Schijndel
Genres: Alles wat je kunt bedenken!

Alle geruchten en info over line-up, kaartverkoop https://festileaks.com/paaspop/
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
https://festileaks.com/2021/02/paaspop-verplaatst-van-april-naar-3-5-september-2021/

Paaspop verplaatst van april naar 3-5 september 2021

De Grote Verhuizing is begonnen. Door de aanhoudende onzekerheid rondom de coronacrisis verplaatst Paaspop het festival van april naar het eerste weekend van september. Het festival dat normaal het festivalseizoen opent, sluit het dit jaar eenmalig af.

Paaspop 2021 vindt plaats van 3 tot 5 september 2021. De ticketverkoop hiervoor begint op zaterdag 27 februari. Had je een ticket voor Paaspop 2020? Dan is dit ticket geldig voor de najaarseditie van Paaspop in 2021, maar niet voor Paaspop 2022.

Ondanks de onzekere vooruitzichten gaf Paaspop-directeur Peter Sanders begin januari aan door te gaan met de voorbereidingen. Al eerder schatte Sanders de kans dat Paaspop in april niet door zou gaan aanwezig, onder andere doordat het kabinet aankondigde alleen steun te geven aan festivals die plaatsvinden na 1 juli. Nu is de kogel dus door de kerk.

Hieronder het statement van Paaspop:
“Het was voor de organisatie een immense uitdaging om het gigantische festival te verplaatsen, maar het is gelukt! Dat houdt in dat Paaspop ook dit jaar weer een duizelingwekkend programma heeft: 17 podia en area’s waar zo’n 250 acts gedurende 72 uur zullen optreden. Een volwaardige line-up dus, met de top van bands en artiesten uit alle muziekgenres; met theater, cabaret, stand-up comedy en entertainment. De organisatie is druk bezig om zoveel mogelijk artiesten uit de line-up van 2020 toe te voegen aan die van 2021. Het definitieve programma wordt spoedig bekendgemaakt.”
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Heel mooi nieuws dit. Benieuwd naar welk deel van het programma wordt overgebracht. Lijkt me voor een festival als Paaspop ook wel (relatief) beter te doen omdat zie niet afhangen van giga-headliners zoals Red Hot Chili Peppers, Gorillaz of The Strokes, en een heel groot deel bestaat uit NL- acts.

 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Goed nieuws !!!!! nu nog een lekker na-zomers weertje er bij en we zitten geramd!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Heel mooi nieuws dit. Benieuwd naar welk deel van het programma wordt overgebracht. Lijkt me voor een festival als Paaspop ook wel (relatief) beter te doen omdat zie niet afhangen van giga-headliners zoals Red Hot Chili Peppers, Gorillaz of The Strokes, en een heel groot deel bestaat uit NL- acts.

Ben ook erg benieuwd. Hebben elk jaar wel een paar interessante acts staan. Misschien nu wel eens een dagje gaan kijken om de festivalhonger tegen die tijd te stillen..
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Slimme zet! Hoop dat we dan alweer mogen maar het ziet er niet heeeel positief uit.
Maar wat ze nu wel hebben, is dat als 't niet door zou gaan, ze wel in aanmerking komen voor de steun!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.066
Gaat druk worden in september.... iedereen verplaatst naar september. Massaal vrij nemen in september en 4 lange weekenden los ?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Benieuwd of ze nog dagkaarten gaan verkopen, want begreep dat er nog maar 10% van de kaarten beschikbaar is.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Op Instagram hebben ze gemeld de verkoop te beginnen met alleen weekendtickets. Dat zal nu dus wel uitverkopen met alleen weekendtickets. Wel zijn er natuurlijk mensen die vorig jaar een dagkaart hebben gekocht.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Op Instagram hebben ze gemeld de verkoop te beginnen met alleen weekendtickets. Dat zal nu dus wel uitverkopen met alleen weekendtickets. Wel zijn er natuurlijk mensen die vorig jaar een dagkaart hebben gekocht.
Meld zich...

Voor Paaspop natuurlijk wel een compleet vraagteken wat we dit jaar gaan krijgen. Vorig jaar had ik een dag met Paul Kalkbrenner, Sean Paul, The Streets, Igorrr, Fitz And The Tantrums. Dub Inc, Fresku, Dirtyphonics, Wilkinson, Metrik, Blues Pills nog een geinig dagje staan. Maar het is de vraag wat je nu krijgt.

Al leg ik de lat van Paaspop niet al te hoog. Vaak voor mij ook de kans om NL acts te zien die ik op ieder ander festival zou overslaan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Ben je op zoek naar een dagticket? Op zaterdag 03 april 2021 gaan er een gering aantal dagtickets in de verkoop. Niet achter het net vissen? Dan adviseren we je een weekendticket te kopen!

Staat op de site. Dus in april nog een kleine kans op dagkaarten. Ik ga eens aankijken wat de line-up wordt. Vond vorig jaar de dagkaarten eigenlijk net wat te duur voor 2 acts die je graag wilt zien (bijvoorbeeld Parkway Drive) en de rest van de acts 'leuk als je er toch bent'. Met 2 man wordt het dan snel een duur dagje. Dus als dit jaar een paar van die toffe acts op 1 dag vallen dan wil ik het zeker proberen begin april.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Eerlijk gezegd maakt me de line-up dit jaar niet zo heel veel uit. Wil gewoon weer eens (minimaal een dagje) festivallen. Natuurlijk zou het meegenomen zijn als er dan ook nog toffe acts staan. Sowieso zijn er binnen NL en BE (neem aan dit die ook nog wel eenvoudig te boeken zijn) ook nog genoeg acts die live aardig te pruimen zijn. Internationale acts is misschien iets te hoopvol, maar zou een leuke bonus zijn.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
Heel fijn nieuws dat ze hebben kunnen verschuiven! Ik heb nog een voucher van vorig jaar staan voor het hele weekend en ga die waarschijnlijk wel verzilveren. De festival en concert honger is nu al intens bij mij laat staan in september. De namen maken me daardoor nu ook minder uit dan normaal. Ik heb wel de hoop dat bijvoorbeeld een Parkway Drive nog zal kunnen komen maar met Nederlandse acts zoals Chef’s Special, Anouk en Krezip kan ik me ook echt wel mee vermaken. Ik heb me nog nooit verveeld op Paaspop dus dat zal wel los lopen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Het enige gevaar wat Paaspop voor mij nu wel loopt is als straks andere festivals ook naar September verhuizen. Als er keuzes gemaakt moet worden dan is Paaspop voor mij wel een festival wat toch muzikaal sneller zal afvallen dan andere festivals.

Maar dat is eigenlijk wishful thinking. Ik kan niet enthousiast worden met dit soort nieuws op dit moment.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Het lijkt erop dat er vandaag wat bands bevestigd worden voor Paaspop 2021. Zo heeft kensington op hun eigen social media al bekend gemaakt dat ze er wederom staan. 'T is te hopen dat we in september weer op de weide mogen staan :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
ja nee.... ze gaan toch niet onze "we zouden zelfs Kensington accepteren" nu toch niet echt letterlijk nemen :oops:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Met plaatje erbij:

151299483_288692279280133_650783570108848702_o.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken