Paaspop 2019

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Paaspop 2019

Datum: 19-04 t/m 21-04
Locatie: De Molenheide, Schijndel
Genre's: Pop, rock, dance, hip-hop, elektronisch, indie

Info: www.paaspop.nl
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Voor mij beginnen de paaskriebels al weer te komen, eind van deze maand worden de eerste namen aangekondigd! Ben benieuwd welke onverwachte headliner ze nu weer uig de hoed toveren. Gezien enkele tourschema's lijkt het me niet meer dan logisch dat we Bazart en Balthazar op bezoek krijgen.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Paaspop gaat om 11:00 live onder de noemer "Big things are happening". Laat de eerste namen maar komen!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ben benieuwd.. al zal er altijd Nederlandse meuk bij. Soms komen ze plots wel met leuke dingen. Blijft een eigenaardig festival :D.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Echt een festival die alle kanten op schiet, soms denk je van WTF ! En soms staan er hele mooie namen tussen.
Ik vind het in ieder geval een fijn festival om bij te zijn. Als er een paar mooie namen tussen zitten dan wil ik wel weer een dagje gaan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Echt een festival die alle kanten op schiet, soms denk je van WTF ! En soms staan er hele mooie namen tussen.
Ik vind het in ieder geval een fijn festival om bij te zijn. Als er een paar mooie namen tussen zitten dan wil ik wel weer een dagje gaan.
Vorig jaar nog bij Tony Banks gekeken, bekend van de hit: hup hup naar de parenclub. Of dat opeens Jody Bernal op het podium staat. Maar stiekem is dat ook wel weer geinig. Maar als ik ga dan is het meestal voor de metal namen en de WAE stage, en een enkele mainstage act.

Ik ben slecht in de tent namen van Paaspop, maar ik hoop wel dat ze die tent waar Black Label Society vorig jaar stond niet zo ver weg stoppen.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Paaspop is gewoon het festival waar je ongegeneerd naar de tering kan op de foutste dingen en vervolgens nog best toffe dingen zien. Vorig jaar heb ik in één uur tijd in de Roxy zowel Roxeanne Hazes gezien als Omar Souleyman haha!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Haha bij Omar was ik ook ja. Roxeanne heb ik overgeslagen. Maar 1 dagje vind ik altijd wel weer mooi geweest. Nou 5 minuten.. ben benieuwd.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Passenger, Oscar and the Wolf, Clean Bandit, 25 Years Charly Lownoise & Mental Theo, Davina Michelle, Donnie & Joost, Douwe Bob, Dropkick Murphys, Heideroosjes, Ilse DeLange, Kovacs, Lukas Graham, Sam Feldt, Scooter, Steel Panther, Arie & Silvester, CH!PZ, D-Block & S-te-Fan, The Dirty Daddies, Frenna, IDLES, LNY TNZ, Sevn Alias, The All Star Gary Moore Tribute Band, All Them Witches, Black Water County, Claw Boys Claw, HENGE, Jiri11, Johnny 500, Mate Power, NAFTHALY RAMONA, Nona, Ooostblok, Rave van Fortuin, Russkaja, Sir Reg, Terry Alderton, Young Ellens en Yung Felix.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Goeiemiddag, dit is best een mooie lijst! Erg blij met IDLES, ongelooflijk dat die zoveel touren! Oscar & The Wolf, Donnie & Joost, Dropkick Murphys, Heideroosjes, Scooter en zelfs CH!PZ wil ik nog wel eens zien!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Goeiemiddag, dit is best een mooie lijst! Erg blij met IDLES, ongelooflijk dat die zoveel touren! Oscar & The Wolf, Donnie & Joost, Dropkick Murphys, Heideroosjes, Scooter en zelfs CH!PZ wil ik nog wel eens zien!
Leuk lijstje ja.

Idd is IDLES de uitschieter..

Maar genoeg leedvermaak bij :p.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik vind het voor Paaspop ook een prima lijstje hoor.
Idles * Oscar And The Wolf • Clean Bandit * Dropkick M * Heideroosjes * Kovacs

Lekker fout gaan met Scooter , Ch!pz, Charlie Louise & Mental Theo en met Donnie + Joost .

En met Frenna / Sevn Alias & Youn ellens pakken ze goed uit voor de jeugd.

Even kijken naar de indeling later of het wat is, maar ik vind het knap van de organisatie. Wellicht komt het ook wel een beetje door de tijd van het jaar waar het festival in valt, zijn toch meer bands beschikbaar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik vind het voor Paaspop ook een prima lijstje hoor.
Idles * Oscar And The Wolf • Clean Bandit * Dropkick M * Heideroosjes * Kovacs

Lekker fout gaan met Scooter , Ch!pz, Charlie Louise & Mental Theo en met Donnie + Joost .

En met Frenna / Sevn Alias & Youn ellens pakken ze goed uit voor de jeugd.

Even kijken naar de indeling later of het wat is, maar ik vind het knap van de organisatie. Wellicht komt het ook wel een beetje door de tijd van het jaar waar het festival in valt, zijn toch meer bands beschikbaar.
Precies verstand op 0, en dan kan je een prima dagje inplannen.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Inderdaad n mooie eerste lichting, miss volgend jaar voor het eerst een dagje naar Schijndel, hoop alleen dat mijn kinderen niet mee willen... ?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Voor mij zijn Dropkick Murphys en Heideroosjes al meer dan genoeg om naar 't festival te gaan!
Maar Steel Panther, Dirty Daddies, All Them Witches, Russkaja, Oscar And The Wolf, Passenger en zelfs CH!PZ zijn ook zeker redenen om het feest niet te missen!
Ik ben blij met de eerste lading namen en kijk er nu alweer naar uit!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Goeiemiddag, dit is best een mooie lijst! Erg blij met IDLES, ongelooflijk dat die zoveel touren! Oscar & The Wolf, Donnie & Joost, Dropkick Murphys, Heideroosjes, Scooter en zelfs CH!PZ wil ik nog wel eens zien!

Dit is het exact + Steel Panther.
Binnenkort nog enkele mooie Techno/Elektronische namen en het wordt weer één groot feest waar je maximaal 5 acts gaat zien. Top!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Haha wat een eerste lichting. Zoveel feestbands dat ik het ook ga overwegen. Mooie lading namen. Vooral chipz en scooter zo laat mogelijk op de avond met zoveel mogelijk bier.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken