Paaspop 2020

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
OZqxGDf.jpg

Paaspop 2020
Locatie: Molenheide Schijndel
Datum: 10 april t/m 12 april
Genres: Alles wat je kunt bedenken!

Alle geruchten en info over line-up, kaartverkoop https://festileaks.com/festivals/paaspop/2020/
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Moest nu toch maar even aangemaakt worden aangezien het niet lang meer kan duren tot de eerste lading namen!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Toch weer zin in. Het leuke aan Paaspop is dat ze de meest idiote en onverwachte dingen weten te boeken.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Toch weer zin in. Het leuke aan Paaspop is dat ze de meest idiote en onverwachte dingen weten te boeken.
Dat is ook de reden dat ik direct na Pasen blind m'n kaart heb gehaald. Er staat toch altijd genoeg wat ik wil zien, en dan de randprogrammering is ook altijd wel leuk! Heb er weer zin in! Vooral nu 't kouder begint te worden heb ik toch zin om die eerste Heineken open te trekken zodra m'n tent opstaat.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Dennis1808 wrote:
Toch weer zin in. Het leuke aan Paaspop is dat ze de meest idiote en onverwachte dingen weten te boeken.

Dat is ook de reden dat ik direct na Pasen blind m’n kaart heb gehaald. Er staat toch altijd genoeg wat ik wil zien, en dan de randprogrammering is ook altijd wel leuk! Heb er weer zin in! Vooral nu ’t kouder begint te worden heb ik toch zin om die eerste Heineken open te trekken zodra m’n tent opstaat.

Dan zet je toch even een tent in je eigen tuin op? Zo gepiept.
Flesje Heineken erbij en jouw dag kan niet meer stuk.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Zin in Heineken?
Paaspop is de enige uitzondering. Zo'n ticket voor 'n tray bier die je op de camping koud kunt ophalen is toch net iets fijner dan ruimte maken in je bagage voor zo'n tray als je in je eentje gaat.
Verder is dit het laatste bier wat ik zelf zou halen. Maar als ik het nog (voor festival prijzen) goedkoop kan krijgen zonder dat ik ruimte moet vrijmaken, is het wel mooi meegenomen ;)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Benieuwd of er wat komt. Was inderdaad nogal een "vaag" bericht, maar die "⏰..tik tok, tik tok: nog 24 uur te gaan..⏰" deed me ook gelijk denken aan nieuwe namen.
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
De tickets waren in de super earlybird wat duurder dan voorgaande jaren. Hopelijk is dat terug te zien in de line-up. Ookal maakt de sfeer dit festival al een succes.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
22 November is de jaarlijkse launchparty, dus ook het moment wanneer de kaartverkoop begint.

Edit: op de releaseparty kun je kaarten halen vóórrdat de reguliere verkoop begint. Meestal volgt de reguliere kaartverkoop een dag later.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Niets dus. Vond het het al een "raar" bericht om zo een nieuwe lichting aan te kondigen? Maar wat ze er nu wel mee bedoelde begrijp ik nu nog niet?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Inderdaad raar dat er nog niets bekend is. 19:00 misschien?
Blijkbaar was het dus de preparty aankondiging. Een aankondiging van een aankondiging dus. Ik keer weer even terug in mijn winterslaap.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
[/quote] Blijkbaar was het dus de preparty aankondiging. Een aankondiging van een aankondiging dus. Ik keer weer even terug in mijn winterslaap.[/quote]

Nog even wachten dus helaas. Bij paaspop gaat het natuurlijk niet om de grote namen maar toch elk jaar weer heel benieuwd met welke verrassingen ze komen.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Sinds dat festivalinterview met Kensington begin ik toch een beetje te vrezen voor het ergste.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Kensington speelt op 10 april in Leuven en op 11 april in Parijs. Dus het zou kunnen dat ze op 12 april op Paaspop staan....
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Brass Against (coverband met allemaal blazers (super vet)) hebben net hun tour bekend gemaakt en het complete Paaspop weekend is leeg.
Al hebben ze een druk schema en kan dat een rust weekend zijn omdat ze dan ook van Spanje naar Oostenrijk moeten. Maar ik geef m'n hoop niet op.
Al hebben ze heel veel shows aan 1 stuk, dus gun ze de rust wel
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken