Paaspop 2018

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.421
623

Paaspop 2018

Datum: 30 maart t/m 1 april 2018
Locatie: Schijndel, Molenheide
Genres: Van comedie tot dans tot heavy metal
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.421
623
Ik verwacht de ticketinfo binnen 2 weken. Op de site staat "Ticketinfo komt in november online. Houd deze pagina dus nog even in de gaten!"

Eventuele geruchten:
Alestorm (Staat 1 week later op een Belgisch festival. dit is pas het eerste van de 4 Europese shows die ze bekend hebben gemaakt, dus meer volgt waarschijnlijk.)
 

nelis-christus

Nieuw lid
6 nov 2017
4
0
ghost zou heel mooi staan in de Jack-Tent! Nieuw album, nieuwe papa, nieuwe tour! komen met het festivalseizoen weer naar europa... :-D
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.421
623
Ik verwacht kleinere Nederlandse bandjes als Tusky, Call It Off enzo.
Verder zie ik artiesten als Franz Ferdinand (nieuw album), Halestorm (nieuw album in de maak), Kensington, Raccoon.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.421
623
Sleeping With Sirens, het voorprogramma van Rise Against in de AFAS zei "We'll see you in April and May"
Kans op een positie op Paaspop?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.421
623
Alestorm (Staat 1 week later op een Belgisch festival. dit is pas het eerste van de 4 Europese shows die ze bekend hebben gemaakt, dus meer volgt waarschijnlijk.)
Alestorm nu ook bevestigd voor een Duits festival datzelfde weekend.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.580
584
EERSTE ACTS

Kensington is één van de meest succesvolle Nederlandse rockbands ooit - niveau buitencategorie. De Utrechtse rockers stonden al drie keer op Pinkpop, doen deze week maar liefst vijf uitverkochte Ziggo Dome-shows en staan in juli 2018 in de Amsterdam ArenA.

Echt jong zijn de mannen van De Jeugd zelf misschien niet meer, maar de jeugd van tegenwoordig aanspreken hebben ze zeer goed in de vingertjes. Uniek in hun soort en live altijd een dampende heksenketel dankzij hun energieke shows.

Dotan is nationaal erfgoed. Zijn hit ‘Home’ staat in alle harten van Nederlanders gegrift maar deze sympathieke Nederlandse singer-songwriter heeft nog een hele reeks méér hits én een ijzersterke live-reputatie. We all love Dotan!

Dat Lil’ Kleine sinds zijn monsterhit (samen met Ronnie Flex) ‘Drank & Drugs’ uit 2015 een Grote is geworden, is een understatement. Een begrip én held in de Nederhop en ver daarbuiten, gaat hij zeker weten Paaspop in vuur en vlam zetten.

Het is niet voor het eerst dat de onbetwiste publieksfavoriet Guus Meeuwis op Paaspop optreedt. En zeer waarschijnlijk ook niet voor het laatst, ha! Ook in 2008, 2009, 2011, 2012 en 2014 bleek hij de perfecte (dag)afsluiter. Gezien Guus’ staat van dienst en zijn talloze hits is dat eigenlijk ook nauwelijks verwonderlijk.

Nee, Nothing But Thieves dan. Ook voor deze geweldige Britse alternatieve rockband regende het smeekbedes om ze te boeken voor Paaspop 2018. Waarvan akte. Momenteel is de track ‘Sorry’ de langst genoteerde hit-song op de 3FM-playlist. Na een uitverkochte AFAS Amsterdam staan de thieves in maart dus in Schijndel.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.580
584
Meest boeiend zijn Frank Carter & The Rattlesnakes, Millionaire, Death Alley en Nothing But Thieves. Rest beetje jammer. Vooral Kensington, alweer.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Popa Chubby is ook erg cool. Avatar en Obituary verrassend.

Kensingdom bah...alweer en Dotan bleggh. Ik ben bang dat die 2 nog veel festivals gaan verneuken.
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Intens vreselijke lichting zeg, tering... die bovenkant van dat affiche. Ik dacht dat Paaspop zich altijd wel een beetje wilde onderscheiden. Hoe durf je dan hiermee aan te komen?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Kensington is één van de meest succesvolle Nederlandse rockbands ooit

Dan gun je ze toch een permanent avontuur in The USA? Lekker aantal jaren touren en gewoon niet meer terugkomen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Zullen hier dan ook al de headliners tussen zitten?? Vrees t wel he

Kensington sowieso.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
De bovenkant is vrij cliché en voorspelbaar ja. Maar verder zit er best nog wat tussen: Nothing But Thieves, Avatar, The Boxer Rebellion, Boys Noize, Walk The Moon, Frank Carter & The Rattlesnakes, Secret Cinema b2b Egbert Live, Death Alley, Millionaire, Obituary, Popa Chubby en The Rumjacks zijn best te pruimen allen op hun manier.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik snap dat voor liefhebbers van BKS / DTRH / LL of Pinkop dit niet de namen zijn waar je op hoopt.
Maar voor Paaspop vind ik het een prima eerste lichting. Ik ga al een aantal jaren er naartoe omdat het om de hoek is en vooral voor de gezelligheid.
En ook voorgaande jaren stonden dit soort acts met regelmaat op dit festival, dus verrassend is het niet.

maar ik vind: Nothing but thieves , Boys Noize , Frank Carter & The Rattlesnakes , Popa Chubby & The Rumjacks (Aanrader trouwens) Echt prima namen.
5 Acts die ik bij de eerste lichting al best mee wil pikken.

Nee ben niet zo zuur als de anderen.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
753
1.552
Zitten wel wat leuke namen tussen. Paaspop is altijd wel een leuk festival, dus denk dat ik een dagje meepik.

- Frank Carter+Rattlesnakes: Was echt enorm goed als de Rock Werchter opener op de zaterdag, kreeg het publiek als eerste los terwijl het vol regende.
- Nothing but Thieves: Ook leuk maar al erg vaak gezien. Nog niet veel van het nieuwe album gezien live, dus ook wel weer leuk om kijken.
- Millionaire: Leuke band, nog niet live gezien.

Verder met De Jeugd, Dirty Daddies en Bökkers wat leuke feestacts waar ik lekker kan pilsen.
Hoop dat er nog wat meer leuke namen komen!
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Ik snap dat voor liefhebbers van BKS / DTRH / LL of Pinkop dit niet de namen zijn waar je op hoopt.
Maar voor Paaspop vind ik het een prima eerste lichting. Ik ga al een aantal jaren er naartoe omdat het om de hoek is en vooral voor de gezelligheid.
En ook voorgaande jaren stonden dit soort acts met regelmaat op dit festival, dus verrassend is het niet.

maar ik vind: Nothing but thieves , Boys Noize , Frank Carter & The Rattlesnakes , Popa Chubby & The Rumjacks (Aanrader trouwens) Echt prima namen.
5 Acts die ik bij de eerste lichting al best mee wil pikken.

Nee ben niet zo zuur als de anderen.
Op zich ben ik het wel met je eens, maar 2 jaar op rij Kensington als headliner is wel een beetje overkill.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.421
623
Ik zie hier nog nergens de volledige lijst. Dus bij deze.

De Jeugd van Tegenwoordig • Dotan • Guus Meeuwis • Kensington • Lil' Kleine LIVE • Nothing But Thieves

Avatar • Boef • The Boxer Rebellion • Boys Noize • The Dirty Daddies • Walk The Moon • Frank Carter & The Rattlesnakes • James TW • LNY TNZ • Lucas & Steve • Secret Cinema b2b Egbert Live

ANBU • Bökkers • Big Bat • Birth of Joy • Death Alley • Demob Happy • Die Lustige Schlagerfreunden • Freddy Moreira • La Fuente • Mambo Kurt • Martijn Fischer • Millionaire • Monty Picon • Obituary • Popa Chubby • The Rumjacks • Sub Zero Project • Yung Nnelg

+ Nog meer dan 150 acts to be confirmed!

Heb ook gelijk alle aanraders gemarkeerd :wink:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken